Witam

Data: 2013-04-29 12:00:03
Autor: Endriu
Witam
Czy jest tu jeszcze ktoś kto grał w latach 2003-2009 ???
DARS - WRACA :)

Moje pierwsze posty tutaj pojawiły się w 2007 roku i cały czas grupa jest pod moją ścisłą obserwacją  ... P.S. A tak z całkiem innej beczki coś dla kolegi Fatso  - białoruskiego ashkenazyjskiego wikinga handlującego sreberkami -  czy wiesz ilu "ashkenazi" grało np w filmie "Rambo" ?.

Wyszukiwarka Żydów w Holywood
http://prawica.net/34144

"[...] Strona j-dar.ca to wyszukiwarka Żydów w przemyśle filmowym. Cymes dla wszystkich Żydów i antysemitów. Pozwala ona sprawdzić jaki odsetek Żydów był wśród osób pracujących nad filmem, i kto z ekipy jest Żydem. Wyszukiwarka została stworzona w ramach Żydowskiego Festiwalu Filmowego w Toronto. [...]".

http://j-dar.ca/index.html#1368

Endriu

Witam