Witalski ;)

Data: 2013-02-28 12:09:47
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
zrobiłem 50 km i banan mi z mordy nie schodzi :)

Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem slyszac ile to chleje :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-03-01 13:00:00
Autor: Viking
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
zrobiłem 50 km i banan mi z mordy nie schodzi :)

Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
slyszac ile to chleje :)

Ile? jak pycisz to bierze,jak nie przekraczasz w trasie 180km/h to na baku ze 200km przelecisz.

Ja żałuje ze moją pchnąłem ze stelażem od Magica. Pogadaj o stelażu z Magicem może coś gdzieś jeszcze ma?

--
z Komsomolskim "Czuwaj" :)
Tomek

Data: 2013-03-01 21:27:41
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
zrobiłem 50 km i banan mi z mordy nie schodzi :)

Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
slyszac ile to chleje :)

Czy ja wiem? Jak lecieliśmy z kumplem do Świebodzina autostradą, prędkości rzędu 140-160km/h, to jemu VFRka spaliła tyle samo, co mi GS.

Suzuki paliło mi w Krakowie 6,5. Jeżeli za o niebo lepsze osiągi ViFi spali dwa litry więcej, to akceptuję to. Praktyka pokaże ;) Na razie mam od zatankowania do pełna jakieś 60km.

--
# Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
# 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4                         #

Data: 2013-03-06 23:59:06
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
zrobiłem 50 km i banan mi z mordy nie schodzi :)

Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
slyszac ile to chleje :)

Pierwszy pomiar dał wynik 7,5 - wyłącznie miasto, głównie w gęstym ruchu, styl jazdy średnio-dynamiczny. Czyli nie jest tak źle :)

Data: 2013-03-07 08:26:56
Autor: Magic
Witalski ;)
W dniu 2013-03-06 23:59, Staszek Sosenko pisze:> W dniu 2013-02-28 12:09, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

> Pierwszy pomiar dał wynik 7,5 - wyłącznie miasto, głównie w gęstym
> ruchu, styl jazdy średnio-dynamiczny. Czyli nie jest tak źle :)

Amil jest z Krakowa, oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-07 11:59:37
Autor: Roman Niewiarowski
Witalski ;)
W dniu 2013-03-07 08:26, Magic pisze:

Amil jest z Krakowa,

Amil nie jest z Krakowa tylko ze wsi.

> oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

Mysle ze kolega pojezdzi, oswoi sie ze sprzetem i mu zacznie lykac 9-10 po miescie, a w trasie.. jesli szybkiej to sporo wiecej ;)

pozdr
newrom
PS. mam kulege co robi rekordy minimalnego spalania fałeferom. Tyle ze jego styl jazdy wkurwial nawet jego przyjaciolke na wirago 125 ;)

Data: 2013-03-07 11:34:30
Autor: AZ
Witalski ;)
On 2013-03-07, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
Amil jest z Krakowa,

Amil nie jest z Krakowa tylko ze wsi.

Ale z podkrakowskiej? No to tymbardziej...

> oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

Mysle ze kolega pojezdzi, oswoi sie ze sprzetem i mu zacznie lykac 9-10 po miescie, a w trasie.. jesli szybkiej to sporo wiecej ;)

No takie spalanie to chyba domena fauek? Tyfusowa VTR tez zawsze palila
z 10l gdy ja sobie jechalem delikutasnie i podziwialem widoki

PS. mam kulege co robi rekordy minimalnego spalania fałeferom. Tyle ze jego styl jazdy wkurwial nawet jego przyjaciolke na wirago 125 ;)

Ale to jak? Rozpedzal sie, wrzucal luz i gasil?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-07 14:01:02
Autor: Magic
Witalski ;)
W dniu 2013-03-07 12:34, AZ pisze:
On 2013-03-07, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ja tam nie wiem jak Wy jeździcie VFRami ale moje obie nie brały więcej niż 7 przy normalnej, dynamicznej jeździe po mieście (pole position od świateł do świateł), w trasie przy przelotowej ok. 140 schodziły poniżej 7 (solo z topcasem). Tym bardziej że nie trzeba ich wysoko kręcić. Może hamulce puśćcie ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2013-03-07 14:04:23
Autor: Monster
Witalski ;)
[...]

Tytusowa bije wszelkie rekordy:-)Przy wspólnym ostrym lataniu jego cuś 11(chyba że się nie chciał przyznać bo z kanistra kilka razy dolewał)u mnie 7,5 Boxerem.Natomiast poprzednia fałka ducatowska więcej jak 7 nie chciała wypić.

Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2013-03-08 09:25:42
Autor: AZ
Witalski ;)
On 2013-03-07, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

[...]

Twoje wypowiedz nie trzyma sie kupy. VTR i ostre latanie? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-08 21:23:26
Autor: Monster
Witalski ;)
W dniu 2013-03-08 10:25, AZ pisze:
On 2013-03-07, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

[...]

Nie każdego rajcuje autostrada:-P

Tomek

Data: 2013-03-08 23:57:36
Autor: Staszek Sosenko
Witalski ;)
W dniu 2013-03-07 08:26, Magic pisze:

Amil jest z Krakowa, oni tam mają inne przeliczniki tego co "nie jest źle".

Tak się składa, że też jestem z Krakowa i uzyskany wynik to średnia z codziennych dojazdów do pracy i z powrotem (Bieżanów-Bronowice) + jakiś wieczorny "kruzing" :)

Data: 2013-03-07 18:11:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Witalski ;)
Staszek Sosenko napisał(a):
Czyli nie jest tak źle :)

Grunt to nastawienie! :) Mnie to zniechecilo do VFR 750 bo przy takim spalaniu niewiele jednak daje w zamian, a moze taki egzemplarz testowalem ze ziewalem przy ruszaniu.
Spodziewalem sie lokomotywy. No nie wiem, nie chce sie autorytatywnie wypowiadac, ale jeszcze zadowolonej ze spalania VFR 750 osoby nie spotkalem :) Jestes pierwszy :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-03-08 00:45:58
Autor: Radarro
Witalski ;)
W dniu czwartek, 7 marca 2013 18:11:07 UTC+1 u¿ytkownik Kamil Nowak 'Amil' napisa³:

> [...]
wypowiadac, ale jeszcze zadowolonej ze spalania VFR 750 osoby nie spotkalem :) Jestes pierwszy :)

Yo, ja nie wiem jakie macie do¶wiadczenia z VFRami, ale prawdy objawione s± takie: - V4 chla wiecej niz R4 (w tym najpopularniejsze mityczne cebry szejset i RR)
- VFR 750 gaznik chla mniej niz wtryskowe 800
- kazda VFR chla mniej niz VTR (ostatnio czytalem o 17 litrach w SP-2) Moje doswiadczenia z vfr 800 sa podobne do Magica absolutne min 5,3 litra
srednio do roboty i kolo komina - 6,5
szybko po miescie (Wro) - 8,0 - 8,5

Nie wiem ile pali np w³oszczyzna w uk³adzie V2 (tylko 1znajomy mia³ Aprilie Tuono i 8,5 litra to byl standard) Jak z Ducati?
Czy znacie V2 albo V4 powyzej 750ccm, ktora spali podobnie do porownywalnej R4? S± takie w ogóle? Ale w sumie, na koniec i tak kazdy ocenia moto wg wlasnych kryteriow :)

Radarro i 800

Data: 2013-03-08 09:11:54
Autor: Piotr Klimek
Witalski ;)
Dnia (Fri, 8 Mar 2013 00:45:58 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Radarro
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Moja SV ma srednie spalanie z ostatnich 20 000km w okolicach 7.5L. To
chyba tyle samo co litrowe R4.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2013-03-08 10:18:49
Autor: Kuczu
Witalski ;)
W dniu 2013-03-08 09:45, Radarro pisze:

Czy znacie V2 albo V4 powyzej 750ccm, ktora spali podobnie do porownywalnej R4? Są takie w ogóle?

XB12X pali mi srednio w trasie ok 5 litrow. W zyciu mi sie nie udalo spalic powyzej 6,5 litra. Nawet przy przelotach autostradowych z predkosciami niedozwolonymi. W gorach we dwie osoby i 3 pelne kufry bylo srednio 5,6 litra.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2013-03-08 11:08:52
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Witalski ;)
Radarro napisa³(a):
- VFR 750 gaznik chla mniej niz wtryskowe 800

o a ja wlasnie na odwrot slyszalem

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2013-03-08 02:56:04
Autor: Radarro
Witalski ;)
W dniu pi±tek, 8 marca 2013 11:08:52 UTC+1 u¿ytkownik Kamil Nowak 'Amil' napisa³:

o a ja wlasnie na odwrot slyszalem

Badanie oparte o reprezentatywn± du¿± grupê u¿ytkowników foruma vfr-oc.pl, gdzie sporo osób uje¿d¿a³o najpierw ga¼nik, pó¼nej wtrysk. :-)
XX-owców te¿ kilku jest i spostrze¿enia te same - na wtrysku konsumpcja wiêksza.

.... ale mo¿e im cz³owiek starszy, tym szybciej je¼dzi.... :-D

Radarro

Data: 2013-03-08 10:40:25
Autor: AZ
Witalski ;)
On 2013-03-08, Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Radarro napisał(a):
- VFR 750 gaznik chla mniej niz wtryskowe 800

o a ja wlasnie na odwrot slyszalem

Eeee, o XX-ach slyszalem podobne opinie. Taka juz zaleta wtrysku ekologiczniej
i drozej :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-03-08 21:26:33
Autor: Monster
Witalski ;)
[...]

M900 ga¼nikowy nie wypi³ wiêcej jak 7-7,5 przy "normalnej" 6-6,5l.

Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Witalski ;)