Witam Panów!

Data: 2012-06-01 16:35:03
Autor: Leszek
Witam Panów!
Witam po dłuższej nieobecności.Bywałem trochą na sciepie ale tam zrobił się
totalny syf, a wyzwiska są na porządku dziennym.Wielu znanych mi userów pisze
jednocześnie na ściepie i na psp.Zobaczymy co dzieje się na polityce.Na
początek chyba muszę oswoić się ze specyfiką tej grupy.Tyle tu nowych
nicków,że nie wiadomo kto jest kto.Pewnie wielu pozmieniało nicki i orientacje
polityczną.Widzę sporo sympatyków PO,PiS,jakieś resztki zwolenników PZPR
zwanej obecnie SLD,trochę śmiecia internetowego typu pojawiam się i znikam.Z
doświadczenia wiem,że zaraz zostanie przeprowadzony atak frontalny na moją
osobę i to z każdej strony.Na początek pewnie zostanę nazwany
komuchem,Żydem,bandytą pełowcem,oszołomem pisowskim,moherem,pedałem,sowieckim
szpiegiem,zostanie mi przypiętab łatka antysemity itp itd. Starzy wyjadacze
pod nowymi nickami zapewne zechcą rozszyfrować mój adres komputera,zagrozić
donosem,ukręceniem mi łba itd.Jeżeli tak to będzie znaczyć,że przez te lata
nic się nie zmieniło. Z partyjnym pozdrowieniem!

WL

Data: 2012-06-01 18:51:15
Autor: u2
Witam Panów!
W dniu 2012-06-01 18:35,  Leszek pisze:
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Widac, ze nadajesz z GWna.

Data: 2012-06-01 17:01:46
Autor: Leszek
Witam Panów!
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> donosem,ukręceniem mi łba itd.Jeżeli tak to będzie znaczyć,że przez te lata
> nic się nie zmieniło. Z partyjnym pozdrowieniem!

Widac, ze nadajesz z GWna.

Coś ci się chłopcze mętli w tej łysej główce.Korzystam z serwera gazety,czyżby
było zabronione?

Data: 2012-06-01 21:05:12
Autor: pluton
Witam Panów!
Coś ci się chłopcze mętli w tej łysej główce.Korzystam z serwera
gazety,czyżby
było zabronione?

Tu są takie zwyczaje, że jak masz krzywy numer IP to obsrywator,
nasza grupowa kapucha pisze na ciebie donos do prokurwatury.

Nullification

Data: 2012-06-01 19:38:17
Autor: Observatore
Witam Panów!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Tu są takie zwyczaje, że jak masz krzywy numer IP to obsrywator,
nasza grupowa kapucha pisze na ciebie donos do prokurwatury.

tu sa inne zwyczaje Marku Pluta z Lodzi. Upublicznia sie nazwiska
internetowych meneli, tchorzliwie zmieniajacych nicki, ktorzy z braku
argumentow merytorycznych pluja jak malpy ZOO, na swoich adwersarzy.

Ps. byles u dziadka Jozefa Pluta, zasluzonego esbeka na grobie zapalic
swieczki - swierdzacy gnoju?

Data: 2012-06-01 21:52:28
Autor: pluton
Witam Panów!
> [...]

argumentow merytorycznych pluja jak malpy ZOO, na swoich adwersarzy.

Ps. byles u dziadka Jozefa Pluta, zasluzonego esbeka na grobie zapalic

Mówisz kapucha, ze mnie zidentyfikowales ? To dlaczego jeszcze nie mam
wezwania
na przesluchanie ?

Nullification

Data: 2012-06-01 20:02:41
Autor: Observatore
Witam Panów!
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Mówisz kapucha, ze mnie zidentyfikowales ? To dlaczego jeszcze nie mam
wezwania

 kapucha to byl twoj dziadzius, a wy Marku Pluta jestescie jego pomiot. Taka
obslizgla, paskudna glizda platfusiana, ktora nawet te grupe musi zapaskudzidz
swoimi odchodami. Prokuratura glizd nie przesluchuje.

Data: 2012-06-01 22:30:48
Autor: Marek Czaplicki
Witam Panów!
 Observatore pisze na pl.soc.polityka w piątek 01 czerwiec 2012 22:02:

[...]

Masz rację. Prokuratura nie zajmuje się doniesieniami od nie wiadomo kogo, na nie wiadomo kogo. :-)

Data: 2012-06-02 12:47:10
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Fri, 01 Jun 2012 22:30:48 +0200, Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Ten popierdoleniec Obserwator znów "ujawnia" czyjeś nazwisko? Ten facet
musi być chory psychicznie!

Data: 2012-06-02 13:04:15
Autor: Marek Czaplicki
Witam Panów!
Rafał pisze na pl.soc.polityka w sobota 02 czerwiec 2012 12:47:

Obserwator znów "ujawnia" czyjeś nazwisko? Ten facet
musi być chory psychicznie!

Przejmujesz się? Po co. Widać sam tak bardzo się boi, że ktoś mógłby rozpoznać kim jest, że uważa że inni "trzęsą się" na samą myśl o tym. I dlatego "ujawnia". :-)

Data: 2012-06-02 12:51:12
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Fri, 1 Jun 2012 20:02:41 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Kapucha to jesteś ty świniopasie. Twój dziadek był ruskim Żydem, babka
mongolską dojarką, twoi rodzice poznali się w czasie wyzwalania Niemiec
spod okupacji. Ojciec Tatar zrypał doopcie twojej mamusi Nataszy i w ten
sposób powstało cos takiego ohydnego jak ty. Pałuj się idioto!

Data: 2012-06-02 13:03:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam Panów!

Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał w wiadomości news:f2xv6s9q7jtc.1r0ehj0rf0pqr.dlg40tude.net...
[...]

Rasistą i antysemitą jesteś? Jeśli tak toś "Polak prawdziwy genetyczny patriota"! Pogratulować!

Data: 2012-06-01 23:02:32
Autor: Lorn
Witam Pan�w!
W dniu 2012-06-01 21:52, pluton pisze:

[...]

M�wisz kapucha, ze mnie zidentyfikowales ? To dlaczego jeszcze nie mam
wezwania
na przesluchanie ?

Zapomniał *zapodać* :>

Data: 2012-06-02 12:51:59
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Fri, 1 Jun 2012 19:38:17 +0000 (UTC), Observatore napisał(a):

[...]

Ty skunksie smierdzący, pochwal się swoim żydowsko-tatarskim nazwiskiem!

Data: 2012-06-01 23:00:17
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam Panów!
pluton wrote:

[...]

ŁOBESROŁEK tosem może conojwyżej na mojego Burka do mojej Maryny donieść, zemu łokrutnie śmierdzoncego bonka puścił, gdy ŁOBESROŁEK mu sparkem mlaskoł...

Data: 2012-06-02 12:53:14
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Fri, 1 Jun 2012 21:05:12 +0200, pluton napisał(a):

[...]

To jakiś pojeb musi być! ;)

Data: 2012-06-01 22:56:41
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam Panów!
 Leszek wrote:

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Coś ci się chłopcze mętli w tej łysej główce.Korzystam z serwera
gazety,czyżby było zabronione?

Ztym UBOTEM niegodej, boto ZBOCENIEC jezd...

Nakreńciły go, jaksem gruchem tarmosił ido imternatu łopublikowały...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Data: 2012-06-02 00:12:27
Autor: u2
Witam Panów!
W dniu 2012-06-01 19:01,  Leszek pisze:
[...]

Nie, ale duzo mowi o tobie GWniaku :-)

Data: 2012-06-02 12:45:50
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Sat, 02 Jun 2012 00:12:27 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ty to chyba masz gówno w tym swoim wiesniackim łbie!

Data: 2012-06-02 13:02:43
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Fri, 1 Jun 2012 17:01:46 +0000 (UTC), Leszek napisał(a):

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

u2 to kolejny pojeb z tej hałastry.

Data: 2012-06-02 13:05:22
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Fri, 01 Jun 2012 18:51:15 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Widać, że ty siedzisz po łeb w szambie kmieciu!

Data: 2012-06-01 18:51:34
Autor: mkarwan
Witam Panów!
From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Witam_Pan=F3w!?=
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-06-01 17:05:47
Autor: Leszek
Witam Panów!
From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Piotr,co ci?Nie pamiętasz mnie?Chyba,że jesteś kims innym kto się pod Piotra
podszywa.Jesteś z Piotrkowa Trybunalskiego?Jeżeli ty to podaj 1-wszę literę
nazwiska.Tak,to być może mój adres IP w czym jest problem? Mieszkam pod
Katowicami.Po cholerę bawisz się w konfidenta?

WL

Data: 2012-06-01 19:07:06
Autor: mkarwan
Witam Panów!
From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Jogi po co kłamiesz na mój temat?

Data: 2012-06-01 19:49:56
Autor: Grzegorz Z.
Witam Panów!

From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Żeby ktoś mógł kłamać na wasz temat urwan, musielibyście coś o sobie
opowiedzieć. --
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-06-02 12:54:31
Autor: Rafał
Witam Panów!

From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Ten jak mu tam karawan to kolejny pojeb z gatunku Obserwator czy u2. Pewnie
też pisowiec. U nich zidiocenie jest na maxa!

Data: 2012-06-02 13:01:21
Autor: Rafał
Witam Panów!

From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Następny pojeb! Jesteś z Piotrkowa czy z jakiejś innego zadupia? Przyznaj
się kmiocie.

Data: 2012-06-01 22:53:45
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam Panów!
 Leszek wrote:

[...]

Myślis, zeto TEN Pietrosek, wtury tu kiedysik bywoł...?

- eeee, cheba ni, boto coprowdem pisikowski prawicek był, ale kurtulem łosobistom mioł i GNOJOżEM niebył...

Aten KARAWANA, to niedość ze śMIERDZONCO ŁONUCA KACAPSKO jezd, to wdodatku PSYGŁUP i PiSik...!

Data: 2012-06-02 13:02:17
Autor: Rafał
Witam Panów!

From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

[...]

Odpuść sobie teko karawana. To jakiś pomyleniec podszywajacy się pod twego
znajomego. Pełno tu takich gnid.

Data: 2012-06-01 22:58:28
Autor: Lorn
Witam Panów!
To żeś zabłysnął intelektem... Może tak coś w temacie byś napisał? Grupa psp tylko dla wybrańców? ;-p

Data: 2012-06-02 13:04:57
Autor: Rafał
Witam Panów!

From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No i po jaki ch..j dajesz nam jego adres IP? Jesteście jacyś pojebani. Byli
milicjanci czy co?

Data: 2012-06-03 07:54:33
Autor: Pohook
Witam Panów!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a): POdszywacz!!!

Autor: mkarwan mkarwan@poczta.onet.pl
Data: 01-06-2012, 18:51:34
From: "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_Witam_Pan=F3w!?=
Date: Fri, 1 Jun 2012 18:51:34 +0200

From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-06-03 07:56:18
Autor: Pohook
Witam Panów!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a): Troll z PO !!!

Autor: mkarwan mkarwan@poczta.onet.pl
Data: 01-06-2012, 18:51:34
From: "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 18:51:34 +0200

From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 79.191.243.37
IP country code: PL
IP address state: Slaskie
IP address city: Katowice
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2012-06-01 22:47:36
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam Panów!
 Leszek wrote:

[...]

Noa, wtoty jeześ, bo jakosik psypomnieć sem niemogem...?

Data: 2012-06-02 07:54:41
Autor: mkarwan
Witam Panów!
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomości news:8etn99-bj6.ln1server.linuxfan.de...
Noa, wtoty jeześ, bo jakosik psypomnieć sem niemogem...?

Znowu chlejesz?
Pytam bo tylko zamroczeniem alkoholowym można tłumaczyć robienie przez ciebie z siebie idioty, polegające na nieudolnym naśladowaniu góralskiej gwary.

Data: 2012-06-02 12:40:39
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Sat, 2 Jun 2012 07:54:41 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Ty to musisz być jakiś pojebany.Jak nie wystawiasz na widok publiczny
listów miłosnych to kopiujesz adresy IP. Po jaki ch..j? Masturbujesz się
przy tym Piotrusiu Panie?

Data: 2012-06-02 13:01:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam Panów!

Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał w wiadomości news:t60bsdcvl7sp.1rjihbaro819o$.dlg40tude.net...
[...]

Faktycznie. Wkurwiające jest naśladowanie gwary. Nie czytam takich postów.

Data: 2012-06-03 07:57:06
Autor: Pohook
Witam Panów!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a): Troll z PO!!!

Autor: mkarwan mkarwan@poczta.onet.pl
Data: 02-06-2012, 07:54:41
From: "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 2 Jun 2012 07:54:41 +0200

Data: 2012-06-02 13:13:39
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC), Leszek napisał(a):

[...]

Odpowiadamm od dołu tak więc dopiero teraz trafiłem na początek
korespondencji. Mas rację, przypały typu Obserwator czy karawan badają twój
IP, dopasowują nazwisko, sprawdzają jakie masz poglądy politryczne i jeżeli
nie pisowskie to zaczynają zmasowane ujadanie na twój temat. Co było niżej.
;)

Data: 2012-06-02 18:58:22
Autor: Hrabia Dupa Bobrowski
Witam Panów!
Użytkownik -  Leszek  napisał::
Witam po dłuższej nieobecności.Bywałem trochą na sciepie

Ty jestes Hesk? zaraz zostaniesz zalatwiony, draniu. Zrobie ci qq :0))))))))))))))))))))

Data: 2012-06-02 21:03:46
Autor: Agent Wpływu
Witam Panów!

Użytkownik "Hrabia Dupa Bobrowski" <zmordy.polityczne@pralnia.biz> napisał w wiadomości news:jqdgnc$cdv$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik -  Leszek  napisał::
Witam po dłuższej nieobecności.Bywałem trochą na sciepie

Ty jestes Hesk? zaraz zostaniesz zalatwiony, draniu. Zrobie ci qq :0))))))))))))))))))))

Znów się podszywasz pod kogoś śmieciu wałbrzyski.

BomBel

Data: 2012-06-03 07:55:23
Autor: Pohook
Witam Panów!
Agent Wpływu <smrody.polityczne@pralnia.biz> napisał(a): POdszywacz!!!

utor: Agent Wpływu smrody.polityczne@pralnia.biz
Data: 02-06-2012, 21:03:46
From: =?iso-8859-2?Q?Agent_Wp=B3ywu?= <smrody.polityczne@pralnia.biz>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 2 Jun 2012 21:03:46 +0200

Data: 2012-06-03 07:59:05
Autor: Pohook
Witam Panów!
Agent Wpływu <smrody.polityczne@pralnia.biz> napisał(a): Troll z PO !!!

Autor: Agent Wpływu smrody.polityczne@pralnia.biz
Data: 02-06-2012, 21:03:46
From: =?iso-8859-2?Q?Agent_Wp=B3ywu?= <smrody.polityczne@pralnia.biz>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 2 Jun 2012 21:03:46 +0200

> Ty jestes Hesk? zaraz zostaniesz zalatwiony, draniu. Zrobie ci qq > :0))))))))))))))))))))

Znów się podszywasz pod kogoś śmieciu wałbrzyski.

BomBel

Troll z PO!!!

Autor: Agent Wpływu smrody.polityczne@pralnia.biz
Data: 02-06-2012, 21:03:46
From: =?iso-8859-2?Q?Agent_Wp=B3ywu?= <smrody.polityczne@pralnia.biz>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sat, 2 Jun 2012 21:03:46 +0200

Data: 2012-06-03 07:57:56
Autor: Pohook
Witam Panów!
Hrabia Dupa Bobrowski <zmordy.polityczne@pralnia.biz> napisał(a): Troll z PO!!!

Autor: Hrabia Dupa Bobrowski zmordy.polityczne@pralnia.biz
Data: 02-06-2012, 18:58:22
From: Hrabia Dupa Bobrowski <zmordy.polityczne@pralnia.biz>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Witam =?ISO-8859-2?Q?Pan=F3w!?=
Date: Sat, 02 Jun 2012 18:58:22 +0200

Data: 2012-06-02 19:10:19
Autor: jr
Witam Panów!
No a Panie?!

Tu też sa panie (ponoć nawet 'z jajami':)
jb

Data: 2012-06-03 07:53:45
Autor: Pohook
Witam Panów!
 Leszek <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): POdszywacz!

Autor: Leszek leshco.WYTNIJ@gazeta.pl
Data: 01-06-2012, 18:35:03
From: " Leszek" <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC)

Data: 2012-06-03 10:19:47
Autor: Leszek
Witam Panów!
Okazuje się,że miałem rację.Na psp wciąż wegetuje masa frustratów,ktorzy po
pojawieniu się kogokolwiek z nowym nickiem rzucają się jak byk na czerwoną
płachtę.Dalsze wasze przebywanie na psp doprowadzi was do obłędu.Jesteście
uzależnieni!Panowie,was trzeba leczyć!

WL

Data: 2012-06-03 10:49:51
Autor: stevep
Witam Panów!
Dnia 01-06-2012 o 18:35:03  Leszek <leshco.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Jesteś pewny, że twój powrót na psp spowoduje trzęsienie ziemi?
--
stevep

Witam Panów!