Witam panów (i panie?)

Data: 2011-05-03 12:42:42
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam panów (i panie?)

Niegodej mi "PONIE", bom Zasadnicom Skołem Zawodowom ukońcył...!

Moześ nieświadom tego był, toci tenroz wybacem, ale jeślimie jesce roz dotej
kasty psyruwos, to zatakom godkem ździelić ciem mogem...!

Acosiem inksychinksości tycy, to niemyśl, zetukej jakoweś deskusyje bedom...

- tukem siem PRAWDZIWOM POLCKEM BUDUJE...!!!

Cheba widzis wtojo jezem...!?

Aze lewom stronem wolis, tomi siem podobos - jotes wolem z Marynami wdohtora
siem zabowiać, niźli w zasusonym pampersie nasego NOJWINKSEGO zbawinio sukać...

--

Witam panów (i panie?)