Witam Panów!

Data: 2012-06-02 13:13:39
Autor: Rafał
Witam Panów!
Dnia Fri, 1 Jun 2012 16:35:03 +0000 (UTC), Leszek napisał(a):

Witam po dłuższej nieobecności.Bywałem trochą na sciepie ale tam zrobił się
totalny syf, a wyzwiska są na porządku dziennym.Wielu znanych mi userów pisze
jednocześnie na ściepie i na psp.Zobaczymy co dzieje się na polityce.Na
początek chyba muszę oswoić się ze specyfiką tej grupy.Tyle tu nowych
nicków,że nie wiadomo kto jest kto.Pewnie wielu pozmieniało nicki i orientacje
polityczną.Widzę sporo sympatyków PO,PiS,jakieś resztki zwolenników PZPR
zwanej obecnie SLD,trochę śmiecia internetowego typu pojawiam się i znikam.Z
doświadczenia wiem,że zaraz zostanie przeprowadzony atak frontalny na moją
osobę i to z każdej strony.Na początek pewnie zostanę nazwany
komuchem,Żydem,bandytą pełowcem,oszołomem pisowskim,moherem,pedałem,sowieckim
szpiegiem,zostanie mi przypiętab łatka antysemity itp itd. Starzy wyjadacze
pod nowymi nickami zapewne zechcą rozszyfrować mój adres komputera,zagrozić
donosem,ukręceniem mi łba itd.Jeżeli tak to będzie znaczyć,że przez te lata
nic się nie zmieniło. Z partyjnym pozdrowieniem!

WL

Odpowiadamm od dołu tak więc dopiero teraz trafiłem na początek
korespondencji. Mas rację, przypały typu Obserwator czy karawan badają twój
IP, dopasowują nazwisko, sprawdzają jakie masz poglądy politryczne i jeżeli
nie pisowskie to zaczynają zmasowane ujadanie na twój temat. Co było niżej.
;)

Witam Panów!