Witam kocham ścigacze !!!!

Data: 2013-08-22 19:42:34
Autor: Aśka30
Witam kocham ścigacze !!!!
Witam yhy  kocham ścigacze moje marzenie  to żeby mnie  ktoś  przyjechać nie sama tylko ktoś mnie  pozdrawiam szalona Aśka  p.s nalepiej jakis wolny by nie  było problemów z tego fantazja628@interia.pl     czekam ....

Data: 2013-08-22 12:53:36
Autor: lola15
Witam kocham ścigacze !!!!
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2013 21:42:34 UTC+2 użytkownik Aśka30 napisał:
[...]

hejkaaaa, jest na forumie Grzybol, on jest najfajniejszy i ma wielkiego, silnego ściga. :wink: :wink: :wink: On lubi te zabawy i wie jak się zająć taką wartościową osobą jak ty.

lola15

Data: 2013-08-23 15:39:03
Autor: Grzybol
Witam kocham ścigacze !!!!
Użytkownik "lola15" <mgrzemow@gmail.com> napisał w wiadomości
hejkaaaa, jest na forumie Grzybol, on jest najfajniejszy i ma wielkiego,
silnego ściga. :wink: :wink: :wink: On lubi te zabawy i wie jak się zająć
taką wartościową osobą jak ty. lola15

Hmm, miałeś nikomu nie mówić Michałku, że Cie stukałem w kakałko. Ale jak już tak wszystko o mnie ujawniasz publicznie, to wszyscy zainteresowani tym jak stukam i jakiego mam, mogą dowiedzieć się tego z pierwszej ręki. Podaję namiary: Michał Grzemowski
mgrzemow@gmail.com 602312343. Dzwońcie. On wie o mnie wszystko.

--
Grzybol

Data: 2013-10-02 01:00:38
[...]