Witam jestem nowy

Data: 2009-05-11 07:23:16
Autor: rAzor
Witam jestem nowy
Użytkownik pinochio napisał:
Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowy, piszę po raz pierwszy na grupę, choć
czytam ją już dość długo. Zauważyłem, że większość tu piszących sprzecza się kto
jest lepszy, PO czy PiS. Wyzywacie się stale od pełowców i lewactwa, pisuarów i
bolszewików. Wobec tego mam pytanie, czy naprawdę większość tu piszących jest naprawdę tak
głupia, że myśli, iż istnieje prawdziwy konflikt między PO a PiS? Naprawdę
jesteście tak głupi, że dajecie się wciągnąć w ten kabaret pod nazwą wybory i
jedynie słuszne partie PO i PiS?

Powiedz mi jaka jest ta trzecia, a powiem ci kim jesteś. ;-)

Witam jestem nowy