Witajcie w Rossji

Data: 2015-03-27 13:44:47
Autor: the_foe
Witajcie w Rossji
Mieszkańców Krymu nęcono obietnicą wpompowania w nich 681 mld rubli, co wtedy było równowartoscią 19 mld USD, w ciagu 6 lat. Z obietnicy niewiele zostało. Po pierwsze inflacja i kurs rubla "zezarł" ponad 7 mld z tej obietnicy, po drugie Rossja na 2015 rok przecznaczyła jedynie 400 mln USD. To jest ledwie 1/5 tego co Ukraina wysyłała na Krym, a i tak wiekszasc tyej sumy pojdzie na budowe infrastruktury połączenie Sewastopola z "macierzą".
--
@foe_pl

Data: 2015-03-27 10:51:26
Autor: szklanynocnik
Witajcie w Rossji
uytkownik the_foe napisa:
Mieszkacw Krymu

A gojcw ncono irlandi i drug japonia, w tivi dynastia.

Pniej ncono  filarami OFE, panienki na play serwujce
styranym emerytom napoje. Obecnie emerytury zdaje si s przycite o ponad 15%. A gojce nawet za autostrady pac.
Gojce paca skadk czonkowsk do UE, unia czciowo finansuje budowe
drogi, czciowo samorzdy bior kredyty w ydowskich bankach, pniej spacaj odsetki.

A na kocu paca na wjedzie autostrady.

"by yo si lepiej" etc.

Data: 2015-03-27 11:48:05
Autor: Stachu Chebel
Witajcie w Rossji
W dniu pitek, 27 marca 2015 13:44:47 UTC+1 uytkownik the_foe napisa:
Mieszkacw Krymu ncono obietnic wpompowania w nich 681 mld rubli, co wtedy byo rwnowartosci 19 mld USD, w ciagu 6 lat.
Z obietnicy niewiele zostao.

O ile mnie pami nie myli, to w czasach rozpierduchy majdanowej chochoy dostay 2 mld. dolcw poyczki od Rosji. Zanim "demokratyczny" tzw. Zachd zdy zaregagowa, owa poyczka zostaa skonsumowana "raz dwa".

Po pierwsze inflacja i kurs rubla "zezar" ponad 7 mld z tej obietnicy, po drugie Rossja na 2015 rok przecznaczya jedynie 400 mln USD.

A co do Pani Ndzy jest wyznacznikiem kursu USD/RUB ? Ano Panie Dzieju baryy ropy naftowej. Tak to jest w relacjach juesej/kraje Arabskie. Ciekaw jestem, jak dugo gwni eksporterzy baryek jeszcze to wytrzymaj. Rosj sta na to, abymy tankowali na benzynowniach poniej 4PLN/l. I tyle..

 To jest ledwie 1/5 tego co Ukraina wysyaa na Krym, a i tak
wiekszasc tyej sumy pojdzie na budowe infrastruktury poczenie Sewastopola z "macierz".

Data: 2015-03-27 13:49:59
Autor: A. Filip
Witajcie w Rossji/Witajcie w UE
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Napisałbyś lepiej jak się zmieniło obłożenie "miejsc noclegowych" oraz czy
dzięki Ukraińcom na polach im plony usychają.

Kontr-propagandzista działający w twoim duchu wyliczyłby jakie jest w RP3
bezrobocie oraz jakie byłoby bez masowej emigracji z RP3, polityki wyludniania
i wynarodowiania Polski jak kogoś zaledwie średnio poniesie.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Za duży jeden dom na stu mężczyzn; za mały jest jeden dom na dwie niewiasty.

Data: 2015-03-27 13:57:54
Autor: the_foe
W dniu 2015-03-27 o 13:49, A. Filip pisze:
the_foe<the_foe@wupe.pl>  pisze:
> [...]
Napisałbyś lepiej jak się zmieniło obłożenie "miejsc noclegowych" oraz czy
dzięki Ukraińcom na polach im plony usychają.

Krym nie został przez Ukrainców odciety, tylko skonczyła sie juz darmowa woda i półdarmowy prąd. To, ze nowemu gospodarzowi nie chce sie wyciagnac kasy i zapłacić ceny rynkowej to nie wina Ukrainców, ze wysłają tylko to za co im zapłacą.

--
@foe_pl

Data: 2015-03-27 18:12:17
Autor: A. Filip
the_foe<the_foe@wupe.pl>  pisze:
> [...]

darmowa woda i półdarmowy prąd. To, ze nowemu gospodarzowi nie chce
sie wyciagnac kasy i zapłacić ceny rynkowej to nie wina Ukrainców, ze

To są takie ceny rynkowe jak ceny gazu Gazpromu który ma pozycje dominującą w
sporej części Europy a dla Polski niemal monopolistyczną :-)
Jak jest monopol to nie ma wolnego rynku, staranniej dobieraj słowa.
(na prąd monopol przejściowy, na wodę "rolniczą" dłuższy)

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowała Kuklińkisch 21 wieku.
Nie pójdzie się do przodu bez schylenia karku.  (Przysłowie japońskie)

Data: 2015-03-27 15:25:05
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 27.03.2015 13:49, A. Filip pisze:
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Plony? Na Krymie? Zimą? Jeszcze was, towarzyszu, teorii Łysenki na szkoleniu politycznym uczą?

Swoją drogą równie dobrze mógłbyś mieć pretensje do właściciela mieszkania zrabowanego przez złodziei, że nie opłaca rachunków za media...

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2015-03-27 17:59:12
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+guiv5x6yif-f3r5@xl.wp.pl...
the_foe <the_foe@wupe.pl> pisze:
[...]

Chcesz powiedzieć, że Ukraińcy mają "podlewać"kukurydzę na krymskich łanach? Podaj kilka powodów dla których mieliby to robić.

MW

Data: 2015-03-27 15:01:19
Autor: Patriota
Witajcie w Rossji
W dniu 2015-03-27 o 13:44, the_foe pisze:
[...]

Czego tak właściciele chcesz? Podniesiono obywatelom płace i emerytury? - podniesiono. Nic namacalnego nie mają z obiecanych "681mld rubli"? - a co ja mam z tych miliardów € jałmużny która to rzekomo Unia pompuje w Polskę?

Data: 2015-03-27 18:00:09
Autor: MarkWoydak
Witajcie w Rossji

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mf3nr9$u64$1speranza.aioe.org...
[...]

Ty masz g..wno bos komuch i sowiecki szpion.

MW

Data: 2015-03-27 17:57:38
Autor: MarkWoydak
Witajcie w Rossji

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:mf3kmr$bd0$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jeszcze odbije się im to czkawką. Niepokorni zasiedlą niezamieszkałe obszary Syberii.

MW

Witajcie w Rossji