Witam i o zgodę pytam

Data: 2013-05-22 19:17:10
Autor: Parvus
Witam i o zgodę pytam
Witam was wszystkich. Przez kilka tygodni obserwowałem to forum i postanowiłem nieśmiało dołączyć się by podyskutować na temat szerokorozumianej polityki. Przepraszam za Ewentualne naruszenie netykiety, wybaczcie młodemu. Co do poglądów politycznych jestem z tych co nazywają rzecz po imieniu bez względu na przynależność partyjną czy sympatie.

Bartek

Data: 2013-05-22 10:33:43
Autor: Marek
Witam i o zgodę pytam
On 22 Maj, 19:17, "Parvus" <parvus.1...@prokonto.pl> wrote:
Witam was wszystkich. Przez kilka tygodni obserwowałem to forum i
postanowiłem nie¶miało doł±czyć się by podyskutować na temat
szerokorozumianej polityki. Przepraszam za Ewentualne naruszenie netykiety,
wybaczcie młodemu. Co do pogl±dów politycznych jestem z tych co nazywaj±
rzecz po imieniu bez względu na przynależno¶ć partyjn± czy sympatie.

Bartek

Komu ukradles ten nick ?

Data: 2013-05-23 15:55:01
Autor: Parvus
Witam i o zgodę pytam
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:683a36bd-229d-44a5-9fb9-647464e7ed7ds8g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

Przecież nie tobie. Nie każdy jest tobie podobny! ;-)

Bartek

Data: 2013-05-22 11:20:04
Autor: Leming Show
Witam i o zgodę pytam
[...]

Hasbara przydzielila Polsce 50-ciu. Ciezko Ci bedzie znalezc cos
ciekawego.

Data: 2013-05-22 19:19:25
Autor: u2
Witam i o zgodę pytam
W dniu 2013-05-22 19:17, Parvus pisze:
wybaczcie młodemu

zmyslasz

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-22 19:30:35
Autor: Parvus
Witam i o zgodę pytam
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:519cfe1d$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-22 19:17, Parvus pisze:
wybaczcie młodemu

zmyslasz

Tak się jak spodziewałem, ty jaoo dyżurny opluwacz pierwszy rzucisz kamieniem.

Bartek

Data: 2013-05-22 19:37:41
Autor: u2
Witam i o zgodę pytam
W dniu 2013-05-22 19:30, Parvus pisze:
W dniu 2013-05-22 19:17, Parvus pisze:
wybaczcie młodemu

zmyslasz

Tak się jak spodziewałem, ty jaoo dyżurny opluwacz pierwszy rzucisz
kamieniem.

stwierdzam fakt w sposob niezwykle kulturalny

Data: 2013-05-23 16:00:11
Autor: Parvus
Witam i o zgodę pytam

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:519d0266$0$26698$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Spadaj chłopski filozofie.

Bartek

Data: 2013-05-22 19:33:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam i o zgodę pytam

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:519cfd9e$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ubawiłem się setnie.
"...jestem z tych co nazywają rzecz po imieniu bez względu na przynależność partyjną czy sympatie..."
Bądż pewny, że natychmiast zostaniesz określony żydem, pisiaczkiem, moherem lub lemingiem.
Albo wszystkim na raz!

ubawiony naiwnością

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-22 19:38:32
Autor: u2
Witam i o zgodę pytam
Bądż pewny, że natychmiast zostaniesz określony żydem, pisiaczkiem,
moherem lub lemingiem.

w takich epitetach celuje bidzik ...-;)

Data: 2013-05-23 15:57:08
Autor: Parvus
Witam i o zgodę pytam
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:519d0186$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zdaję sobie z tego sprawę przez dłuższy czas obsewując to z nazwy forum dyskusyjne. Zakompleksionych człowieczków tu nie brakuje.

Bartek

Data: 2013-05-22 19:36:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam i o zgodę pytam

[...]

Errata. Po przeczytaniu 2 następnych postów już jesteś na 100% lemingiem.
Pracuj tak dalej. Kariera twa przebiega zgodnie z moimi obserwacjami.

ubawiony

Data: 2013-05-23 15:59:31
Autor: Parvus
Witam i o zgodę pytam

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:519d0219$0$1255$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy ja mówię, że ty jesteś podstarzałym lemingiem? Masz doświadczenie na tym forum więc zapewne nie wrózysz mi tu kariery. Zgraja wilków mimo, że każdy z innego stada trzyma się razem i pożrą każdego. Pożyjemy zobaczymy. Zawsze mogę was olać ;-))).

Bartek

Data: 2013-05-23 17:26:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam i o zgodę pytam

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:519e2191$1$1247$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To nie ja określę cię lemingiem. Mnie to wali.
Zostań i próbuj bawić się, tylko musisz wszystko traktować z przymrużeniem oka.
Ja tak czynię i bawię się obserwując reakcje.

setnie ubawiony

Data: 2013-05-22 19:49:29
Autor: boukun
Witam i o zgodę pytam
[...]

Kto się polityką para, ten od polityki ginie...
Politycy to kurwy...

boukun

Data: 2013-05-24 20:44:09
Autor: pluton_
Witam i o zgodę pytam
Witam was wszystkich. Przez kilka tygodni obserwowałem to forum i
postanowiłem nieśmiało dołączyć się by podyskutować na temat
szerokorozumianej polityki.

Bedziesz dobrym politykiem Bartku, bo albo klamiesz,
albo jestes kompletnym idiota, albowiem nikt, kto
obserwuje to forum dluzej niz 5 minut nie ma najmniejszej
watpliwosci, ze tu sie o polityce nie dyskutuje.

Nullification

Data: 2013-05-25 13:49:54
Autor: Parvus
Witam i o zgodę pytam

Użytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:knoc68$6ar$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dziękuję za szczere słowa na temat twojej obecno¶ci na tym forum. O tym, że dyskusja polega tutaj głównie na opluwaniu zauważyłem już po kilku minutach. Zauważyłem też kilku idiotów zalewaj±cych forum cytatami na dowolny temat byle udowodnić, że rz±d jest zły, a oni patriotami walcz±cymi o dobro ojczyzny. Tak się jako¶ dziwnie składa, że nie maj± nic rozs±dnego do powiedzenia. Po prostu bij± pianę przez cał± dobę. Zapewne w realu s± kurduplami społecznymi.

Bartek

Data: 2013-05-25 14:55:15
Autor: u2
Witam i o zgodę pytam
W dniu 2013-05-25 13:49, Parvus pisze:
[...]

a kim ty jestes realu jak nie lemingoza ? ...-;)

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem,
a na końcu jest traktowana jak oczywisto¶ć.

Data: 2013-05-25 16:14:46
Autor: boukun
Witam i o zgodę pytam
Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51a0a55f$1$26681$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tu nie trzeba nic udowadniać, ten bydlacki reżim to na każdym kroku udowadnia...

boukun

Data: 2013-05-27 00:26:55
Autor: jr
Witam i o zgodę pytam

> [...]
| postanowiłem nieśmiało dołączyć się by podyskutować na temat
| szerokorozumianej polityki. Przepraszam za Ewentualne naruszenie netykiety

Ewentualnie mozna nawet nie przepraszac. Zreszta na ch.. komu twoje przeprosiny?
jb

Witam i o zgodę pytam