Witajcie rodacy w ten wspania³y wakacyjny czas!..

Data: 2010-07-01 10:41:21
Autor: Tzva Adonai
Witajcie rodacy w ten wspania³y wakacyjny czas!..
Co tam s³ychaæ w naszej piêknej Polsce?.. Zazdroszczê wam ogromnie, bo
do dyspozycji w tej wakacje mam tylko ca³e Niemcy, a tak bardzo
chcia³oby siê wyjechaæ nad polski Ba³tyk, pozbieraæ bursztynki...
W³a¶nie mam za sob± wizytê w Goethes Wohnhaus, jutro z samego rana
wybieram siê do berliñskiego Variete, by przenie¶æ siê w niezapomniane
lata 20te...

Obiecujê, ¿e w dzieñ wyborów bêdê z wami...

http://www.youtube.com/watch?v=Si4YsuU26HM

Witajcie rodacy w ten wspania³y wakacyjny czas!..