Witam Panstwa!

Data: 2012-09-16 12:00:58
Autor: HeĀ®Sk
Witam Panstwa!
z nudow zajrza³em na psp. alez magiel, dno i wodorosty.
szkoda czasu na nawet pobiezne czytanie tych wypocin. jak zwykle grupka durni opluwa innych durni.czyli po staremu.
psychopaci na zawsze juz pozostana psychopatami.

wracam do szklaneczki whisky w doborowym gronie
see you bye http://goo.gl/ItM8h

Pa! ;o))))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2012-09-16 03:45:12
Autor: Stachu Chebel
Witam Panstwa!
On 16 Wrz, 12:00, He(R)Sk <bigbred...@interia.pl> wrote:
[...]

Eee tam.. Jest tu kilku normalnych.

Data: 2012-09-16 14:13:48
Autor: pluton_
Witam Panstwa!
Eee tam.. Jest tu kilku normalnych.

Jest to niemoæliw± niemoæliwo¶ci±.

Nullification

Data: 2012-09-16 05:31:03
Autor: Stachu Chebel
Witam Panstwa!
On 16 Wrz, 14:15, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> Eee tam.. Jest tu kilku normalnych.

Jest to niemoæliw± niemoæliwo¶ci±.

Nullification

Klasyk powiedzia³by oczywista..... itd..

Data: 2012-09-16 16:38:47
Autor: Przemys³aw M.
Witam Panstwa!
Dnia Sun, 16 Sep 2012 12:00:58 +0200, He®Sk napisał(a):

z nudow zajrzałem na psp. alez magiel, dno i wodorosty.
[...]

Rację to ty masz. Frustratów ci tu dostatek. Wszystko przez to, że głupi
naród wybrał głupiego Tuska zamiast człowieka, który uczyniłby z nas
bogaczami, a tym samym bylibyśmy silnym i niezależnym od Putina i Merkel
krajem.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-16 16:40:58
Autor: Klin
Witam Panstwa!
W dniu 2012-09-16 12:00, HeĀ®Sk pisze:
[...]

   Masz dużo racji tyle, że kiedy się tu aktywniej udzielałeś też
   robiłeś to samo i teraz zamiast zasugerować coś bardziej
   pozytywnego  stać Cię gÅ‚Ć³wnie było i jest - co widać - nadal
   tylko na wyzwiska.

   Jakze mi nie jest przykro, ze nie bede mogl poznac opinii grupowych
   blaznow i prostakow na temat genialnosci prezesa pis. siedza w kf:
   - cytryna - prostak
   - hans kloss - prostak i cham
   - raff - prostak i cham - trafiony!
   - jaksa - obrzydliwe bydle - trafiony!
   - razor - grupowy przyglup - zatopiony!
   - awe - prostak i cham - zatopiony!

Data: 2012-09-16 16:47:07
Autor: Przemys³aw M.
Witam Panstwa!
Dnia Sun, 16 Sep 2012 16:40:58 +0200, in napisał(a):

W dniu 2012-09-16 12:00, He®Sk pisze:
[...]

   pozytywnego  stać Cię głównie było i jest - co widać - nadal
[...]

Widzę, że wspomniancie jakieś poczatki internetu. Którym z w/w ty jesteś?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

Data: 2012-09-16 18:18:29
Autor: Klin
Witam Panstwa!
W dniu 2012-09-16 16:47, Przemysław M. pisze:
[...]

Widzę, że wspomniancie jakieś poczatki internetu. KtĆ³rym z w/w ty jesteś?

    U swoich początkĆ³w posługiwałem się nickiem Kolo zadowolonyś?

Data: 2012-09-16 18:25:30
Autor: trybun
Witam Panstwa!
W dniu 2012-09-16 16:40, Klin > pisze:

[...]

Poza tym "jaksą" każdego z nich szkoda.. Z każdym szło zamienić słowo na poziomie.

--
Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z ktĆ³rą należy walczyć..

Data: 2012-09-16 19:31:03
Autor: Klin
Witam Panstwa!
W dniu 2012-09-16 18:25, trybun pisze:
[...]

Poza tym "jaks±" kaædego z nich szkoda.. Z kaædym sz³o zamienię s³owo na
poziomie.

    Teraz wygl±da na to, æe to moja opinia. :-)
    Dodajź wiźc teæ swój tipp.

    cirrusowi naleæa³o siź wysokie miejsce na tej li¶cie
    Heniu go opu¶ci³ bo sta³ wed³ug niego po w³a¶ciwej stronie
    za kretynów uwaæa³ wszystkich, w tym - co go ratowa³o
    przed trafieniem i "zatopieniem" przez Henia - Kaczyńskich.

Data: 2012-09-20 21:27:35
Autor: trybun
Witam Panstwa!
W dniu 2012-09-16 19:31, Klin > pisze:

[...]

cirrus teæ by³ kiedy¶ kim¶ z kim moæna by³o s³owo zamienię. Jednak ostatnio to juæ tylko pasta i wyzwiska cechowa³y jego posty.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± naleæy walczyę..

Data: 2012-09-16 18:46:18
Autor: pluton_
Witam Panstwa!
[...]

Jako cham chamów i prostak prostaków czujź siź pominiety.

Nullification

Data: 2012-09-20 21:27:26
Autor: trybun
Witam Panstwa!
W dniu 2012-09-16 18:46, pluton_ pisze:
Jako cham chamów i prostak prostaków czujź siź pominiety.

No tak, moæe zmień nick na jaki¶ taki powaæniejszy, - moæe zmiana Jowisz, albo Jupiter sprawi æe kto¶ zwróci na ciebie uwagź.