Witam Panów!

Data: 2012-06-01 22:47:36
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam Panów!
 Leszek wrote:

Witam po dłuższej nieobecności.Bywałem trochą na sciepie ale tam zrobił
się totalny syf, a wyzwiska są na porządku dziennym.Wielu znanych mi
userów pisze jednocześnie na ściepie i na psp.Zobaczymy co dzieje się na
polityce.Na początek chyba muszę oswoić się ze specyfiką tej grupy.Tyle tu
nowych nicków,że nie wiadomo kto jest kto.Pewnie wielu pozmieniało nicki i
orientacje polityczną.Widzę sporo sympatyków PO,PiS,jakieś resztki
zwolenników PZPR zwanej obecnie SLD,trochę śmiecia internetowego typu
pojawiam się i znikam.Z doświadczenia wiem,że zaraz zostanie
przeprowadzony atak frontalny na moją osobę i to z każdej strony.Na
początek pewnie zostanę nazwany komuchem,Żydem,bandytą pełowcem,oszołomem
pisowskim,moherem,pedałem,sowieckim szpiegiem,zostanie mi przypiętab łatka
antysemity itp itd. Starzy wyjadacze pod nowymi nickami zapewne zechcą
rozszyfrować mój adres komputera,zagrozić donosem,ukręceniem mi łba
itd.Jeżeli tak to będzie znaczyć,że przez te lata nic się nie zmieniło. Z
partyjnym pozdrowieniem!

WL

Noa, wtoty jeześ, bo jakosik psypomnieć sem niemogem...?

Data: 2012-06-02 07:54:41
Autor: mkarwan
Witam Panów!
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał w wiadomości news:8etn99-bj6.ln1server.linuxfan.de...
Noa, wtoty jeześ, bo jakosik psypomnieć sem niemogem...?

Znowu chlejesz?
Pytam bo tylko zamroczeniem alkoholowym można tłumaczyć robienie przez ciebie z siebie idioty, polegające na nieudolnym naśladowaniu góralskiej gwary.

Data: 2012-06-02 12:40:39
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Sat, 2 Jun 2012 07:54:41 +0200, mkarwan napisał(a):

[...]

Ty to musisz być jakiś pojebany.Jak nie wystawiasz na widok publiczny
listów miłosnych to kopiujesz adresy IP. Po jaki ch..j? Masturbujesz się
przy tym Piotrusiu Panie?

Data: 2012-06-02 13:01:09
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam Panów!

Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał w wiadomości news:t60bsdcvl7sp.1rjihbaro819o$.dlg40tude.net...
[...]

Faktycznie. Wkurwiające jest naśladowanie gwary. Nie czytam takich postów.

Data: 2012-06-03 07:57:06
Autor: Pohook
Witam Panów!
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a): Troll z PO!!!