Witajcie dzięcioły!

Data: 2010-08-02 09:32:43
Autor: Zahir
Witajcie dzięcioły!
Przyżeglowałem w końcu do brzegu, a tu takie zmiany! Połowę grupowiczów wymiotło. Moczą tyłki w zatechłych, polskich jeziorach i obżerają się smażoną na oleju maszynowym rybą morską czy po prostu czas zdmuchnął ich z tego porąbanego forum frustratów zyciowych? Kilku nawiedzonych wciaż aktywnie polewa forum swoimi chorobliwymi majaczeniami, jakiś idiota wciąż liczy nowe wątki, które nazywa spamem, inny osiąga orgazmy w podziwie nad geniuszem prezesa PiS, inny zapluwa się na samo słowo Platforma lub Komorowski. Wielbiciele przegranego prezesa PiS wciąz mają  nadzieję, że historia się odwróci i ich wódz stanie na czele narodu złożonego z samych krasnali. Zwolennicy PO z trudem odpierają ataki rozszalałych z nienawiści kurdupli moralnych. Lewica przycichła, robi porządki we własnym grajdołku. Geniusz śledczy Antoś Macierewicz powołał jakiś zespół, który winnym katastrofy smoleńskiej wskazał Tuska i całe PO, Kempa wysuszyła chusteczki i wyjechała w końcu na urlop, prezes PiS skarcił kolejnego nieposłusznego posła, Marta z domu Kaczyńska podobno zdała klucze od apartamentów prezydenckich. W TVP zwanej publiczną na okragło jakieś przygłupie prezenterki, w komercyjnych wyłysiali młodzieńcy pieprzą coś o sztuce i muzyce. Czyli nic nowego na tym łez padole.

Zahir

Data: 2010-08-02 07:52:40
Autor: HaMMeR
Witajcie dzięcioły!
On 2 Sie, 09:32, "Zahir" <za...@gmail.com> wrote:
[...]

No coz, platfonsiarnia wymaga wzmocnienia sil na polu propagandowym,
wiec siega sie po wylenialych, ale sprawdzonych w boju 'towarzyszy'
i nic to, ze intelektualnie, to trzecia liga, bowiem 'w potrzebie'
wszystkie chciwe lapy na poklad!
Tobie politruku wydaje sie, ze zadajesz szyku swoimi pisarskimi
wydzielinami, ale jest to zalosny, powielany po wielokroc tekst
z GWnianej sztampy i tak skuteczny, jak kondom suszony na prawidle!
A wiec witaj.., bowiem zawsze jest mi przyjemnie, po pewnym czasie,
zegnac zuzytych jak materac w burdelu, wyrobnikow propagandowych
tradycyjnym, zyczliwym i cieplym spier...aj!

Data: 2010-08-03 09:42:59
Autor: Zahir
Witajcie dzięcioły!

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:c7bef0ec-4be7-45ce-b191-73cf485c8aafy12g2000prb.googlegroups.com...
[...]

Nie wiem co ćpasz i co pijesz, jedno jest pewne, twój mózg przypomina żel do mycia toalet. Gdybyś był nieco dociekliwy intelektualnie wiedziałbyś, że moje poglady zbliżone sa do lewicowych, a tym samym mógłbym być zwolennikiem każdej z działającej w RP partii. Tego ktoś o ograniczonym fanatyzmem umyśle nie zrozumie i dlatego nie dziwią mnie twoje banialuki wypisywane na psp. By ci bardziej skomplikować ripostę powiem, że nie czytam GW, ND  i.t.p duperli, a tym samym nie powielam nieudolnie tak jak ty wypowiedzi na dowolny temat. Pomysł z kondomem to twój wynalazek? Używasz go wielokrotnie do przynoszenia wody im podlewania kwiatków na półpiętrze twego wczesno-prl-owskiego bloku mieszkalnego? Nie sądzę byś używał go do celów do których został wyprodukowany. Twoje marzenia o burdelowym matercu mówią wprost: jesteś 200% impotenetem. Nie dość, że ci fiutek nie staje to jeszcze język masz odgryziony. Jestem ci równie życzliwym i proszę, pisz na psp jak najczęściej. Dostarczasz ludziom wspaniałej rozrywki. Rzadko spotyka się tak wyjątkowego idiotę. Miłego dnia, itd itp. Trzymaj się złamasie.

--

Zahir

Data: 2010-08-02 09:46:02
Autor: Chiron
Witajcie dzięcioły!

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c56749b$0$17104$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Dołóż do tego pyszałka, który ma innych za durniów i dzięciołów- i będziesz miał całą menażerię:-)

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-02 09:52:33
Autor: Zahir
Witajcie dzięcioły!

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i35t3p$etf$1news.onet.pl...

[...]

Z przyjemnością dopisuję cię do grupy dzięciołów.

--

Zahir

Data: 2010-08-02 10:07:51
Autor: CeSaR
Witajcie dzięcioły!
Czyli nic nowego na tym łez padole.

Dodaj jeszcze sprzedaną za paczkę dropsów rozgłośnię pod tytułem PR III wraz z prowadzącym salon polityczny Michałem Karnowskim, tubą PiS.......

Data: 2010-08-02 15:18:08
Autor: Canucki
Witajcie dzięcioły!
Zahir <zahir@gmail.com> napisał(a):
Przyżeglowałem w końcu do brzegu, a tu takie zmiany!
 (...)
Czyli nic nowego na tym łez padole.

Woda rozumek rozmiekczyla, zeglarzu?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-02 21:14:54
Autor: jadrys
Witajcie dzięcioły!
  W dniu 2010-08-02 09:32, Zahir pisze:
Przyżeglowałem w końcu do brzegu

Witaj synogarlico! Miło cię znów widzieć.

Witajcie dzięcioły!