Witam i o zgodę pytam

Data: 2013-05-22 19:36:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam i o zgodę pytam

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:519cfd9e$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
Witam was wszystkich. Przez kilka tygodni obserwowałem to forum i postanowiłem nieśmiało dołączyć się by podyskutować na temat szerokorozumianej polityki. Przepraszam za Ewentualne naruszenie netykiety, wybaczcie młodemu. Co do poglądów politycznych jestem z tych co nazywają rzecz po imieniu bez względu na przynależność partyjną czy sympatie.

Errata. Po przeczytaniu 2 następnych postów już jesteś na 100% lemingiem.
Pracuj tak dalej. Kariera twa przebiega zgodnie z moimi obserwacjami.

ubawiony

Data: 2013-05-23 15:59:31
Autor: Parvus
Witam i o zgodę pytam

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:519d0219$0$1255$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy ja mówię, że ty jesteś podstarzałym lemingiem? Masz doświadczenie na tym forum więc zapewne nie wrózysz mi tu kariery. Zgraja wilków mimo, że każdy z innego stada trzyma się razem i pożrą każdego. Pożyjemy zobaczymy. Zawsze mogę was olać ;-))).

Bartek

Data: 2013-05-23 17:26:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Witam i o zgodę pytam

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:519e2191$1$1247$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To nie ja określę cię lemingiem. Mnie to wali.
Zostań i próbuj bawić się, tylko musisz wszystko traktować z przymrużeniem oka.
Ja tak czynię i bawię się obserwując reakcje.

setnie ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Witam i o zgodę pytam