Witam - gdzie dać ogłoszenie o sprzedaży roweru ?

Data: 2016-10-04 21:33:31
Autor: KB
Witam - gdzie dać ogłoszenie o sprzedaży roweru ?
Witam
Pytanie może dziwne a może nie.
OLX dałem.
Jakieś polecane fora rowerowe żeby szybko sprzedać.

Rower dość niszowy Embassy Paradise Simple (nówka sztuka)

pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2016-10-04 15:04:42
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 4 października 2016 21:33:34 UTC+2 użytkownik KB napisał:
Witam
Pytanie może dziwne a może nie.
OLX dałem.
Jakieś polecane fora rowerowe żeby szybko sprzedać.

Rower dość niszowy Embassy Paradise Simple (nówka sztuka)

Widzi mi się, że fora rowerowe to nie jest najszczęśliwsze miejsce
na reklamowanie zwykłej miejskiej kozy. Owszem, ładnej, stylowej,
ale nadal miejskiej kozy. Poszedłbym w kierunku jakichś "lajfstajlowych".

Data: 2016-10-05 08:29:18
Autor: ToMasz
W dniu 04.10.2016 o 21:33, KB pisze:
Witam
Pytanie może dziwne a może nie.
OLX dałem.
Jakieś polecane fora rowerowe żeby szybko sprzedać.

Rower dość niszowy Embassy Paradise Simple (nówka sztuka)

to nie jest niszowy rower :)
To rower którego cena została przeszacowana. znacz taki styl amerykański. robimy ładny produkt, patrzymy jaki jest ładny i ile klient może zapłacić i piszemy 1300. nie dlatego że ma takie a nie inne podzespoły, tylko że jest taki ładny. no i niestety ( a może na szczęście) mamy mało takich rowerzystów ( Doda Elektroda taka jest) którzy absolutnie nie patrzą co on ma, albo na czym jest, tylko kupują bo im się spodobał. Więc jeśli go chcesz sprzedać, to ukryj nazwę, zapłać za promowanie produtku na olx, posadź na rowerze ładną dziewczynę, i zrób fotki z małą głębią ostrości. jeśli teraz parsknąłeś śmiechem, to masz drugą mozliwość. dostosuj cenę do obowiązującej na olx, dla roweru stalowego na 3 biegach, z szybko brudzącymi się oponami w pedalskim kolorze. czyli jakieś 5 stówek.
mimo wszystko powodzenia życzę, bo wyzwanie masz wyjątkowo trudne.
ToMasz

Data: 2016-10-05 08:28:51
Autor: rmikke
W dniu środa, 5 października 2016 08:29:21 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]

To rower którego cena została przeszacowana. znacz taki styl amerykański. robimy ładny produkt, patrzymy jaki jest ładny i ile klient może zapłacić i piszemy 1300. nie dlatego że ma takie a nie inne podzespoły, tylko że jest taki ładny. no i niestety ( a może na szczęście) mamy mało takich rowerzystów ( Doda Elektroda taka jest) którzy absolutnie nie patrzą co on ma, albo na czym jest, tylko kupują bo im się spodobał.

Chciałbyś.

Sądząc po liczbie sklepów, które próbują sprzedawać a to właśnie miejskie kozy, a to ostre koło, przy czym jedne z drugimi mają tyle wspólnego,
że nie są jakieś szczególnie atrakcyjne technicznie, ale są ŁADNE -
- całkiem sporo osób kupi rower tylko dlatego, że im się podoba.
A, jeszcze "beach cruisery", czyli te same miejskie kozy, tylko
z opuszczonym siodełkiem i podwójną liczbą szprych w kołach.
Sklepy funkcjonują już parę lat, czyli znajdują wystarczającą
liczbę chętnych do przepłacenia za stylizację.

Cóż, na zdrowie...

Data: 2016-10-06 13:39:56
Autor: Lisciasty
W dniu środa, 5 października 2016 17:28:52 UTC+2 użytkownik rmikke napisał:
Sklepy funkcjonują już parę lat, czyli znajdują wystarczającą
liczbę chętnych do przepłacenia za stylizację.

Cóż, na zdrowie...

Ale dlaczego Ci to przeszkadza? Gospodarka się kręci, ilość rowerów
na ulicach rośnie, co sprawia że rowerzyści jako gatunek są bardziej
zauważalni. Oczywiście masowość powoduje też wysyp jełopów, no ale nie ma róży bez kolców. A że ktoś wydaje kasę na rower, który wygląda?
Lepiej na to, niż na wódę i fajki ;)

L.

Data: 2016-10-07 15:28:07
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 6 października 2016 22:40:08 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]

zauważalni. Oczywiście masowość powoduje też wysyp jełopów, no ale nie ma róży bez kolców. A że ktoś wydaje kasę na rower, który wygląda?

A gdzie ja napisałem, że mi przeszkadza?

Data: 2016-10-09 16:12:14
Autor: ąćęłńóśźż
Witam - gdzie dać ogłoszenie o sprzedaży roweru ?
Mi przeszkadza, bo od fajnych lasek na fajnych rowerach szyja mnie boli ;-)

-- -- -
przeszkadza?

Data: 2016-10-05 10:39:53
Autor: KB
Witam - gdzie dać ogłoszenie o sprzeda Ĺźy roweru ?
W dniu 05.10.2016 o 08:29, ToMasz pisze:
[...]

:)
tu masz rację jest to rower niszowy, dla lajfstyjla
cóż żona niestety woli górski i musi w takim wypadku wygrać sobie następną sztukę
pozostają lepsze zdjęcia i dostosowanie ceny do rynku

pozdrawiam

Data: 2016-10-05 09:49:33
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Tue, 04 Oct 2016 21:33:31 +0200, KB napisał(a):

[...]

Jak masz konto na FB to tam są grupy związane z kupnem, sprzedażą rowerów itp.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2016-10-05 10:18:32
Autor: Maciek
Witam - gdzie dać ogłoszenie o sprzeda Ĺźy roweru ?
W dniu 2016-10-04 o 21:33, KB pisze:
OLX dałem.

Z dużych darmowych portali jest jeszcze gumtree (sport/rowery).

Data: 2016-10-05 11:59:35
Autor: atm
On 04.10.2016 21:33, KB wrote:
[...]

Allegro z odbiorem osobistym jaka jedyna opcja.

Data: 2016-10-05 16:02:11
Autor: PeJot
[...]

Nie ma szans na szybką sprzedaż, bez względu na to gdzie dasz ogłoszenie. Ot, sezon się kończy i tyle, w związku z tym trzeba być cierpliwym. Ostatnio sprzedawałem rower na OLX, ale ogłoszenie wisiało ze 2 miesiące.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Witam - gdzie dać ogłoszenie o sprzedaży roweru ?