Witajcie! Witajcie! Witajcie!

Data: 2013-03-30 08:19:48
Autor: [He®Sk]
Witajcie! Witajcie! Witajcie!

Witam panstwa i towarzystwo. Jakze mi nie jest przykro, ze nie bede
mogl poznac opinii grupowych blaznow i prostakow na temat boskosci
prezesa pis. nie widze na grupie zwanej dyskusyjna takich typkow jak:
hans kloss, cytryna, raff,  jaksa,  razor, awe, obserwator czy
hammer. pewnie pisza pod zmienymi ksywkami jak to wsrod tchorzy bywa.

ach, zapomnailbym o grupowym kapusiu mkarwanie. tez go nie ma.
czyzby czleczynie zakazano dotykania klawiatury przez najblizsze lata?

zauwazylem, ze wciaz produkuja sie  oszolomy  muto 2100 i u2.

pozdrawiam slonecznie. przez okres swiat wielkanocnych  przebywam w
kraju wiec zapewne napsuje tu nieco niektorym krwi ;)

w oczekiwaniu na powszechne na tej grupie bluzgi...

Data: 2013-03-30 10:41:42
Autor: Trybun
W dniu 2013-03-30 08:19, "[He®Sk]" pisze:

pozdrawiam slonecznie. przez okres swiat wielkanocnych  przebywam w
kraju

Z tego można wywnioskować że poza świętami przebywasz w miejscu szczególnego odosobnienia, i to do tego stopnie że nie możesz zajrzeć na psp. Przepustka z Wronek, Rawicza?

Data: 2013-03-30 17:29:44
Autor: [He®Sk]
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
On Sat, 30 Mar 2013 10:41:42 +0100, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com>
wrote:

> [...]

Z tego można wywnioskować że poza świętami przebywasz w miejscu szczególnego odosobnienia, i to do tego stopnie że nie możesz zajrzeć na psp. Przepustka z Wronek, Rawicza?

ceinki zawsze byles z logiki trybuna ludu.  choroby psychiczne to
przypadlosc twojej rodziny.

Data: 2013-03-31 17:39:01
Autor: Trybun
wrote:

[...]

A kto tu pisze o chorobie psychicznej i szpitalu psychiatrycznym? Chodzi o sprawy kryminalne i takie miejsca gdzie w odróżnieniu od psychiatryków naprawdę nie ma dostępu do psp.

Data: 2013-04-01 15:27:12
Autor: [He®Sk]
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
On Sun, 31 Mar 2013 17:39:01 +0200, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com>
wrote:

> [...]

A kto tu pisze o chorobie psychicznej i szpitalu psychiatrycznym? Chodzi o sprawy kryminalne i takie miejsca gdzie w odróżnieniu od psychiatryków naprawdę nie ma dostępu do psp.

 ja pisze o twojej chorobie psychicznej bo jak inaczej mozna nazwac
twoej uwielbienie dla komunizmu?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-04-02 15:14:53
Autor: Trybun
W dniu 2013-04-01 15:27, "[He®Sk]" pisze:

[...]

Ode mnie  siÄ™ od*dpl, kameleonie. SkÅ‚adasz jakieÅ› deklaracje to ich siÄ™ trzymaj, i ich w sensowny sposób broÅ„, a nie próbuj kÄ…sać kogoÅ› kto zakwestionowaÅ‚ twoje idiotyczne oÅ›wiadczenie.

Data: 2013-03-30 11:14:35
Autor: u2
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
W dniu 2013-03-30 08:19, "[He®Sk]" pisze:
pozdrawiam slonecznie. przez okres swiat wielkanocnych  przebywam w
kraju

A poza tym okresem gdzie przebywasz ?

Data: 2013-03-30 17:29:44
Autor: [He®Sk]
On Sat, 30 Mar 2013 11:14:35 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2013-03-30 08:19, "[He®Sk]" pisze:
> pozdrawiam slonecznie. przez okres swiat wielkanocnych  przebywam w
> kraju

A poza tym okresem gdzie przebywasz ?

 bywa sie. z tego co wiem ty gnijesz gdzies pod suwalkami na jakims
zadupiu typu szypliszki czy jeleniewo.

Data: 2013-03-30 13:05:15
Autor: Leming Show
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
pozdrawiam slonecznie. przez okres swiat wielkanocnych  przebywam w
kraju wiec zapewne napsuje tu nieco niektorym krwi ;)

A skad przyjechales, czy Tam nie ma neta? U nas w PL sygnal pociagneli
do kazdej wiochy, jak siedze na klopie za stodola to mam na laptopie
wi-fi z McDonalda. Gdzie mieszkasz na codzien ze nie ma tam sieci?

Data: 2013-03-30 14:14:04
Autor: Leming Show
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
rzecz bior±c, henio to taki wariat z prowincji, na przepustce w
Bia³emstoku.

Mowia ze bastionem prowincji jest Warszawa.

Data: 2013-03-31 10:43:22
Autor: [He®Sk]
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
On Sat, 30 Mar 2013 14:14:04 -0700 (PDT), Leming Show
<leming.show@gmail.com> wrote:

> rzecz bior±c, henio to taki wariat z prowincji, na przepustce w
> Bia³emstoku.

Mowia ze bastionem prowincji jest Warszawa.

 o widze, ze walbrzyski benkart sie odezwal ;)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-03-31 10:43:22
Autor: [He®Sk]
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
On Sat, 30 Mar 2013 13:05:15 -0700 (PDT), Leming Show
<leming.show@gmail.com> wrote:

> [...]

do kazdej wiochy, jak siedze na klopie za stodola to mam na laptopie
wi-fi z McDonalda. Gdzie mieszkasz na codzien ze nie ma tam sieci?

tam gdzie przebywam na stale nie ma dostepu do polskich grup
dyskusyjnych z prostego wzgledu. polskie serwery sa zrodlem ogromnego
spamu i zostaly wyciete. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-03-31 14:17:03
Autor: Grzegorz Z.
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
Dnia Sun, 31 Mar 2013 10:43:22 +0200, "[He®Sk]" napisaù(a):

<leming.show@gmail.com> wrote:

[...]

GW prawda Hjeniu. Wycinanie zagranicznych serwerów byùo i jest domenà
polskich adminów. Poczytaj pl.news.admin. Po likwiadacji serwerów powiàzanych z komercyjnymi portalami i dostawcami
Internetu innymi niý TP "prawdziwie polski Usenet" skùada siæ obecnie z
serwera TP oraz kilku serwerów uczelnianych oraz ich adminów. Gdy Oryndý
zwinie usenetowy interes, wúród owych uczelnianych adminów zacznie siæ
chyba chów wsobny :)

Którego zagranicznego serwera NNTP byú nie obejrzaù, na kaýdym jest
dostæpna peùna hierarchia pl.* wùàcznie z grupami alt.pl.*

--
"Niech bædzie przeklæty bóg ojciec i syn i duch i matka najúwiætsza i caùe
królestwo niebieskie!"

Data: 2013-04-02 04:46:49
Autor: Grzegorz Z.

<leming.show@gmail.com> wrote:

[...]

Nie czaruj śledziku, czasy pierdzenia do telefonu masz już
za sobą, teraz budujesz PO-Iralndię u szwabów na budowie.
To mieszaj ten cement, mieszaj, a my się z ciebie pośmiejemy.

Data: 2013-03-30 21:23:35
Autor: Grzegorz Z.
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
Dnia Sat, 30 Mar 2013 08:19:48 +0100, na pl.soc.polityka napisa³e¶(a¶):

w oczekiwaniu na powszechne na tej grupie bluzgi...

To mo¿e kapliczkie Hjeniu?

http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-650/-550/faktonline/634532412452760817.JPG

--
"Niech bêdzie przeklêty bóg ojciec i syn i duch i matka naj¶wiêtsza i ca³e
królestwo niebieskie!"

Data: 2013-03-31 10:43:22
Autor: [He®Sk]
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
On Sat, 30 Mar 2013 21:23:35 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Dnia Sat, 30 Mar 2013 08:19:48 +0100, na pl.soc.polityka napisa³e¶(a¶):

> w oczekiwaniu na powszechne na tej grupie bluzgi...

> [...]

wiesz dobrze grzesiuz, ze kapliczki i ich obsrywanie to twoje hobby ;)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-03-31 14:06:19
Autor: Grzegorz Z.
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
Dnia Sun, 31 Mar 2013 10:43:22 +0200, "[He®Sk]" napisaù(a):

On Sat, 30 Mar 2013 21:23:35 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Dnia Sat, 30 Mar 2013 08:19:48 +0100, na pl.soc.polityka napisaùeú(aú):

w oczekiwaniu na powszechne na tej grupie bluzgi...

To moýe kapliczkie Hjeniu?

http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-650/-550/faktonline/634532412452760817.JPG

wiesz dobrze grzesiuz, ze kapliczki i ich obsrywanie to twoje hobby ;)

Zarzucaùeú nam plugawy jæzyk a tymczasem sam go stosujesz.

Data: 2013-03-31 14:26:28
Autor: u2
W dniu 2013-03-31 14:06, Grzegorz Z. pisze:
wiesz dobrze grzesiuz, ze kapliczki i ich obsrywanie to twoje hobby;)
Zarzucałeś nam plugawy język a tymczasem sam go stosujesz.

A coz w tym plugawego ? Heniek stwierdzil tylko fakt, ze srasz na katolikow.

Data: 2013-03-31 14:30:52
Autor: Grzegorz Z.
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
Dnia Sun, 31 Mar 2013 14:26:28 +0200, u2 napisa³(a):

W dniu 2013-03-31 14:06, Grzegorz Z. pisze:
wiesz dobrze grzesiuz, ze kapliczki i ich obsrywanie to twoje hobby;)
Zarzuca³e¶ nam plugawy jêzyk a tymczasem sam go stosujesz.

A coz w tym plugawego ? Heniek stwierdzil tylko fakt, ze srasz na katolikow.

W przeciwieñstwie do ciebie, niesraj±cego na katolików, ¯ydów, ateistów,
pederastów i Biedronia.

Data: 2013-03-31 16:56:20
Autor: u2
W dniu 2013-03-31 14:30, Grzegorz Z. pisze:
Dnia Sun, 31 Mar 2013 14:26:28 +0200, u2 napisał(a):

[...]

W przeciwieństwie do ciebie, niesrającego na katolików, Żydów, ateistów,
pederastów i Biedronia.

O Biedroniu nigdy nie pisalem.

A o pederastach pisze prawde i pewnie to ciebie boli zgrzesiu...-;)

Data: 2013-03-31 19:04:51
Autor: Grzegorz Z.
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
Dnia Sun, 31 Mar 2013 16:56:20 +0200, u2 napisa³(a):

[...]

Nie, najbardziej boli mnie gdy Tuska stawiasz w niekorzystnym ¶wietle. I
jego dokonania.

Data: 2013-03-31 19:46:15
Autor: u2
W dniu 2013-03-31 19:04, Grzegorz Z. pisze:
O Biedroniu nigdy nie pisalem.

A o pederastach pisze prawde i pewnie to ciebie boli zgrzesiu...-;)
Nie, najbardziej boli mnie gdy Tuska stawiasz w niekorzystnym świetle. I
jego dokonania.

Jak chwale Tuska to zwykle topic ma nazwe "Chwale Tuska", malo tego, ale bylo kilka razy...-;)

Witajcie! Witajcie! Witajcie!