Witam Panstwa i towarzystwo!

Data: 2013-05-03 20:32:13
Autor: He®Sk
Witam Panstwa i towarzystwo!
jak zauwazylem na psp trwa w najlepsze napierdalanka pomiedzy
idiotami, a durniami. ci psychiczni dewianci nie zamierzaja z nikim i
o niczym dyskutowac dyskutowac. jedyny ich cel to opluc i obrzucic
blotem wyimaginowanego przeciwnika. to sens ich zycia. psp to dla nich
szansa na przezycie, zaistnienie. w realnym swiecie nieudacznicy
zyciowi, prl-owskie komusze sieroty, cpuny i ochlaptusy usiluja w
wirtualnym swiecie udawac bohaterow i patriotow na miare swego
prezesa. w swoim obledzie i oszolomstwie nie cofna sie przed niczym
dlatego sa tak grozni. dzisiesze marsze PiS sa tego potwierdzeniem.

Zegnam Panstwa i towarzystwo

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2013-05-04 10:03:54
Autor: Trybun
W dniu 2013-05-03 20:32, He®Sk pisze:
jak zauwazylem na psp trwa w najlepsze napierdalanka pomiedzy
idiotami, a durniami.

A Ty co, znowu ten pobyt za granicą uniemożliwia ci aktywny udział w tych spektaklach?

Data: 2013-05-04 10:44:36
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:km2fdi$fid$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co ma napisać? Prawdę- że znowu siedzi i tylko okazyjnie, za dobre sprawowanie ma dostęp do internetu?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2013-05-04 10:56:22
Autor: u2
W dniu 2013-05-04 10:44, Chiron pisze:
[...]

taki drugi szkwarek na conjugal visits ? ...-;)

--
IstniejÄ… trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-05-05 10:06:37
Autor: Trybun
[...]

No nie wiem, tak na dobra sprawę to przecież wcale nie musiał się tłumaczyć, ale on wybrał tak bzdurny argument jak pobyt za granicą..

Data: 2013-05-04 15:54:30
Autor: GrzegorZ
Witam Panstwa i towarzystwo!

Użytkownik "HeRSk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:3408o81d8j4l0ejtotqesngv1hb1h9oe0d4ax.com...
[...]

Nie bardzo wiem jakie marsze masz na my¶li. Prawdopodobnie chodzi o te tzw. miesięcznice. Tak, one budz± zarówno grozę jak i politowanie. Co do poizomu dyskusji na psp, zgoda. Większo¶ć "komentarzy" to bezrozumny spam.

GZ

Data: 2013-05-04 17:33:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam Panstwa i towarzystwo!

Użytkownik "GrzegorZ" <blogfilet@gazetka.pl> napisał w wiadomo¶ci news:km348s$jqd$1news.albasani.net...

[...]

Nie zgadzam się! Ja, na ten przykład, wypowiadam się bardzo merytorycznie i na temat.

ubawiony obrażony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-04 18:56:05
Autor: GrzegorZ
Witam Panstwa i towarzystwo!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51852a3e$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Napisałem: większo¶ć. Ty nie kierujesz się wył±cznie emocjami jak inni. Twoje wypowiedzi  s± w temacie i rzeczowe, poparte argumentami. Moje zreszt± też. ;-)

GZ

Data: 2013-05-04 20:45:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam Panstwa i towarzystwo!

Użytkownik "GrzegorZ" <blogfilet@gazetka.pl> napisał w wiadomo¶ci news:km3ej9$97c$2news.albasani.net...

[...]

Twoje też! Potwierdzam to z cał± powag±, jak± usiłuję zachować! :-)

już tylko ubawiony

Data: 2013-05-04 20:48:19
Autor: u2
Witam Panstwa i towarzystwo!
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak
dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na
szachownicę i będzie dumny z wygranej.

tak wy ubecy gracie w szachy, jak nie umiecie wygrac sila intelektu to "wygrywacie" sila piesci ...-;)

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem,
a na końcu jest traktowana jak oczywisto¶ć.