Witalski ;)

Data: 2013-02-28 08:41:04
Autor: Piotr Klimek
Witalski ;)
Dnia (Thu, 28 Feb 2013 01:12:33 +0100) ktos podajacy sie za Staszek Sosenko
wyklawiaturowal co nastepuje:

Czołem, kłaniam się, jestem tu nowy :)

Czesc :)

I tu pojawia się powód mojego podjarania w ostatnich dniach ;) Otóż po intensywnych konsultacjach internetowych i za namow± w/w kumpla zanabyłem drog± kupna Hondę VFR 750, rocznik '96. ViFi (sprowadzona z Belgii) prezentowała ogólnie niezły stan (choć po plastikach było widać, że "nasi tu byli", ale rama prosta, zostawia jeden ¶lad :P). Interwencji wymagały w pierwszej kolejno¶ci przednie hamulce, a zwłaszcza zapieczone do granic możliwo¶ci tłoczki. Finanse póki co nie pozwoliły na wymianę już do¶ć dojechanych tarcz (500 za tarczę? WTF!? I to podobno jest tanio...) i klocków, ale na to wkrótce przyjdzie czas.

Zobacz te tarcze:
http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL-PRZOD/305
Zdaje się, że Tytus w swojej VTR testował tego producenta i był
zadowolony.
Na koniec mojego nudnawego wywodu małe ogłoszenie parafialne: poszukuję stelaża na kufer tylny do VFRki. Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?

Poszukaj Wingracka od Givi.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2013-02-28 11:19:05
Autor: J_K_K
Witalski ;)
W dniu 2013-02-28 09:41, Piotr Klimek pisze:

już do¶ć dojechanych tarcz (500 za tarczę? WTF!? I to podobno jest
http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL-PRZOD/305

Bardziej konwencjonalne konstrukcje, faktycznie koło 500:
http://www.nokaut.pl/pozostale-akcesoria-motocyklowe/tarcza-hamulcowa-lucas-mst205-przednia-276mm-sztywna-do-honda-cbr-600-f-vigor-fx-650-cbx-750-f-vfr-750-f-xlv-750-r-pacific.html

Ew. troszkę taniej na a-gro, ale mniej znanych marek

--

Pzdr

J_K_K

Data: 2013-02-28 18:12:40
Autor: Ivam
Witalski ;)
> [...]
http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL-PRZOD/305
Zdaje się, że Tytus w swojej VTR testował tego producenta i był

Też mam (ale we FZS'ie). Potwierdzam, że s± ok.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upo¶ledzonych Umysłowo

Data: 2013-03-01 10:03:55
Autor: AZ
Witalski ;)
On 2013-02-28, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

Zobacz te tarcze:
http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL-PRZOD/305
Zdaje się, że Tytus w swojej VTR testował tego producenta i był
zadowolony.
I ja w Zygzaku od poltora roku testuje, po ponad 30kkm ubylo ich 0,5mm na
sinterowych klockach. Na poczatku troche bija bo nity sa ciasno spasowane
ale poznie jest OK.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-01 21:22:35
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
On 2013-02-28, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

Zobacz te tarcze:
[...]

Hmm, skoro opinie pozytywne, to rozważę. Ale po przyszłej wypłacie ;)

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-KrĂłlewskie Miasto KrakĂłw #
# 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4                         #

Data: 2013-03-02 08:27:53
Autor: Ivam
Witalski ;)
W dniu 2013-03-01 11:03, AZ pisze:
Na poczatku troche bija bo nity sa ciasno spasowane
ale poznie jest OK.

Moje nie biły, od razu były ok.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Witalski ;)