Witajcie w czasach stalinizmu!

Data: 2010-10-06 11:43:08
Autor: Miglanc
Witajcie w czasach stalinizmu!
"Polecenie założenia teczek wydał prezes PiS po przegranych wyborach prezydenckich."

http://tinyurl.com/33z5xwk

Jakaż to prawa i sprawiedliwa partia! Hiphip! hurra!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 20:13:55
Autor: heÂŽsk
Witajcie w czasach stalinizmu!
On Wed, 6 Oct 2010 11:43:08 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

"Polecenie założenia teczek wydał prezes PiS po przegranych wyborach prezydenckich."

http://tinyurl.com/33z5xwk

Jakaż to prawa i sprawiedliwa partia! Hiphip! hurra!

 o ja cie pierdziele! to ja tez mam swoja teczke u prezesa?! ;o)))

Data: 2010-10-06 21:04:24
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cac44a8$0$22792$65785112news.neostrada.pl...
"Polecenie założenia teczek wydał prezes PiS po przegranych wyborach prezydenckich."

http://tinyurl.com/33z5xwk

Jakaż to prawa i sprawiedliwa partia! Hiphip! hurra!

-- Zahir
Dlaczego takie teczki, założone przez Tuska w PO w 2005 roku nikogo nie bulwersują?
Nie wspomnę już o teczkach pracowników, zakładanych w każdym zakładzie pracy...
AZ

Witajcie w czasach stalinizmu!