Witam Panstwa i towarzystwo!

Data: 2013-05-04 15:54:30
Autor: GrzegorZ
Witam Panstwa i towarzystwo!

Użytkownik "HeRSk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:3408o81d8j4l0ejtotqesngv1hb1h9oe0d4ax.com...
jak zauwazylem na psp trwa w najlepsze napierdalanka pomiedzy
idiotami, a durniami. ci psychiczni dewianci nie zamierzaja z nikim i
o niczym dyskutowac dyskutowac. jedyny ich cel to opluc i obrzucic
blotem wyimaginowanego przeciwnika. to sens ich zycia. psp to dla nich
szansa na przezycie, zaistnienie. w realnym swiecie nieudacznicy
zyciowi, prl-owskie komusze sieroty, cpuny i ochlaptusy usiluja w
wirtualnym swiecie udawac bohaterow i patriotow na miare swego
prezesa. w swoim obledzie i oszolomstwie nie cofna sie przed niczym
dlatego sa tak grozni. dzisiesze marsze PiS sa tego potwierdzeniem.

Zegnam Panstwa i towarzystwo

Nie bardzo wiem jakie marsze masz na myśli. Prawdopodobnie chodzi o te tzw. miesięcznice. Tak, one budzą zarówno grozę jak i politowanie. Co do poizomu dyskusji na psp, zgoda. Większość "komentarzy" to bezrozumny spam.

GZ

Data: 2013-05-04 17:33:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "GrzegorZ" <blogfilet@gazetka.pl> napisał w wiadomości news:km348s$jqd$1news.albasani.net...

[...]

Nie zgadzam się! Ja, na ten przykład, wypowiadam się bardzo merytorycznie i na temat.

ubawiony obrażony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-04 18:56:05
Autor: GrzegorZ

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51852a3e$0$1220$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Napisałem: większość. Ty nie kierujesz się wyłącznie emocjami jak inni. Twoje wypowiedzi  są w temacie i rzeczowe, poparte argumentami. Moje zresztą też. ;-)

GZ

Data: 2013-05-04 20:45:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "GrzegorZ" <blogfilet@gazetka.pl> napisał w wiadomości news:km3ej9$97c$2news.albasani.net...

[...]

Twoje też! Potwierdzam to z całą powagą, jaką usiłuję zachować! :-)

już tylko ubawiony

Data: 2013-05-04 20:48:19
Autor: u2
Witam Panstwa i towarzystwo!
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak
dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na
szachownicę i będzie dumny z wygranej.

tak wy ubecy gracie w szachy, jak nie umiecie wygrac sila intelektu to "wygrywacie" sila piesci ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/