Witam

Data: 2013-08-11 23:40:29
Autor: boukun
Witam
Wróciłem do kraju zarobiony...
Nie wiem co sobie teraz kupić, czy jak±¶ plazmę 65" czy może 4k?

boukun

Data: 2013-08-12 08:43:03
Autor: leszek niewiadomski
Witam
Am 11.08.2013 23:40, schrieb boukun:
Wróciłem do kraju zarobiony...
Nie wiem co sobie teraz kupić, czy jak±¶ plazmę 65" czy może 4k?

boukun

Zastanowilbym sie nad takim cackiem: http://www.porsche.com/germany/models/cayenne/cayenne-s-hybrid/#
Sasiedzi beda zazdroscic, dziewczyny zrobia sie chetne, a i rodzina bedzie dumna.
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-08-12 16:12:41
Autor: Mark Woydak
Witam

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ku91jq$fl6$1mx1.internetia.pl...
Wróciłem do kraju zarobiony...
Nie wiem co sobie teraz kupić, czy jak±¶ plazmę 65" czy może 4k?

boukun

Kup sobie porz±dne szmaty by¶ nie wygl±dał jak łach.

MW

Data: 2013-08-16 09:38:25
Autor: leming.show
Witam
Wróciłem do kraju zarobiony...

Nie wiem co sobie teraz kupić, czy jak±¶ plazmę 65" czy może 4k?

boukun

Typowy polski bezrobotny, przynajmniej tak deklarowales. Niby biedny a na plazme cie stac:) Sie tak nie obnos bo podatku pewnie nie odprowadziles, skarbowy cie scignie:)

Data: 2013-08-18 12:56:28
Autor: Marek
Witam
W dniu pi±tek, 16 sierpnia 2013 18:38:25 UTC+2 użytkownik lemin...@gmail.com napisał:
> Wróciłem do kraju zarobiony...

Typowy polski bezrobotny, przynajmniej tak deklarowales. Niby biedny a na plazme cie stac:) Sie tak nie obnos bo podatku pewnie nie odprowadziles, skarbowy cie scignie:)

Spokojnie...
On te plazme kupuje juz od trzech lat.

Data: 2013-08-16 15:01:53
Autor: jr
Witam

> [...]
| Wróciłem do kraju zarobiony...
| Nie wiem co sobie teraz kupić, czy jak±¶ plazmę 65" czy może 4k?

  a jakże¶ ty przelazł przez mój filter?

Witam