Wiśnie od Rajfiego

Data: 2012-05-14 04:36:52
Autor: Tomek
Wiśnie od Rajfiego
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

Data: 2012-05-14 05:12:57
Autor: marian.koper.b
Wiśnie od Rajfiego
W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 13:36:52 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

Ja też, smaczne ;)

Data: 2012-05-15 04:10:04
Autor: Krystek
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-14 14:12, marian.koper.b</!\>gmail.com pisze:
W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 13:36:52 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

Ja też, smaczne ;)

Na zdrowie ;)

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-05-14 06:00:06
Autor: disnej
Wiśnie od Rajfiego
W dniu poniedziałek, 14 maja 2012 13:36:52 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

podsumowując:
nie trzeba aktywowac karty,
wystarczy jeden przelew z telefonu

Data: 2012-05-15 09:25:45
Autor: Q
Wiśnie od Rajfiego
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

Z ciekawosci wlasnie sprawdzilem:

Data księgowania:
14-05-2012

Kwota:
100,00

Zleceniodawca:
RBPL INTERNAL ACCOUNTS CUST.
RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A.
00-549 WARSZAWA

Szczegóły Płatności:
Premia za udział w promocji
Mobilny Bank z premią na Gruper.pl

:)

Data: 2012-05-15 11:35:33
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 09:25, Q pisze:
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

Z ciekawosci wlasnie sprawdzilem:

A u mnie wciaz nic :(
Ciekawe OCB...

Data: 2012-05-15 13:32:50
Autor: wiatrak
Wiśnie od Rajfiego

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jot814$sg6$1node2.news.atman.pl...
W dniu 15.05.2012 09:25, Q pisze:
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

Z ciekawosci wlasnie sprawdzilem:

A u mnie wciaz nic :(
Ciekawe OCB...

U mnie też łajno  :(

Data: 2012-05-15 14:56:01
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 13:32, wiatrak pisze:
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

Z ciekawosci wlasnie sprawdzilem:

A u mnie wciaz nic :(
Ciekawe OCB...

U mnie też łajno :(

Ciekawe... Kilka osob tez pisalo, ze jeszcze nie ma. Nie wydaje mi sie, zeby to robili po nazwiskach, bo ludzie pod koniec alfabetu juz pisali. Moze wczesnie narobili majowe przelewy? Ja kwietniowy zrobilem 05.04 a majowy 07.05. W sumie to troche sie nudze, moze tam zadzwonie i zapytam - pewnie i tak nie beda wiedziec ;)

Ludzie, ktorzy dostaliscie premie, napiszcie kiedy robiliscie przelewy?

Data: 2012-05-15 06:20:15
Autor: luc
Wiśnie od Rajfiego
On 15 Maj, 14:56, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

Ludzie, ktorzy dostaliscie premie, napiszcie kiedy robiliscie przelewy?

23-04-2012 in i out
07-05-2012 in i out

pzdrwm
luc

http://■.tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2012-05-15 13:45:35
Autor: TrzyLinie
Wiśnie od Rajfiego
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
Ludzie, ktorzy dostaliscie premie, napiszcie kiedy robiliscie przelewy?

A: we/wy 3 kwietnia, we/wy 8 maja
B i C: we/wy 18 kwietnia, we/wy 8 maja

konta B i C mają premie, A ciągle nie

Data: 2012-05-15 16:22:42
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 15:45,  TrzyLinie pisze:
Ludzie, ktorzy dostaliscie premie, napiszcie kiedy robiliscie przelewy?

A: we/wy 3 kwietnia, we/wy 8 maja
B i C: we/wy 18 kwietnia, we/wy 8 maja

konta B i C mają premie, A ciągle nie

Hmm, to wyglada na to, ze premie dostali ci, ktorzy pozniej spelnili pierwszy warunek. Troche dziwne.

Zeby nie wyszlo tak, ze przelewy mozna bylo zrobic dopiero po zakonczeniu okresu "na skladanie wnioskow"...

"1. Promocja trwa od dnia 28.03.2012 r. do dnia 31.07.2012 r.

2. Okres na składanie wniosków internetowych, o których mowa w §6 pkt. 2, trwa od dnia 28.03.2012 r. do dnia 08.04.2012 r."

"§6 (warunki promocji)
2. Złoży w okresie od dnia 28.03.2012 r. do dnia 08.04.2012 r. poprawny wniosek (Wniosek) o konto osobiste
3. Najpóźniej do dnia 30.06.2012 r., i po złożeniu Wniosku:"

Ale to juz bylaby niezla glupota ;)
Jesli ktos zrobil przelew przelew przed 08.04 i dostal premie to teoria sie sypie i znow bede mial spokoj, ze jednak wszystko jest ok...

Data: 2012-05-15 15:07:17
Autor: Waldek
Wiśnie od Rajfiego

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jotjp2$ajv$1node2.news.atman.pl...

Ludzie, ktorzy dostaliscie premie, napiszcie kiedy robiliscie przelewy?

8.05  przychodzacy - 10.05  2x wychodzace mobilnie
16.04 przychodzacy - 17.04 2x wychodzace

Data: 2012-05-18 08:58:53
Autor: Q
Wiśnie od Rajfiego
Ludzie, ktorzy dostaliscie premie, napiszcie kiedy robiliscie przelewy?

Ostatni dzien kwietnia 1000zl,
tego samego dnia kolo 13 ze 2-4 przelewy.
Potem to samo kolo 2-4 maja.

Data: 2012-05-15 17:49:15
Autor: osa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 11:35, neoniusz pisze:
W dniu 15.05.2012 09:25, Q pisze:
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

Z ciekawosci wlasnie sprawdzilem:

A u mnie wciaz nic :(
Ciekawe OCB...

W regulaminie jest napisane, że osoby ubiegające się Kindla w mBąku nie są uprawnione do otrzymania premii ;)

A żeby nie był totalny OT to napiszę, że dostałem jak większość w pierwszym rzucie ;)

Data: 2012-05-15 17:54:24
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 17:49, osa pisze:
[...]

Hihihi ;)
Na srajfolinii uslyszalem oczywiscie, ze zgodnie z regulaminem premie powinny byc wyplacone juz w kwietniu... baju, baju. Reklamacje dopiero w czerwcu.

Kiedy robiles przelew kwietniowy?

Data: 2012-05-15 18:16:55
Autor: osa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 17:54, neoniusz pisze:
Na srajfolinii uslyszalem oczywiscie, ze zgodnie z regulaminem premie
powinny byc wyplacone juz w kwietniu... baju, baju.

Też tak twierdziłem ;) No ale rafii przyjął inną wersję ;)

Kiedy robiles przelew kwietniowy?

23.04, 2 szt. na wszelki wypadek ;)

Data: 2012-05-15 18:25:39
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 18:16, osa pisze:
[...]

No nic... moze rzeczywiscie nie biora pod uwage spelnienia warunkow przed 08.04, jak pisalem wyzej. Najwyzej w czerwcu tez sie zrobi przelew i bedzie spelnione 2 miesiace ;)

Data: 2012-05-15 18:50:57
Autor: Pan Sowa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 18:25, neoniusz pisze:
No nic... moze rzeczywiscie nie biora pod uwage spelnienia warunkow
przed 08.04, jak pisalem wyzej. Najwyzej w czerwcu tez sie zrobi przelew
i bedzie spelnione 2 miesiace ;)

Ale na jakiej podstawie nie biorą tego pod uwagę ? Własnego "widzimisie" ? Powinno się to rozwiązać reklamacją.

Również nadal nic nie dostałem i coś czuję że nie dostanę...

Mr. Owl

Data: 2012-05-15 19:06:56
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 18:50, Pan Sowa pisze:
[...]

Wiem, ale to jest kopanie z koniem. Oni beda gadac, ze wiedza swoje, kazdy konsultant co innego i tak w kolo macieju.

Kiedy ty w kwietniu robiles przelew? Poki co wynik jest prosty - warunki spelnione przed 08.04 - nie ma premii, warunki spelnione pozniej - premia jest. Widac to u Trzylinie - na jednym koncie przelew 03.04 - bez premii, nastepne - 18.04 - juz jest premia. Idiocie na infolinii tego sie przetlumaczy niestety, bo on czyta regulamin i ma oczywiscie swoja interpretacje, a ktos kto sie tym naprawde zajmuje ma swoja i nie siedzi przy telefonie.

Ale tak tylko sobie gdybam - po prostu zauwazylem zaleznosc, ktora sie pokrywa z data 08.04...

Powiedziano mi takze, ze reklamacja dopiero w czerwcu, bo teraz to moga do ostatniego dnia miesiaca przelac... taaaa, juz widze, ze mi przeleja. Jak tylu osobom tutaj przelali to juz cos znaczy.

Data: 2012-05-15 19:27:50
Autor: Pan Sowa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 19:06, neoniusz pisze:
Powiedziano mi takze, ze reklamacja dopiero w czerwcu, bo teraz to moga
do ostatniego dnia miesiaca przelac... taaaa, juz widze, ze mi przeleja.
Jak tylu osobom tutaj przelali to juz cos znaczy.

02.04 robiłem przelewy czyli teorię masz jak widzę dobrą :)

Natomiast reklamacje faktycznie można składać dopiero w czerwcu ale jak dla mnie nie ma podstawy aby takiej reklamacji nie uznali.

Mr. Owl.

Data: 2012-05-15 19:34:47
Autor: wiatrak
Wiśnie od Rajfiego

Użytkownik "Pan Sowa" <pan.sowa@gmail.ru> napisał w wiadomości news:jou3mq$nqq$1usenet.news.interia.pl...
[...]

W regulaminie piszą tylko do jakiej daty trzeba wykonac pewne czynności. Nie ma zastrzezenia, że nie można być za szybkim.

Data: 2012-05-15 19:37:57
Autor: Pan Sowa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 19:34, wiatrak pisze:
W regulaminie piszą tylko do jakiej daty trzeba wykonac pewne czynności.
Nie ma zastrzezenia, że nie można być za szybkim.

Dlatego reklamacja powinna być uznana bez większych problemów :)

Data: 2012-05-15 19:41:10
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 19:34, wiatrak pisze:
W regulaminie piszą tylko do jakiej daty trzeba wykonac pewne czynności.
Nie ma zastrzezenia, że nie można być za szybkim.

A ty kiedy lałeś? Wiesz jak jest z regulaminami...zrobia jak im sie podoba a pozniej sie beda zaslaniali, ze ktos zle zrozumial, ktos zle napisal itd. Ktos kto robil algorytm sprawdzania warunkow mogl sie walnac, zrobil zle i kupa.

Data: 2012-05-15 19:47:13
Autor: Pan Sowa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 19:41, neoniusz pisze:
[...]

To nie jest bazar, bank będzie trzymał się regulaminu, a tam jest tylko data górna data graniczna. Nie ma dolnego terminu :)

Data: 2012-05-15 20:11:13
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 19:47, Pan Sowa pisze:
[...]

Oczywiscie. Ostatecznie bedzie. Jak zauwaza, ze cos bylo nie tak - o ile bylo (jest) nie tak, czyli pewnie ewentualnie do pierwszej reklamacji ;) Pozostaje nam czekac, bo wszystko zrobilismy zgodnie z regulaminem.

Data: 2012-05-16 04:25:24
Autor: TrzyLinie
Wiśnie od Rajfiego
Mam wrażenie, że teraz pracownicy Rajfiego sobie biorą odwet na grupie,
za docinki, która na grupie mogli w przeszłości przeczytać. Siedzą sobie,
czytają niektóre posty i się cieszą w duchu: "ale daliśmy im zagwozdkę,
ehehehe, jedni dostali, drudzy nie i nie umieją znaleźć reguły". Ale
wydaje mi się, że jakby jakiś marketingowiec  napisał nawet suchy
komunikat o co chodzi, to bank zyskałby, przynajmniej w kręgu czytelników
grupy...

Początkowo nawet chciałem zostawić to konto, bo ten ich system dostępowy
nawet wydaje mi się niegłupi, ale teraz jakoś tracę zapał do nich...
A może im zależy, żeby się mówiło o nich, jak najwięcej, byle co, byle
ich nazwa była wymieniana i wymieniana?

Data: 2012-05-16 20:41:00
Autor: xbartx
Wiśnie od Rajfiego
Dnia Wed, 16 May 2012 04:25:24 +0000, TrzyLinie napisał(a):

[...]

Nie wiem w czym jest taki wielki problem, że trochę poczekasz dłużej? Bez przesady, nie róbmy z tego jakiegoś zagadnienia żeby nie powiedzieć tragedii.

--
xbartx

Data: 2012-05-16 23:20:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiśnie od Rajfiego

"xbartx" jp13cs$2qp$2@node2.news.atman.pl

[...]

No właśnie -- nie wyważajmy otwartych drzwi. ;)
To już jest tragedia.

Data: 2012-05-17 05:00:26
Autor: TrzyLinie
Wiśnie od Rajfiego
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
> [...]

Nie wiem w czym jest taki wielki problem, że trochę poczekasz dłużej? Bez przesady, nie róbmy z tego jakiegoś zagadnienia żeby nie powiedzieć tragedii.

W moim przypadku to jest jedynie kropla, która przelała... i tak dalej :) żaden
problem, w końcu wszystko jest ciągle zgodnie z regulaminem.

Data: 2012-05-15 20:40:26
Autor: wiatrak
Wiśnie od Rajfiego

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jou4fm$t61$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja wlałem 30 kwietnia 1100 zeta. Tak zaksięgowali. Wylałem 1000  też 30 kwietnia i tak mam w historii. Zresztą kasa doszła i została zaksięgowana 30 kwietnia po południu w banku docelowym. Więc wyjść musiała.

Majowy przychodzący 9 maja, wychodzący 10 maja.
Oczywiscie wychodzace  przez komórkę. Jest w szczegółach, że operacja mobilna.

Karta aktywowana.  W maju juz wydałem nią 252 zeta., następne użycie w czerwcu. :)

Co im nie pasuje? Chyba mają mały burdelik.

Data: 2012-05-15 19:38:43
Autor: Wemif
Wiśnie od Rajfiego
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> wrote:

Ja wlałem 30 kwietnia 1100 zeta. Tak zaksięgowali. Wylałem 1000  też 30 kwietnia i tak mam w historii. Zresztą kasa doszła i została zaksięgowana 30 kwietnia po południu w banku docelowym. Więc wyjść musiała.

Też przelewałem 30 kwietnia i nie mam wiśni.

a.

Data: 2012-05-16 10:40:45
Autor: xbartx
Wiśnie od Rajfiego
Dnia Tue, 15 May 2012 19:38:43 +0000, Wemif napisał(a):

Też przelewałem 30 kwietnia i nie mam wiśni.

Ja przelewałem w okolicach 12 kwietnia i nie mam a moja dziewczyna kilka dni później i ma. Także chyba jeszcze sprawdzają-wprowadzają.

--
xbartx

Data: 2012-05-16 12:22:40
Autor: koko
Wiśnie od Rajfiego
A ja wlałem po 1000zł 24 i 27 kwietnia, plus dwa przelewy zwrotne z telefonu. 2 maja znowu 1000zł wlałem, od razu 2 przelewy zwrotne z telefonu.
14 maja zaksięgowane 100zł

Data: 2012-05-15 20:44:03
Autor: osa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 20:40, wiatrak pisze:

[...]

A zrobiłeś DWIE operacje (przelewy, lokaty) przez komórkę czy jedną? W regulaminie piszą o dwóch...

Data: 2012-05-15 20:49:44
Autor: wiatrak
Wiśnie od Rajfiego

Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jou85f$r2k$2inews.gazeta.pl...
[...]

Przecież piszą niektórzy, ze zrobili po jednej w kwietniu i dostali kasę. W maju dla świętego spokoju mogę zrobić po dwie, ale to chyba nie tu jest przyczyna.

Niech napiszą ci, którzy załapali się już na łapówkę , po ile transakcji "wlanie > 1000"  i "wylanie- mobilne"  zrobili w kwietniu.

Data: 2012-05-16 08:41:55
Autor: lolekanabolek
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 20:49, wiatrak pisze:

Przecież piszą niektórzy, ze zrobili po jednej w kwietniu i dostali
kasę. W maju dla świętego spokoju mogę zrobić po dwie, ale to chyba nie
tu jest przyczyna.

ja zrobiłem dla pewności po 2 przelewy we/wy (ten ich regulamin to tak na dwoje babka wróżyła)
i 100 łapówki za kwiecień dostałem

Niech napiszą ci, którzy załapali się już na łapówkę , po ile transakcji
"wlanie > 1000" i "wylanie- mobilne" zrobili w kwietniu.

13.04 +1000
16.04 2x -500
17.04 +1000
20.04 -1000

Marcin

Data: 2012-05-15 20:48:47
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 20:40, wiatrak pisze:
Co im nie pasuje? Chyba mają mały burdelik.

Nawet nie chyba. I wlasnie sobie przypominam czemu zrezygnowalem wczesniej z konta "premium-sremium". Szczerze mowiac to teraz juz 1000x wole obsluge przez telefon w mbanku - moze zwykli konsultanci niespecjalnie, ale opiekunowie czasem mnie zaskakuja, ze umieja cos zalatwic szybko, sprawnie i wiedza o czym mowia. Ale pisze tylko o obsludze w mbanku, bo sam system to inna sprawa.

Data: 2012-05-15 21:25:49
Autor: Pan Sowa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 20:48, neoniusz pisze:
[...]

Ja w mbanku zamykam kartę kredytową od stycznia i coś zamknąć nie mogę. Opiekunowie klienta niewiele pomagają. A że limit spoty to i na zdolności mocno mi ciąży. Brak oddziałów/placówek bardzo mocno komplikuje w tym przypadku sprawę.

Data: 2012-05-15 15:48:08
Autor: jerry .
Wiśnie od Rajfiego
On 15 Maj, 21:25, Pan Sowa <pan.s...@gmail.ru> wrote:
> [...]

Opiekunowie klienta niewiele pomagają. A że limit spoty to i na
zdolności mocno mi ciąży. Brak oddziałów/placówek bardzo mocno

Ja zamykałem od marca 4 razy, podobno za 4 już skutecznie, ale dalej
nie mam pewności czy jest zamknięta, no jaja jak berety.

Data: 2012-05-15 21:32:37
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 15.05.2012 21:25, Pan Sowa pisze:
[...]

A co sie konkretnie dzieje? Bo ja z VC tez niby zrezygnowalem (podobno bez okresu wypowiedzenia), ale nie wiem czy skutecznie ;) Teraz czekam na wygenerowanie 2 pustych wyciagow, ale zdolnosc dalej obciaza (widac w operze zmieniajac styl).

Data: 2012-05-15 21:45:53
Autor: osa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-15 21:32, neoniusz pisze:
[...]

Rozwiązałem bez okresu wypowiedzenia kilka umów o KK w mbąku i z chwilą generowania 3. pustego karta zniknęła i przestała obciążać limit ;) więc działa! chyba że od 2 m-cy i to popsuli ;)

Data: 2012-05-15 21:46:44
Autor: Pan Sowa
Wiśnie od Rajfiego
[...]

Ano nic, poza tym że właśnie generuje mi się czwarty pusty wyciąg, a karta ma się rzekomo zamknąć dopiero za miesiąc. Gdybym potrzebował jakiegoś większego kredytu to bym miał problem.

Dodatkowo z karty zrezygnowałem telefonicznie (pierwszy i ostatni raz) więc nie posiadam nawet potwierdzenia nadania wypowiedzenia i pozostaje mi czekać aż łaskawcy dokonają aktualizacji w BIK.

Po zalogowaniu się do sytemu oczywiście widzę że limitu już nie mam, a karta jest zastrzeżona ale co z tego skoro w BIK widniej co innego...

Data: 2012-05-16 22:14:19
Autor: Pan Sowa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-14 13:36, Tomek pisze:
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

Nadal brak.

Mr. Owl.

Data: 2012-05-16 20:42:56
Autor: xbartx
Wiśnie od Rajfiego
Dnia Wed, 16 May 2012 22:14:19 +0200, Pan Sowa napisał(a):

Nadal brak.

Trochę tam tych kuponów było na gruperze i później jeszcze grupon - ktoś dostanie szybciej, ktoś później raczej nic dziwnego.

--
xbartx

Data: 2012-05-17 13:41:49
Autor: Pan Sowa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-16 22:42, xbartx pisze:
Trochę tam tych kuponów było na gruperze i później jeszcze grupon - ktoś
dostanie szybciej, ktoś później raczej nic dziwnego.

Mimo to wietrzę nosem reklamacje :)

Mr. Owl.

Data: 2012-05-17 21:18:09
Autor: xbartx
Wiśnie od Rajfiego
Dnia Thu, 17 May 2012 13:41:49 +0200, Pan Sowa napisał(a):

Mimo to wietrzę nosem reklamacje :)

Zawsze to jakaś przystawka do tych wisienek ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-17 23:54:42
Autor: gral
Wiśnie od Rajfiego
Pan Sowa napisał(a):
[...]

wietrzę i ja. ktoś coś nie kliknął, nie aktywował, albo co.
BTW - ja umowę podpisywałem w oddziale, może to jest jakiś klucz?

Data: 2012-05-17 22:22:59
Autor: xbartx
Wiśnie od Rajfiego
Dnia Thu, 17 May 2012 23:54:42 +0200, gral napisał(a):

wietrzę i ja. ktoś coś nie kliknął, nie aktywował, albo co. BTW - ja
umowę podpisywałem w oddziale, może to jest jakiś klucz?

Ja też chyba jeszcze nie mam (ale nie sprawdzałem od tego czasu jak się na grupie pierwsze info pojawiło) a podpisywałem przez kuriera - także to chyba też zły trop ;)

--
xbartx

Data: 2012-05-18 09:08:36
Autor: Q
Wiśnie od Rajfiego
BTW - ja umowę podpisywałem w oddziale, może to jest jakiś klucz?

Ja tez w oddziale, ale potem i tak siedzialem na telefonie,
bo w oddziale nie dostalem loginu, tpinu, itd :).

PS
Lepsza polowke wyslalem do innego oddzialu
i tam bez zwracania uwagi dostala login, smsy
z haslami i za pare dni ma przyjsc karta visa + karta kodow.
Co oddzial to inna klasa obslugi...

Data: 2012-05-17 11:52:27
Autor: Marcin
Wiśnie od Rajfiego
Ja jeszcze nie dostalem. Warunki spelnilem i w czerwcu i w maju.
Wlasnie zlozylem reklamacje (telefonicznie). Pani sprawdzila i potwierdzila,
ze spelnilem warunki. Powiedziala tez, ze premie sa przekazywane do 10-tego
kazdego miesiaca. Ja powinienem dostac pierwsza do 10.05 i druga do 10.06.

Zobaczymy jak dlugo bede czekal na rozsrzygniecie reklamacji, kiedy wpadna
pierwsze wisnie, no i czy w czerwcu bede musial skladac kolejna reklamacje...

Moje ruchy (dla tych, ktorzy analizuje daty, itd.):
(karte aktywowalem)
18-19.04 1000zł dwa razy w tą i z powrotem
8-9.05 1000zł dwa razy w tą i z powrotem

Data: 2012-05-17 13:57:49
Autor: Pan Sowa
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-17 13:52, Marcin pisze:
[...]

To ciekawe, bo tutaj wszyscy (z tych co mieli szczęście) dostali 14.05.

Mr. Owl.

Data: 2012-05-17 14:09:52
Autor: lolekanabolek
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-05-17 13:52, Marcin pisze:
Ja jeszcze nie dostalem. Warunki spelnilem i w czerwcu i w maju.

back to the future??

Marcin

Data: 2012-05-18 09:10:12
Autor: Q
Wiśnie od Rajfiego
Powiedziala tez, ze premie sa przekazywane do 10-tego
kazdego miesiaca.

Hahaha - ZTCW wszyscy/wiekszosc dostali 14-tego,
czyli tak troche po 10-tym :).

Data: 2012-05-21 16:21:50
Autor: PiotrF
Wiśnie od Rajfiego
czy aby dostac te wisniowe 100zł trzeba też aktywowac karte do tego konta ?
spelnilem warunki w kwietniu i maju a 100zł nadal nie ma

2xprzelew przych. po 1000zł,  2 razy mobilnie wysłane
w okolicy 18.04
i tak samo operacje 2x w maju w okolicy 10 maja

i nic nie dostalem

Piotr

Data: 2012-05-21 07:26:27
Autor: luc
Wiśnie od Rajfiego
On 21 Maj, 16:21, "PiotrF" <u...@wp.pl> wrote:
czy aby dostac te wisniowe 100zł trzeba też aktywowac karte do tego konta ?
spelnilem warunki w kwietniu i maju a 100zł nadal nie ma

Nie trzeba aktywować. Nie aktywowałem i wiśnie wpadły.

Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://db.tt/eUr75qR ;-)

Data: 2012-05-21 16:49:26
Autor: neoniusz
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 21.05.2012 16:21, PiotrF pisze:
czy aby dostac te wisniowe 100zÂł trzeba teÂż aktywowac karte do tego konta ?
spelnilem warunki w kwietniu i maju a 100zÂł nadal nie ma

2xprzelew przych. po 1000zÂł,  2 razy mobilnie wysÂłane
w okolicy 18.04
i tak samo operacje 2x w maju w okolicy 10 maja

i nic nie dostalem

Ja aktywowalem i tez nie dostalem, nie martw sie, nie jestes sam ;)

Data: 2012-05-21 22:11:08
Autor: pI
Wiśnie od Rajfiego

To samo u mnie. --
pI

Data: 2012-05-24 19:05:42
Autor: sunwick
Wiśnie od Rajfiego
a ja dopiero dzis dostalem, mimo ze warunki spelnilem w kwietniu...

Data: 2012-05-24 19:26:41
Autor: MarekZ
Wiśnie od Rajfiego
UĹźytkownik "sunwick"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:niqsr79nqpipjv308eo3lbd3n5rauf8pph@4ax.com...

a ja dopiero dzis dostalem, mimo ze warunki spelnilem w kwietniu...

Może to jakoś turami idzie? 4, 14 i 24.

Data: 2012-06-12 06:56:08
Autor: Greg
Wiśnie od Rajfiego
Tomek <tomrozb@gmail.com> napisał(a):
Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

A w tym miesiącu już dostałeś?

To mają być moje pierwsze, zastanawiam się czy przyjdą...

Data: 2012-06-12 00:39:16
Autor: Michal Pl
Wiśnie od Rajfiego
W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 08:56:08 UTC+2 użytkownik  Greg napisał:
Tomek <tomrozb@gmail.com> napisa�(a): > W�a�nie zajadam si� pierwszymi wi�niami od rajfiego ;-)

A w tym miesi�cu ju� dosta�e�?

To majďż˝ byďż˝ moje pierwsze, zastanawiam siďż˝ czy przyjdďż˝...

-- Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta..pl/usenet/

Ja w tym miesiącu (czyli w czerwcu) jeszcze nie otrzymałem. Ale w maju były wiśnie przelane 14, więc jeszcze mają 2 dni ;)

Data: 2012-06-14 11:00:27
Autor: lolekanabolek
Wiśnie od Rajfiego
W dniu 2012-06-12 09:39, Michal Pl pisze:

Ja w tym miesiącu (czyli w czerwcu) jeszcze nie otrzymałem. Ale w maju były wiśnie przelane 14, więc jeszcze mają 2 dni ;)

14 a u mnie cisza, drugiej partii wiśni brak na razie, a jak u was??
Marcin

Data: 2012-06-14 23:49:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiśnie od Rajfiego

"lolekanabolek" jrc97b$lrp$1@inews.gazeta.pl

Ja w tym miesiącu (czyli w czerwcu) jeszcze nie otrzymałem. Ale w maju były wiśnie przelane 14, więc jeszcze mają 2 dni ;)

14 a u mnie cisza, drugiej partii wiśni brak na razie, a jak u was??

Nie ma...

Data: 2012-06-14 02:02:54
Autor: Tomek
Wiśnie od Rajfiego
W dniu wtorek, 12 czerwca 2012 08:56:08 UTC+2 użytkownik  Greg napisał:
Tomek <tomrozb@gmail.com> napisał(a): > Właśnie zajadam się pierwszymi wiśniami od rajfiego ;-)

A w tym miesiącu już dostałeś?

To mają być moje pierwsze, zastanawiam się czy przyjdą...

--

Niestety brak wiśni, wydaje mi się że jeszcze nie dojrzały. Warunki spełnione więc pozostaje czekać.

Wiśnie od Rajfiego