Witam

Data: 2010-05-11 19:56:35
Autor: Jaroslaw Kaczynski
Witam
Bardzo prosze o oddanie glosu na moja skromna osobe.
Jaroslaw Kaczynski

Data: 2010-05-11 20:41:44
Autor: Pistacjusz
Witam
On 12 Maj, 04:56, Jaroslaw Kaczynski <jaroslawkaczynsk...@gmail.com>
wrote:
Bardzo prosze o oddanie glosu na moja skromna osobe.
Jaroslaw Kaczynski

Proszę uprzejmie.

Data: 2010-05-12 07:05:48
Autor: jadrys
Witam
W dniu 2010-05-12 04:56, Jaroslaw Kaczynski pisze:
Bardzo prosze o oddanie glosu na moja skromna osobe.
Jaroslaw Kaczynski

Nie ma sprawy, o ile pokażesz że jesteś Polak i zaczniesz pisać po polsku. Bo ty zdajesz się być zwyczajną podszywką _tego_ pana Jarosława.

Witam