Witam. Mam zamiar Kupić Honde Nsr 125. Proszę o kilka rad.

Data: 2015-08-26 20:00:48
Autor: Vanted72
Witam. Mam zamiar Kupić Honde Nsr 125. Proszę o kilka rad.
Witam, tak jak w temacie mam zamiar kupić Honde Nsr 125. Mam kilka pytań odnośnie eksploatacji, mocy, dbaniu o moto, i jakieś dobre rady od posiadaczy.

Powiem od razu że nie będzie to mój pierwszy moto.

Zaczynałem od Motorynki po niej klasycznie chiński skuter 50 po skuterze, Cross 125ccm (chinol)
, Honda cg 125 4t i na ten Moment Rieju Rs2 125 4t po tych kilku moto chciał bym przesiąść się na coś szybszego i silniejszego. Jednośladami jeżdze już od 2 klasy podstawówki do 1 technikum i wydaje mi się że już dorosłem do tego typu moto ale chciał bym się doradzić czy jest sens przesiadki z 4t na 2t ?

Pozdrawiam. --

Data: 2015-09-05 13:05:07
Autor: olek123
Witam. Mam zamiar Kupić Honde Nsr 125. Proszę o kilka rad.
Vanted72 napisal

[...]

nsrka wymaga wiekszego wkladu finasowego tzn wiecej pali itp.
jezeli ci nie zalezy na "lansie" to cbr :)

Witam. Mam zamiar Kupić Honde Nsr 125. Proszę o kilka rad.