Witalski ;)

Data: 2013-02-28 01:12:33
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
Czołem, kłaniam się, jestem tu nowy :)

Niektórzy mogą kojarzyć mnie z pl.misc.samochody, pl.regionalne.krakow i sporadycznie z pręga. Ogólnie mało piszę ostatnio na newsy, ale zakup "nowego" moto skłonił mnie do zainicjowania aktywności na tej jakże zacnej grupie :) Kim jestem - można wyczytać z sygnaturki, chętnie poznam innych maniaków dwóch kółek (czy na tej grupie jest jakaś tradycja spotów, jak onegdaj na PMS?)

Generalnie moje zaangażowanie w motocyklizm jest jeszcze dość świeże, ale intensywne. Wszystko było "po bożemu" - w 2011 prawko, potem kompletowanie betów i w 2012 motocykl - GS 500 :) Jak to mówił mój serdeczny kumpel, mechanik motocyklowy - "Nie żenisz się z tym. Masz się nauczyć jeździć. Wyjebiesz się kilka razy, nabierzesz pokory i będzie już tylko lepiej. Rób jak najwięcej kilometrów." Cóż, postanowiłem się zastosować i robiłem. W 8 miesięcy 11 tys. km. Gienek był ze mną nad morzem, w Bieszczadach i jeszcze paru innych odległych miejscach. Moto pierońsko niewygodne w długich trasach i nie do końca "zdanżało" ze swoimi 47 kucami, ale nie licząc historii typu rozładowane aku - nigdy mnie nie zawiodło. Gleby były dwie (niegroźne) i do następnego właściciela Suzi poszło z wgiętym zbiornikiem.

I tu pojawia się powód mojego podjarania w ostatnich dniach ;) Otóż po intensywnych konsultacjach internetowych i za namową w/w kumpla zanabyłem drogą kupna Hondę VFR 750, rocznik '96. ViFi (sprowadzona z Belgii) prezentowała ogólnie niezły stan (choć po plastikach było widać, że "nasi tu byli", ale rama prosta, zostawia jeden ślad :P). Interwencji wymagały w pierwszej kolejności przednie hamulce, a zwłaszcza zapieczone do granic możliwości tłoczki. Finanse póki co nie pozwoliły na wymianę już dość dojechanych tarcz (500 za tarczę? WTF!? I to podobno jest tanio...) i klocków, ale na to wkrótce przyjdzie czas.

Ogólnie dla mnie kosmos :) Dzisiaj robiłem wszystkie formalności (rejestracja, ubezpieczenie, przegląd) - zrobiłem 50 km i banan mi z mordy nie schodzi :) Jeszcze chwilę potrwa, zanim się go "nauczę", więc staram się podchodzić z respektem. W weekend majowy Bieszczady w planach - trzeba opanować sprzęta jak najlepiej, coby podnóżki przycierać na winklach :P

Na koniec mojego nudnawego wywodu małe ogłoszenie parafialne: poszukuję stelaża na kufer tylny do VFRki. Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?

Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze :)

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
# 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4                         #

Data: 2013-02-28 08:41:04
Autor: Piotr Klimek
Witalski ;)
Dnia (Thu, 28 Feb 2013 01:12:33 +0100) ktos podajacy sie za Staszek Sosenko
wyklawiaturowal co nastepuje:

Czo³em, k³aniam siê, jestem tu nowy :)

Czesc :)

I tu pojawia siê powód mojego podjarania w ostatnich dniach ;) Otó¿ po intensywnych konsultacjach internetowych i za namow± w/w kumpla zanaby³em drog± kupna Hondê VFR 750, rocznik '96. ViFi (sprowadzona z Belgii) prezentowa³a ogólnie niez³y stan (choæ po plastikach by³o widaæ, ¿e "nasi tu byli", ale rama prosta, zostawia jeden ¶lad :P). Interwencji wymaga³y w pierwszej kolejno¶ci przednie hamulce, a zw³aszcza zapieczone do granic mo¿liwo¶ci t³oczki. Finanse póki co nie pozwoli³y na wymianê ju¿ do¶æ dojechanych tarcz (500 za tarczê? WTF!? I to podobno jest tanio...) i klocków, ale na to wkrótce przyjdzie czas.

Zobacz te tarcze:
http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL-PRZOD/305
Zdaje siê, ¿e Tytus w swojej VTR testowa³ tego producenta i by³
zadowolony.
Na koniec mojego nudnawego wywodu ma³e og³oszenie parafialne: poszukujê stela¿a na kufer tylny do VFRki. Ktokolwiek widzia³? Ktokolwiek wie?

Poszukaj Wingracka od Givi.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2013-02-28 11:19:05
Autor: J_K_K
Witalski ;)
W dniu 2013-02-28 09:41, Piotr Klimek pisze:

ju¿ do¶æ dojechanych tarcz (500 za tarczê? WTF!? I to podobno jest
http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL-PRZOD/305

Bardziej konwencjonalne konstrukcje, faktycznie ko³o 500:
http://www.nokaut.pl/pozostale-akcesoria-motocyklowe/tarcza-hamulcowa-lucas-mst205-przednia-276mm-sztywna-do-honda-cbr-600-f-vigor-fx-650-cbx-750-f-vfr-750-f-xlv-750-r-pacific.html

Ew. troszkê taniej na a-gro, ale mniej znanych marek

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-02-28 18:12:40
Autor: Ivam
Witalski ;)
> [...]
http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL-PRZOD/305
Zdaje siê, ¿e Tytus w swojej VTR testowa³ tego producenta i by³

Te¿ mam (ale we FZS'ie). Potwierdzam, ¿e s± ok.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umys³owo

Data: 2013-03-01 10:03:55
Autor: AZ
Witalski ;)
On 2013-02-28, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

Zobacz te tarcze:
http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL-PRZOD/305
Zdaje się, że Tytus w swojej VTR testował tego producenta i był
zadowolony.
I ja w Zygzaku od poltora roku testuje, po ponad 30kkm ubylo ich 0,5mm na
sinterowych klockach. Na poczatku troche bija bo nity sa ciasno spasowane
ale poznie jest OK.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-01 21:22:35
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
On 2013-02-28, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

Zobacz te tarcze:
[...]

Hmm, skoro opinie pozytywne, to rozważę. Ale po przyszłej wypłacie ;)

Data: 2013-03-02 08:27:53
Autor: Ivam
Witalski ;)
W dniu 2013-03-01 11:03, AZ pisze:
Na poczatku troche bija bo nity sa ciasno spasowane
ale poznie jest OK.

Moje nie biły, od razu były ok.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2013-02-28 10:13:23
Autor: zbigi
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
Czołem, kłaniam się, jestem tu nowy :)

Witojcież! ;)

(czy na tej grupie jest jakaś tradycja spotów, jak onegdaj na PMS?)

Trawertynując tekst z Testosteronu "Szkoda życia na spoty" ;)

zanabyłem drogą kupna Hondę VFR 750, rocznik '96. ViFi (sprowadzona z

Gratuliren! ;)
--
zbigi i stopka zastępcza

Data: 2013-02-28 12:09:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
zrobiłem 50 km i banan mi z mordy nie schodzi :)

Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem slyszac ile to chleje :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-03-01 13:00:00
Autor: Viking
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
zrobiłem 50 km i banan mi z mordy nie schodzi :)

Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
slyszac ile to chleje :)

Ile? jak pycisz to bierze,jak nie przekraczasz w trasie 180km/h to na baku ze 200km przelecisz.

Ja żałuje ze moją pchnąłem ze stelażem od Magica. Pogadaj o stelażu z Magicem może coś gdzieś jeszcze ma?

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2013-03-01 21:27:41
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
zrobiłem 50 km i banan mi z mordy nie schodzi :)

Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
slyszac ile to chleje :)

Czy ja wiem? Jak lecieliśmy z kumplem do Świebodzina autostradą, prędkości rzędu 140-160km/h, to jemu VFRka spaliła tyle samo, co mi GS.

Suzuki paliło mi w Krakowie 6,5. Jeżeli za o niebo lepsze osiągi ViFi spali dwa litry więcej, to akceptuję to. Praktyka pokaże ;) Na razie mam od zatankowania do pełna jakieś 60km.

Data: 2013-03-06 23:59:06
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
zrobiłem 50 km i banan mi z mordy nie schodzi :)

Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
slyszac ile to chleje :)

Pierwszy pomiar dał wynik 7,5 - wyłącznie miasto, głównie w gęstym ruchu, styl jazdy średnio-dynamiczny. Czyli nie jest tak źle :)

Data: 2013-03-07 08:26:56
Autor: Magic
Witalski ;)
W dniu 2013-03-06 23:59, Staszek Sosenko pisze:> W dniu 2013-02-28 12:09, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

> Pierwszy pomiar dał wynik 7,5 - wyłącznie miasto, głównie w gęstym
> ruchu, styl jazdy średnio-dynamiczny. Czyli nie jest tak źle :)

Amil jest z Krakowa, oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-07 11:59:37
Autor: Roman Niewiarowski
Witalski ;)
W dniu 2013-03-07 08:26, Magic pisze:

Amil jest z Krakowa,

Amil nie jest z Krakowa tylko ze wsi.

> oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

Mysle ze kolega pojezdzi, oswoi sie ze sprzetem i mu zacznie lykac 9-10 po miescie, a w trasie.. jesli szybkiej to sporo wiecej ;)

pozdr
newrom
PS. mam kulege co robi rekordy minimalnego spalania fałeferom. Tyle ze jego styl jazdy wkurwial nawet jego przyjaciolke na wirago 125 ;)

Data: 2013-03-07 11:34:30
Autor: AZ
Witalski ;)
On 2013-03-07, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Amil jest z Krakowa,

Amil nie jest z Krakowa tylko ze wsi.

Ale z podkrakowskiej? No to tymbardziej...

> oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

Mysle ze kolega pojezdzi, oswoi sie ze sprzetem i mu zacznie lykac 9-10 po miescie, a w trasie.. jesli szybkiej to sporo wiecej ;)

No takie spalanie to chyba domena fauek? Tyfusowa VTR tez zawsze palila
z 10l gdy ja sobie jechalem delikutasnie i podziwialem widoki

PS. mam kulege co robi rekordy minimalnego spalania fałeferom. Tyle ze jego styl jazdy wkurwial nawet jego przyjaciolke na wirago 125 ;)

Ale to jak? Rozpedzal sie, wrzucal luz i gasil?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-07 14:01:02
Autor: Magic
Witalski ;)
W dniu 2013-03-07 12:34, AZ pisze:
On 2013-03-07, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ja tam nie wiem jak Wy jeździcie VFRami ale moje obie nie brały więcej niż 7 przy normalnej, dynamicznej jeździe po mieście (pole position od świateł do świateł), w trasie przy przelotowej ok. 140 schodziły poniżej 7 (solo z topcasem). Tym bardziej że nie trzeba ich wysoko kręcić. Może hamulce puśćcie ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-07 14:04:23
Autor: Monster
Witalski ;)
[...]

Tytusowa bije wszelkie rekordy:-)Przy wspólnym ostrym lataniu jego cuś 11(chyba że się nie chciał przyznać bo z kanistra kilka razy dolewał)u mnie 7,5 Boxerem.Natomiast poprzednia fałka ducatowska więcej jak 7 nie chciała wypić.

Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2013-03-08 09:25:42
Autor: AZ
Witalski ;)
On 2013-03-07, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

[...]

Twoje wypowiedz nie trzyma sie kupy. VTR i ostre latanie? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-08 21:23:26
Autor: Monster
Witalski ;)
W dniu 2013-03-08 10:25, AZ pisze:
On 2013-03-07, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

[...]

Nie każdego rajcuje autostrada:-P

Tomek

Data: 2013-03-08 23:57:36
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
W dniu 2013-03-07 08:26, Magic pisze:

Amil jest z Krakowa, oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

Tak się składa, że też jestem z Krakowa i uzyskany wynik to średnia z codziennych dojazdów do pracy i z powrotem (Bieżanów-Bronowice) + jakiś wieczorny "kruzing" :)

Data: 2013-03-07 18:11:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
Czyli nie jest tak źle :)

Grunt to nastawienie! :) Mnie to zniechecilo do VFR 750 bo przy takim spalaniu niewiele jednak daje w zamian, a moze taki egzemplarz testowalem ze ziewalem przy ruszaniu.
Spodziewalem sie lokomotywy. No nie wiem, nie chce sie autorytatywnie wypowiadac, ale jeszcze zadowolonej ze spalania VFR 750 osoby nie spotkalem :) Jestes pierwszy :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-03-08 00:45:58
Autor: Radarro
Witalski ;)
W dniu czwartek, 7 marca 2013 18:11:07 UTC+1 u¿ytkownik Kamil Nowak 'Amil' napisa³:

> [...]
wypowiadac, ale jeszcze zadowolonej ze spalania VFR 750 osoby nie spotkalem :) Jestes pierwszy :)

Yo, ja nie wiem jakie macie do¶wiadczenia z VFRami, ale prawdy objawione s± takie: - V4 chla wiecej niz R4 (w tym najpopularniejsze mityczne cebry szejset i RR)
- VFR 750 gaznik chla mniej niz wtryskowe 800
- kazda VFR chla mniej niz VTR (ostatnio czytalem o 17 litrach w SP-2) Moje doswiadczenia z vfr 800 sa podobne do Magica absolutne min 5,3 litra
srednio do roboty i kolo komina - 6,5
szybko po miescie (Wro) - 8,0 - 8,5

Nie wiem ile pali np w³oszczyzna w uk³adzie V2 (tylko 1znajomy mia³ Aprilie Tuono i 8,5 litra to byl standard) Jak z Ducati?
Czy znacie V2 albo V4 powyzej 750ccm, ktora spali podobnie do porownywalnej R4? S± takie w ogóle? Ale w sumie, na koniec i tak kazdy ocenia moto wg wlasnych kryteriow :)

Radarro i 800

Data: 2013-03-08 09:11:54
Autor: Piotr Klimek
Witalski ;)
Dnia (Fri, 8 Mar 2013 00:45:58 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Radarro
[...]

Moja SV ma srednie spalanie z ostatnich 20 000km w okolicach 7.5L. To
chyba tyle samo co litrowe R4.

Data: 2013-03-08 10:18:49
Autor: Kuczu
Witalski ;)
W dniu 2013-03-08 09:45, Radarro pisze:

Czy znacie V2 albo V4 powyzej 750ccm, ktora spali podobnie do porownywalnej R4? Są takie w ogóle?

XB12X pali mi srednio w trasie ok 5 litrow. W zyciu mi sie nie udalo spalic powyzej 6,5 litra. Nawet przy przelotach autostradowych z predkosciami niedozwolonymi. W gorach we dwie osoby i 3 pelne kufry bylo srednio 5,6 litra.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-03-08 11:08:52
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Witalski ;)
Radarro napisa³(a):
- VFR 750 gaznik chla mniej niz wtryskowe 800

o a ja wlasnie na odwrot slyszalem

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-03-08 02:56:04
Autor: Radarro
Witalski ;)
W dniu pi±tek, 8 marca 2013 11:08:52 UTC+1 u¿ytkownik Kamil Nowak 'Amil' napisa³:

o a ja wlasnie na odwrot slyszalem

Badanie oparte o reprezentatywn± du¿± grupê u¿ytkowników foruma vfr-oc.pl, gdzie sporo osób uje¿d¿a³o najpierw ga¼nik, pó¼nej wtrysk. :-)
XX-owców te¿ kilku jest i spostrze¿enia te same - na wtrysku konsumpcja wiêksza.

.... ale mo¿e im cz³owiek starszy, tym szybciej je¼dzi.... :-D

Radarro

Data: 2013-03-08 10:40:25
Autor: AZ
Witalski ;)
On 2013-03-08, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Radarro napisał(a):
- VFR 750 gaznik chla mniej niz wtryskowe 800

o a ja wlasnie na odwrot slyszalem

Eeee, o XX-ach slyszalem podobne opinie. Taka juz zaleta wtrysku ekologiczniej
i drozej :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-08 21:26:33
Autor: Monster
Witalski ;)
[...]

M900 ga¼nikowy nie wypi³ wiêcej jak 7-7,5 przy "normalnej" 6-6,5l.

Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2013-02-28 16:41:48
Autor: marvin
Witalski ;)
Uzytkownik "Staszek Sosenko" napisal w wiadomosci...

czy na tej grupie jest jaka¶ tradycja spotów, jak onegdaj na PMS?

Skoro ta wiosna juz nadchodzi to mozna by cos pomyslec. Wyglada ze
przynajmniej dwoch na spota by bylo :)

Pozdrawiam
marvin
tdm900

Data: 2013-03-01 21:28:29
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
W dniu 2013-02-28 16:41, marvin pisze:
[...]

Noo, i to mi siê podoba :) Jeszcze jacy¶ motogrupowicze z Krakowa i okolic chêtni?

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
# 4 kó³ka: '96 Citroen ZX 1.4                         #

Data: 2013-03-04 14:00:34
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisa³(a):

Noo, i to mi siê podoba :) Jeszcze jacy¶ motogrupowicze z Krakowa i okolic chêtni?

Blondyn i Newrom, oni lubia sie spotykac i maja motocykle. Daj jakies namiary to przedzwonia do Ciebie i sie umowia.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-03-05 07:53:37
Autor: Roman Niewiarowski
Witalski ;)

Blondyn i Newrom, oni lubia sie spotykac i maja motocykle. Daj jakies
namiary to przedzwonia do Ciebie i sie umowia.

A po co mamy dzwonic ? Przeciez spotkania sa u Ciebie w Mogilanach. Niech przyjedzie, sam albo z kolegami, przeciez miejsca wystarczy. Zrobimy grilla, a kolega pozna wszystkich +- 100 uczestnikow 'grilow czwartkowych'.

pozdr
newrom

Data: 2013-03-05 22:53:29
Autor: Tomek Wozniakowski
Witalski ;)
   Czesc :)

W dniu 2013-02-28 01:12, Staszek Sosenko pisze:
Czołem, kłaniam się, jestem tu nowy :)

Jak milo powitac :) Juz myslalem, ze ten zwyczaj zaniknal zupelnie ;)

zanabyłem drogą kupna Hondę VFR 750, rocznik '96. ViFi (sprowadzona z
Belgii) prezentowała ogólnie niezły stan (choć po plastikach było widać,

Gratulacje - niech dobrze sluzy :)

Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze :)

Ano... Taka stara zasade Ci przekazano wczesniej, zebys jezdzil tak, jakby wszyscy na drodze chcieli Cie zabic? Jak nie, to ja zapamietaj - przydaje sie :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Witalski ;)