Witam. Czy ktoś mi uaktywni wychodzące połączenia na rok w usłudze Miedzy nami w tak Tak-u

Data: 2011-06-26 14:40:09
Autor: grabow23
Witam. Czy ktoś mi uaktywni wychodzące połączenia na rok w usłudze Miedzy nami w tak Tak-u
Właśnie kupiłem starter. Może ktoś ma starter Tak Tak-a który zamierza
wyrzucić. Wystarczy wpisać *100*70*664815935#
To nic nie kosztuje a mi pozwoli cieszyć się wychodzącymi przez rok.
Tu macie o co w tym wszystkim chodzi
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/uslugi/miedzy_nami

Z góry dzięki.

Witam. Czy ktoś mi uaktywni wychodzące połączenia na rok w usłudze Miedzy nami w tak Tak-u