Wiśnie od Sygma Bank

Data: 2012-06-20 05:47:12
Autor: Kris
Wiśnie od Sygma Bank
Wczoraj od Sygma Bank listem poleconym za potwierdzeniem odbioru dostałem kartę podarunkową MasterCard o wartości 30zł. W sumie miło, chociaż nie wiem za co- nie jestem ich stałym klientem kiedyś jedynie coś na raty 0% Cetelem kupowałem. Sygma przejeła Cetelem i pewnie stąd ten prezent.
Ale najlepsze jest to że dzisiaj listonosz przyniósł podobną przesyłke z identyczną kartą ale o wartości 50zł;)Również na mój adres, przesyłka na to samo nazwisko co wczorajsza.
Czekam co przyniesie donosiciel jutro;)

Data: 2012-06-20 15:46:17
Autor: Jakub Jewuła
Wiśnie od Sygma Bank
Czekam co przyniesie donosiciel jutro;)

Fakture na 80zl + przesylka.

Data: 2012-06-20 09:34:17
Autor: Kris
Wiśnie od Sygma Bank
W dniu środa, 20 czerwca 2012 15:46:17 UTC+2 użytkownik Jakub Jewuła napisał:
> Czekam co przyniesie donosiciel jutro;)

Fakture na 80zl + przesylka.

Na Berdyczów niech wyślą;)

Wiśnie od Sygma Bank