Witam

Data: 2009-03-27 13:33:32
Autor: Amber
Witam
Witam !
Ponieważ zbliża się wiosna, a mój rower jest delikatnie mówiąc w
nienajlepszym stanie, zastanawiam się na zakupem nowego. Prosiłabym o
poradę : jaki powinien być to rower i za jaką cenę ? Kiedy warto
kupić ?

Uprzejmie dziękuje za wszystkie wskazówki.

Data: 2009-03-27 13:44:59
Autor: Zbylo
Witam
On 27 Mar, 21:33, Amber <am1...@op.pl> wrote:
[...]

Mi się zdaję ze co najwyżej z dwoma kołami.

Data: 2009-03-27 22:32:06
Autor: Kuba Stasiak
Witam
Mi się zdaję ze co najwyżej z dwoma kołami.

Dobrze by było aby posiadał dwie przerzutki. Najlepiej przednią i tylnią.

Data: 2009-03-27 14:39:44
Autor: Saurus
Witam
On 27 Mar, 22:32, "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Dobrze by było aby posiadał dwie przerzutki. Najlepiej przednią i tylnią.

Przednią i jakią?

Data: 2009-03-28 07:30:23
Autor: WOJO
Witam

Użytkownik "Saurus" <Saurus8@gmail.com> napisał w wiadomości news:cea3a0b2-1c88-48cb-97e9-dd27c9ae9cd7q18g2000vbn.googlegroups.com...
On 27 Mar, 22:32, "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
Dobrze by było aby posiadał dwie przerzutki. Najlepiej przednią i tylnią.

Przednią i jakią?

Nie "jakią" tylko "jaką" i nie "tylnią" tylko "tylną" ;-)
Pozdrawiam !
WOJO

Data: 2009-03-28 15:48:38
Autor: Saurus
Witam
On 28 Mar, 07:30, "WOJO" <so...@address.unknown.hehe> wrote:
Nie "jakią" tylko "jaką" i nie "tylnią" tylko "tylną" ;-)

Poważnie? ;-)

Data: 2009-03-29 00:11:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Witam
Panie Saurus, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

On 28 Mar, 07:30, "WOJO" <so...@address.unknown.hehe> wrote:
Nie "jakią" tylko "jaką" i nie "tylnią" tylko "tylną" ;-)

Poważnie? ;-)

Powiażnie.
;-)

Data: 2009-03-27 14:51:28
Autor: kk.marcinkowski
Witam
Kurcze ludzie. Wiem, że osoby zadające takie pytania są denerwujący..
Ale zamiast być chamskim ( bo to co prezentujecie to na pewno nie
cięta riposta)
odpowiedzcie po prostu żeby zajrzeć do archiwum grupy. Propagujcie
jazdę na rowerze a nie zgrywajcie cwaniaczków.

Pozdrawiam
Krzysztof Marcinkowski

Data: 2009-03-27 19:44:40
Autor: Brkzzz
Witam
On 27 Mar, 22:51, kk.marcinkow...@gmail.com wrote:
[...]

IMHO takie pytania to po prostu ignorancja.
Wystarczylo wlozyc MINIMUM wysilku, aby sprecyzowac swoje potrzeby
odnosnie roweru, ze juz nie wspomne o przejrzeniu kilkunastu ostatnich
watkow, bo ten temat co roku na wiosne to perpetuum mobile.
Jak dla mnie pytanie rownie dobrze moglo brzmiec: "Czesc, jezdzi tu
ktos na rowerze?" ;P

Data: 2009-03-27 23:11:11
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Witam
Dnia 27.03.2009 22:51 użytkownik kk.marcinkowski@gmail.com napisał :
[...]

Nie chodzi o zaglądanie do archiwum, lecz o umiejętność sprecyzowania własnych oczekiwań.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-27 22:41:20
Autor: Solar
Witam
Amber pisze:

[...]

Ja osobiście celowałbym w jeden zawias, 150-160 mm skoku z przodu i z tyłu, 10-12 tyś. i kupić jak najszybciej, żeby zdążyć dotrzeć, nim śnieg zejdzie z gór.

"Kiedy już jajogłowi ukradli księżyc, spotkali w drodze powrotnej czarownicę z kotem. Leszek wziął do domu czarownicę, a Jarek kota."
                                         Andrzej Rodan

Data: 2009-03-27 22:47:22
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Witam
Dnia 27.03.2009 21:33 użytkownik Amber napisał :
[...]

Polecam Ci kupić wyczynową maszynę do maratonów i XC, powiedzmy coś za 13000 zł. Najlepiej kup jutro - im prędzej tym lepiej.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-27 23:32:01
Autor: Marcin
Witam

Kiedy warto kupić ?

Poważnie? Na jesieni....

M.

Data: 2009-03-27 23:34:58
Autor: Jan Srzednicki
Witam
On 2009-03-27, Amber <am1610@op.pl> wrote:
Witam !
[...]

Polecam czerwony.

Data: 2009-03-28 00:44:01
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Witam

[...]

Niebieskie są szybsze!

zyga

Data: 2009-03-28 11:02:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Witam
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gqjng0$aug$1news.interia.pl> przy ul....

A sam masz dwa czarne... :-P

Data: 2009-03-28 11:25:54
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Witam

[...]

To są mobilne czarne dziury.
:>

zyga

Data: 2009-03-28 15:03:33
Autor: AL
Witam
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

eee - myslalem, ze powiesz, ze czarne sa najszybsze

- ale zolte sie nie psuja ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-03-28 10:46:49
Autor: amoz
Witam
On 28 Mar, 15:03, AL <a...@skads.tam> wrote:
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> To są mobilne czarne dziury.
> :>

eee - myslalem, ze powiesz, ze czarne sa najszybsze

> [...]

Zielone -bo są ekologiczne.

Data: 2009-03-28 22:08:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Witam
Panie amoz@plusnet.pl, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

Zielone -bo są ekologiczne.

Yhym.
Pooglądaj "Jeremy Clarkson Supercar Showdown". ;->>

Data: 2009-03-29 00:37:15
Autor: nb
Witam
at Sat 28 of Mar 2009 11:02, Marek 'marcus075' Karweta wrote:

[...]

Pogrzebowe - wolne.

--
nb

Data: 2009-03-29 00:36:52
Autor: nb
Witam
at Sat 28 of Mar 2009 00:44, Zygmunt M. Zarzecki wrote:

[...]

Policyjne - szybkie.

--
nb

Data: 2009-03-29 00:36:24

[...]

[...]