Wiśnie w Meritum.

Data: 2012-08-30 13:07:18
Autor: wiatrak
Wiśnie w Meritum.
Dostałem stówkę w Meritku!!!
 Dali już dzisiaj choć 15-dniowy termin od płatności kartą mija dopiero 7 września.
Nie widać za to 30 złotych za podpisanie umowy w placówce. Tu termin 21 dni od pierwszego przelewu mija 3 września.

Data: 2012-08-30 09:24:42
Autor: matebe
Wiśnie w Meritum.
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 13:07:19 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:
Dosta�em st�wk� w Meritku!!!

 Dali juďż˝ dzisiaj choďż˝ 15-dniowy termin od pďż˝atnoďż˝ci kartďż˝ mija dopiero 7 wrzeďż˝nia.

Nie wida� za to 30 z�otych za podpisanie umowy w plac�wce. Tu termin 21 dni od pierwszego przelewu mija 3 wrze�nia.

po jakim czasie otrzymaliście kartę debetową? myślałem, że znajduje się ona w kopercie przekazywanej w banku, tymczasem był to tylko login do bankowości elektronicznej...

Data: 2012-08-30 18:32:32
Autor: osa
Wiśnie w Meritum.
W dniu 2012-08-30 18:24, matebe pisze:
po jakim czasie otrzymaliście kartę debetową? myślałem, że znajduje się ona w kopercie przekazywanej w banku, tymczasem był to tylko login do bankowości elektronicznej...

Po tygodniu od podpisania umowy: we wtorek podpisałem umowę, pin przyszedł w poniedziałek, karta we wtorek. Dziś zdążyłem ją zastrzec ;)

Data: 2012-08-30 21:32:58
Autor: ls
Wiśnie w Meritum.
osa wrote:

[...]

Mam pytanie: jak rezygnujemy z karty? Można na infolinii?

--
pozdr.
ls

Data: 2012-08-30 22:09:42
Autor: osa
Wiśnie w Meritum.
W dniu 2012-08-30 21:32, ls pisze:
osa wrote:

[...]

Zastrzegłem przez infolinię bo przez system transakcyjny się nie da, a ale nie wiem jak w oddziale. Oczywiście w systemie karta nadal aktywna, ale oni mają chyba 1 dniowe opóźnienie w systemie transakcyjnym, bo aktywowała się tam też dzień później niż faktycznie.

Data: 2012-08-30 22:54:09
Autor: wromek
Wiśnie w Meritum.
przyszedł w poniedziałek, karta we wtorek. Dziś zdążyłem ją zastrzec ;)

przeciez jest 4 proc. za paliwo... ja chyba zostawie, poza tym wisi lokata...

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-08-30 22:58:10
Autor: osa
Wiśnie w Meritum.
W dniu 2012-08-30 22:54, wromek pisze:
przeciez jest 4 proc. za paliwo... ja chyba zostawie, poza tym wisi
lokata...

Etyliny nie pijam, a samochodu nie posiadam w związku z czym nie odczuwam potrzeby posiadania tej karty ;)

Data: 2012-08-31 02:49:20
Autor: Waldek
Wiśnie w Meritum.

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k1ok6j$1eb$1dont-email.me...

Etyliny nie pijam, a samochodu nie posiadam w związku z czym nie odczuwam potrzeby posiadania tej karty ;)

Gorzałke czy browara tez mozna na stacji kupic  ;P

Data: 2012-08-31 21:30:23
Autor: osa
Wiśnie w Meritum.
W dniu 2012-08-31 02:49, Waldek pisze:

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości

Etyliny nie pijam, a samochodu nie posiadam w związku z czym nie
odczuwam potrzeby posiadania tej karty ;)

Gorzałke czy browara tez mozna na stacji kupic  ;P

Niby tak, ale 4% rabatu nie zrekompensuje ich zbójeckich marży

Data: 2012-09-04 00:14:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiśnie w Meritum.

"osa" k1ok6j$1eb$1@dont-email.me

Etyliny nie pijam, a samochodu nie posiadam w związku
z czym nie odczuwam potrzeby posiadania tej karty ;)

Już kiedyś chyba ;) ustaliliśmy, że etylina nie jest już dostępna.

[niby osa to owad, a nie wie, że etylina to czasy komarów...]

   http://pl.wikipedia.org/wiki/Romet_Komar

Data: 2012-09-04 14:08:22
Autor: Waldek
Wiśnie w Meritum.

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:k23a54$hgk$1node1.news.atman.pl...

[...]

Jesli juz, to Osa jest (była) z troszke innej bajki ;)

http://pl.wikipedia.org/wiki/WFM_Osa

Data: 2012-08-31 02:27:15
Autor: Luk
Wiśnie w Meritum.
W dniu czwartek, 30 sierpnia 2012 22:54:11 UTC+2 użytkownik wromek wytnij napisał:
> przyszedł w poniedziałek, karta we wtorek. Dziś zdążyłem ją zastrzec ;)

przeciez jest 4 proc. za paliwo... ja chyba zostawie, poza tym wisi lokata...

Czy karta jest niezbędna, żeby założyć lokatę na 8,5%? Ew. jak się z niej zrezygnuje, to liczą jakiś standardowy procent?

Data: 2012-08-31 13:08:36
Autor: Franc
Wiśnie w Meritum.
Dnia Fri, 31 Aug 2012 02:27:15 -0700 (PDT), Luk napisał(a):

Czy karta jest niezbędna, żeby założyć lokatę na 8,5%? Ew. jak się z niej zrezygnuje, to liczą jakiś standardowy procent?
Nie, niezbędne jest podpisanie umowy i dostanie w swoje ręcę plastikowej
karty z nr do logowania się w systemie banku.
Na końcie musisz mieć min. 500 pln i musi to być Twoja pierwsza lokata.

No i na koniec musisz mieć tel. komórkowy przy sobie, żeby wpisać haslo
tymczasowe do przeprowadzanej czynności.

Ja na spokojnie czekam na kartę. Jak tylko dojdzie, zrobię zakup i poczekam
na koniec 3. miesięczej lokaty. Potem fruuu.

--
Franc

Data: 2012-08-31 05:10:10
Autor: CyberBoB
Wiśnie w Meritum.
Nie ma żadnego powodu, aby trzymać kartę (no chyba, że zwrot za paliwo) dłużej niż do wykonania 1 transakcji. Ja zastrzegłem swoją po wykonaniu piewszej transakcji. Wisienki wpłyneły, lokata pozostała na 8.5%

Data: 2012-08-31 14:25:32
Autor: Franc
Wiśnie w Meritum.
Dnia Fri, 31 Aug 2012 05:10:10 -0700 (PDT), CyberBoB napisał(a):

Nie ma żadnego powodu, aby trzymać kartę (no chyba, że zwrot za paliwo) dłużej niż do wykonania 1 transakcji. Ja zastrzegłem swoją po wykonaniu piewszej transakcji. Wisienki wpłyneły, lokata pozostała na 8.5%

No to dobra nasza - zaoszczędzone kilka zyla opłaty miesięcznej.

PS.
Podpisywałeś umowę w punkcie czy kurierem?
Podobno za punkt jest extra 30 zyla. --
Franc

Data: 2012-09-04 00:17:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Wiśnie w Meritum.

"Franc" 1y2a05ixvuq9c.1558sf10khfwq.dlg@40tude.net

Podpisywałeś umowę w punkcie czy kurierem?
Podobno za punkt jest extra 30 zyla.

Za firmowe nie ma.

Data: 2012-08-31 13:10:30
Autor: Luk
Wiśnie w Meritum.
> [...]

karty z nr do logowania się w systemie banku.

Na końcie musisz mieć min. 500 pln i musi to być Twoja pierwsza lokata.

Ok, dzięki za info.

Data: 2012-09-01 12:17:56
Autor: a...mx
Wiśnie w Meritum.
Franc wrote:

Ja na spokojnie czekam na kartę. Jak tylko dojdzie, zrobię zakup i
poczekam na koniec 3. miesięczej lokaty. Potem fruuu.

Jak Ci na tych 8.5% to po wiśniach można od razu lokatę zlikwidować - opcja w systemie jest.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-08-30 18:06:32
Autor: kowtow
Wiśnie w Meritum.
też dostałem dziś dwa razy po 100 zł ale wiśni nie widzę tylko pieniądze

Data: 2012-08-30 22:03:53
Autor: lolekanabolek
Wiśnie w Meritum.
W dniu 2012-08-30 13:07, wiatrak pisze:
Nie widać za to 30 złotych za podpisanie umowy w placówce. Tu termin 21
dni od pierwszego przelewu mija 3 września.

u mnie też niet wiśni, a termin mam taki sam ja ty, do 3 września powinna być dostawa

Marcin

Data: 2012-09-03 15:04:08
Autor: wiatrak
Wiśnie w Meritum.

Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolekNOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:503fc72a$0$1296$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Daję im czas do jutra i uderzam z reklamacją.

Data: 2012-08-31 11:42:54
Autor: matebe
Wiśnie w Meritum.
[...]

Lokata jest dostępna za pośrednictwem Bankowości Elektronicznej w okresie 1 miesiąca od złożenia wniosku o rachunek bankowy dla Klientów, którzy złożą wniosek o rachunek bankowy i zawrą z Bankiem umowę (otworzą pierwsze Konto Zarabiające) - znaczy to, że nie muszę jeszcze dziś (31 sierpnia) przelewać środków? na fejsie podali: Uwaga, dziś ostatni dzień promocji http://www.pierwszalokata.meritumbank.pl/ jeszcze tylko do północy (31.08), możecie otworzyć Pierwszą Lokatę 8,5%  - to ja już nie rozumiem

Data: 2012-08-31 21:34:52
Autor: osa
Wiśnie w Meritum.
W dniu 2012-08-31 20:42, matebe pisze:
[...]

Na stronie do której link podałeś wyraźnie jest napisane, że do dziś trzeba złożyć wniosek o konto. Do kiedy można założyć lokatę masz w regulaminie co jest wiążące. A co tam w tej twarzoksiążce publikują to nie ma żadnego znaczenia... chociaż może dożyjemy czasów gdzie to akty prawne będą publikowane tylko na wybranych portalach społecznościowych...

Data: 2012-09-01 00:21:26
Autor: matebe
Wiśnie w Meritum.
[...]

pierwsza lokata od dziś to jedyne 6,75%

Data: 2012-09-01 09:45:38
Autor: knrdz
Wiśnie w Meritum.
matebe pisze:

pierwsza lokata od dziś to jedyne 6,75%

Ale to chyba tylko dla tych co jeszcze wniosku nie złożyli ("lokata jest dostępna (...) dla Klientów, którzy w okresie od dnia 01.09.2012 roku złożą wniosek o rachunek bankowy..."), grouponowcy powinni się wciąż załapać na 8,5%?

Data: 2012-09-01 10:29:11
Autor: osa
Wiśnie w Meritum.
W dniu 2012-09-01 09:45, knrdz pisze:
matebe pisze:

[...]

Tak, wnioski złożone do 31.08 mają lokatę na 8,5% (do 5000 PLN).

Data: 2012-09-01 21:22:59
Autor: disnej
Wiśnie w Meritum.

Tak, wnioski złożone do 31.08 mają lokatę na 8,5% (do 5000 PLN).

Jak to do 31.08, przeciez czas na lokate jest 1 mc od wypelnienia wniosku, a wniosek mozna bylo wypelniac od 08.08.

Data: 2012-09-02 10:54:35
Autor: osa
Wiśnie w Meritum.
W dniu 2012-09-02 06:22, disnej pisze:

Tak, wnioski złożone do 31.08 mają lokatę na 8,5% (do 5000 PLN).

Jak to do 31.08, przeciez czas na lokate jest 1 mc od wypelnienia wniosku, a wniosek mozna bylo wypelniac od 08.08.

Wnioski *o konto* złożone do 31.08 ;)

Data: 2012-09-04 17:37:26
Autor: Przemek
Wiśnie w Meritum.

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:k1nhh6$28k$1node2.news.atman.pl...
[...]

No i jak dostałeś te 30 zł od Meritum? A czy wogóle ktoś z promocji "grouponowej" dostal 30 zł za podpisanie umowy w oddziale? Ja powinienem dostać do czwarku - jak na razie nic nie ma.

Przemek

Data: 2012-09-04 17:57:45
Autor: wiatrak
Wiśnie w Meritum.
[...]

Nie dostałem ani 3-ego, ani też 4-ego września. Dlatego  przed chwilą złożyłem reklamację telefonicznie. Pan przyjął, wstępnie stwierdził że mam rację i kazał czekać na formalną odpowiedź 10 dni.

Data: 2012-09-04 22:55:20
Autor: Przemek
Wiśnie w Meritum.

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:k258dq$ln6$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mam wrażenie, że wnioski z Groupona "wypadly" im z systemu odnośnie tych 30 zł, bo 100 zl wyplaicli szybko a 30 chyba nikt nie dostał. No cóż trzeba będzie skladać reklamację (nie trzeba dzwonić, jest mozliwość złożenia rekamacji po zalogowaniu w zakładce "wnioski").

Data: 2012-09-06 18:58:08
Autor: osa
Wiśnie w Meritum.
W dniu 2012-09-04 22:55, Przemek pisze:
[...]

Też mam takie wrażenie. 100zł dostałem dziś, kartą płaciłem 28.08 więc bez opóźnień. Przelew zrobiłem 24.08 i 30zł nadal nie ma, choć regulaminowo mają jeszcze czas...

Data: 2012-09-06 19:38:16
Autor: Przemek
Wiśnie w Meritum.

Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k2akob$13g$3dont-email.me...
[...]

U mnie regulaminowe 21 dni mija dzisiaj i 30 zł nie ma. Przejrzałem nawet regulamin promocji "grouponowej" czy nie ma tam jakiegoś zapisu typu "nie łączy się z innymi promocjami" ale nc takiego nie znalazłem. Poczekam do jutra i reklamacja...

Data: 2012-09-06 14:46:55
Autor: lolekanabolek
Wiśnie w Meritum.
Ja dzisiaj złożyłem, mieli już parę dni obsuwy, więc stwierdziłem, że nie ma co dalej czekać

Wiśnie w Meritum.