Witajcie! Witajcie! Witajcie!

Data: 2013-03-30 13:05:15
Autor: Leming Show
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
pozdrawiam slonecznie. przez okres swiat wielkanocnych  przebywam w
kraju wiec zapewne napsuje tu nieco niektorym krwi ;)

A skad przyjechales, czy Tam nie ma neta? U nas w PL sygnal pociagneli
do kazdej wiochy, jak siedze na klopie za stodola to mam na laptopie
wi-fi z McDonalda. Gdzie mieszkasz na codzien ze nie ma tam sieci?

Data: 2013-03-30 14:14:04
Autor: Leming Show
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
rzecz bior±c, henio to taki wariat z prowincji, na przepustce w
Bia³emstoku.

Mowia ze bastionem prowincji jest Warszawa.

Data: 2013-03-31 10:43:22
Autor: [HeĀ®Sk]
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
On Sat, 30 Mar 2013 14:14:04 -0700 (PDT), Leming Show
<leming.show@gmail.com> wrote:

> rzecz bior±c, henio to taki wariat z prowincji, na przepustce w
> Bia³emstoku.

Mowia ze bastionem prowincji jest Warszawa.

 o widze, ze walbrzyski benkart sie odezwal ;)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-03-31 10:43:22
Autor: [HeĀ®Sk]
Witajcie! Witajcie! Witajcie!
On Sat, 30 Mar 2013 13:05:15 -0700 (PDT), Leming Show
<leming.show@gmail.com> wrote:

> [...]

do kazdej wiochy, jak siedze na klopie za stodola to mam na laptopie
wi-fi z McDonalda. Gdzie mieszkasz na codzien ze nie ma tam sieci?

tam gdzie przebywam na stale nie ma dostepu do polskich grup
dyskusyjnych z prostego wzgledu. polskie serwery sa zrodlem ogromnego
spamu i zostaly wyciete. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-03-31 14:17:03
Autor: Grzegorz Z.

<leming.show@gmail.com> wrote:

[...]

GW prawda Hjeniu. Wycinanie zagranicznych serwerów było i jest domeną
polskich adminów. Poczytaj pl.news.admin. Po likwiadacji serwerów powiązanych z komercyjnymi portalami i dostawcami
Internetu innymi niż TP "prawdziwie polski Usenet" składa się obecnie z
serwera TP oraz kilku serwerów uczelnianych oraz ich adminów. Gdy Oryndż
zwinie usenetowy interes, wśród owych uczelnianych adminów zacznie się
chyba chów wsobny :)

Którego zagranicznego serwera NNTP byś nie obejrzał, na każdym jest
dostępna pełna hierarchia pl.* włącznie z grupami alt.pl.*

--
"Niech będzie przeklęty bóg ojciec i syn i duch i matka najświętsza i całe
królestwo niebieskie!"

Data: 2013-04-02 04:46:49
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 31 Mar 2013 10:43:22 +0200, "[HeĀ®Sk]" napisał(a):

On Sat, 30 Mar 2013 13:05:15 -0700 (PDT), Leming Show
<leming.show@gmail.com> wrote:

pozdrawiam slonecznie. przez okres swiat wielkanocnych Ā przebywam w
[...]

Nie czaruj śledziku, czasy pierdzenia do telefonu masz już
za sobą, teraz budujesz PO-Iralndię u szwabĆ³w na budowie.
To mieszaj ten cement, mieszaj, a my się z ciebie pośmiejemy.

Witajcie! Witajcie! Witajcie!