Witam i o zgodę pytam

Data: 2013-05-22 19:33:57
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam i o zgodę pytam

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:519cfd9e$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
Witam was wszystkich. Przez kilka tygodni obserwowałem to forum i postanowiłem nieśmiało dołączyć się by podyskutować na temat szerokorozumianej polityki. Przepraszam za Ewentualne naruszenie netykiety, wybaczcie młodemu. Co do poglądów politycznych jestem z tych co nazywają rzecz po imieniu bez względu na przynależność partyjną czy sympatie.

Ubawiłem się setnie.
"...jestem z tych co nazywają rzecz po imieniu bez względu na przynależność partyjną czy sympatie..."
Bądż pewny, że natychmiast zostaniesz określony żydem, pisiaczkiem, moherem lub lemingiem.
Albo wszystkim na raz!

ubawiony naiwnością

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-22 19:38:32
Autor: u2
Witam i o zgodę pytam
Bądż pewny, że natychmiast zostaniesz określony żydem, pisiaczkiem,
moherem lub lemingiem.

w takich epitetach celuje bidzik ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-23 15:57:08
Autor: Parvus
Witam i o zgodę pytam
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:519d0186$0$26701$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zdaję sobie z tego sprawę przez dłuższy czas obsewując to z nazwy forum dyskusyjne. Zakompleksionych człowieczków tu nie brakuje.

Bartek

Witam i o zgodę pytam