Witam ponownie

Data: 2010-05-03 20:23:21
Autor: Rafał
Witam ponownie
Dziękuję tym wszystkim, którzy wypowiedzieli się przychylnie i udzieli mi kilka cennych rad. Wykorzystam je później.
Dziękuję osobom podpisującym się: "jadrys", "cyc", "zbig", "hesk", "jan", mh" i kilku innym.
Zauważyłem, ze grupa dzieli się na zdecydowane dwa obozy wzajemnie zwalczających się zwolenników PiS i PO.
Grupa będąca w mojej ocenie zachowująca się krzykliwie i w sposób daleki od zasad cywilizowanej dyskusji to zwolennicy Jarosława Kaczyńskiego.
Tą grupę cechuje używanie słów powszechnie uznanych za obraźliwe, atakowanie osób nie poglądów, powszechne chamstwo.
Zachowania takie są typowe dla osób nie mających w dyskusji argumentów lub argumenty przeciwnika są nie do podważenia.
Do tej grupy należą m.in. osoby podpisujące się: "raff", hans","żabotynski", "u2", a częściowo: "bolek", "DJ MC Donald".
Istnieje też grupa o bliżej nieokreślonej orientacji politycznej m.in.: "przemysław warzywny", "wind", leszczur","adam","stan".
Grupę zwolenników PO cechuje umiarkowany styl dyskusji. Grupę zwolenników PiS cechuje arogancja i brak szacunku do innych.
Zastanawiam się czy osoby z grupy sympatyzyjącej np. z PiS byłyby równie chamskie gdyby ich dane były powszechnie znane?
Z psychologicznego punku widzenia zwolennicy PiS wykazujący się na forum w sposób opryskliwy i chamski w rzeczywistym świecie
są osobami z małym poczuciem własnej wartości. Cechuje to głównie osoby pochodzące z niższych warstw społecznych, mniej wykształcone,
fanatycznie religijne. Podobne zachowania cechują tzw. margines społeczny. Osoby takie przy braku argumentów słownych stosują jedyne
ich zdaniem zachowanie pozwalające "zachować twarz" - przemoc fizyczną. Na farum przekłada się to zachowania obelzywe.
Grupa zwolenników PO i lewicy pisząca na tym forum cechuje się większą kulturą języka, metodą walki na argumenty, a nie obelżywe słowa.
Da się również zauważyć, że niektórym osobom z tego grona puszczają nerwy i zdarza się im zniżyć do  poziomu zwolenników PiS.
Tak  jak powiedziałem istnieje trzecia grupa wojująca ze wszystkimi. Tą grupę cechują zachowania zbliżone do zwolenników PO i lewicy.
Zauważyłem, że część z tych osób ma zdecydowane nastawienie antyreligijne. Podobne zachowania ma również część zwolenników lewicy.
Na pełniejszą ocenę przyjdzie czas podczas pisania pracy semestralnej. Tak panowie i panie. To byla jak słusznie zauważył bodajże "wind" - prowokacja.
Moim zdaniem było zbadanie zachowań osób w kilka dni po katastrofie w Katyniu. Ocena ogólna - nasze narodowe pojednanie w obliczu tej tragedii
było wyłącznie medialne. rzeczywistość okazała się o wiele bardziej okrutna. Wciąż jesteśmy narodem wiecznie się kłócącym w imię własnych
interesów. Tacy jak Pawlak i Kargul. Życząc Państwu poprzegryzania sobie gardeł obiecuję, że tu jeszcze wróce!

Rafał

Data: 2010-05-03 11:29:42
Autor: Leszczur
Witam ponownie
On 3 Maj, 20:23, "Rafał" <rafal1...@gmail.com> wrote:
Istnieje też grupa o bliżej nieokreślonej orientacji politycznej m.in.:
"przemysław warzywny", "wind", leszczur","adam","stan".

A może nie tyle "nieokreślonej", co takiej, której określić nie
potrafisz?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 11:59:13
Autor: DJ MC Donald Musk
Witam ponownie
[...]

To juz sobie po tygodniu obserwacji wyrobile\s zdanie kto jakie ma
argumenty i kim jest?
No ja gratuluje rychlej kariery!
Pewnie dostaniesz Nobla z psychologii skoro tak szybko ci to poszlo!
Zeby COKOLWIEK zrozumiec z tej grupy, zeby pojac interakcje miedzy
uzytkownikami, trzeba by przeczytac chociaz kilkanascie tysiecy
postow...wtedy moze bys cokolwiek pojal....

Data: 2010-05-03 21:00:52
Autor: MH
Witam ponownie
Dziękuję tym wszystkim, którzy wypowiedzieli się przychylnie i udzieli mi kilka cennych rad. Wykorzystam je później.
Dziękuję osobom podpisującym się: "jadrys", "cyc", "zbig", "hesk", "jan", mh" i kilku innym.

Również dzięki za uznanie . Czynię to w swoim imieniu tylko i wyłącznie. Sądzę ,
że w/wymienieni też się do tego przyłączą , aczkolwiek osobiście z w/w kolegami
nie mieliśmy przyjemności się poznać , więc wypowiadanie się w ich imieniu
byłoby faux pas...

Zauważyłem, ze grupa dzieli się na zdecydowane dwa obozy wzajemnie zwalczających się zwolenników PiS i PO.

Chyba nie masz racji. Połowicznie jedynie. Na grupie nie widzę (możem ślepy ,
mogę się mylić ) zwolenników PO!!  Awantury są tu jak cholera !!! Kto z kim ??
PIS vs. Reszta Świata. Aha , przy PiS'e jest jeszcze grupa fanatyków
religijnych. Ot , taki polski dżihad , czy jakoś tam ...

[...]

Logiczne wnoiski ... Przestrzegam przed wdawaniem się w dyskusję. Nie , nie
znaczy to , że nie powinieneś adwersarzowi odpowiedzieć o ile argumentacja nie
jest na poziomie , ty chu... , głupiś , albo zmieni temat na zasadzie
"odwrócenia kota ogonem" i zacznie molędzić , a co Tusk zrobił ...
Trzymaj się zawsze tematu , jak gadamy o PO bądź PiS , przy braku argumentów
dot. jakiegoś tam problemu pisowskiego , grupowi żołnierze pisu będą chcieli
zmienić temat na PO. Nie daj się w to wciągnąc , kontynuuj swój wątek !!

Tak  jak powiedziałem istnieje trzecia grupa wojująca ze wszystkimi. Tą grupę cechują zachowania zbliżone do zwolenników PO i lewicy.
Zauważyłem, że część z tych osób ma zdecydowane nastawienie antyreligijne.

Nie !! Nie myl 2-ch pojęć. Nastawienie antyreligijne vs. nastawienie
antyklerykalne , nie są pojęciami równoznacznymi.. Nastawienie antyklerykalne
jest...  Ba , sam jestem owego przykładem. Dlaczego ?? Ufff , dużo pisać ,
poczytaj archiwum ...

[...]

Ooops , błąd !!!  Mam obawy ,że jest to wbrew naszym interesom.

Tacy jak Pawlak i Kargul. Życząc Państwu poprzegryzania sobie gardeł obiecuję, że tu jeszcze wróce!

Jak na początek , nieładnie !!!

MH

Data: 2010-05-03 12:13:54
Autor: DJ MC Donald Musk
Witam ponownie
On 3 Maj, 21:00, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
> [...]

Ooops , błąd !!!  Mam obawy ,że jest to wbrew naszym interesom.

> Tacy jak Pawlak i Kargul. Życząc Państwu poprzegryzania sobie

ale przyznasz,z e to typowy wyborca PO.?
Nie ma nic do powiedzenia za to chetnie wszystkich oceni przykladajac
do swojej miary...
No coz, pewnie wierny czytelnik Gazety Wyborczej i innych
propagandowek....
Zero wlasnych przemyslen, zero pogladow, typowe POskie ZERO...

Data: 2010-05-03 21:37:51
Autor: MH
Witam ponownie

[...]

=============

Big Mac Ci pirdolnął w łeb czy co ?! 1) Zakładając , że jest to stary grupowy wyga robiący prowokację.. Aha , gówno
nie prowokację , hmm.. a może i TAK !! Prowokuje do merytorycznej dyskusji...

2) ZERO własnych przemyśleń ??  Chyba Cię pogięło , albo nie rozumiesz słowa
pisanego. Facet stawia tezę , a następnie przeprowadza jej dowód. Jeżeli w
dowodzie są błędy , należy je wskazać. Ja to zrobiłem. A TY ??? Kupę pomyj
wylałeś na NOWEGO (o ile to nowy) , i  to są Twoje argumenty.

3) Sprecyzuj swoje poglądy , postaraj się nie mieszać do nich
PO,SLD,KGB,PiS,NKWD,NSDAP i co tam jeszcze ...   Jakie chciałbyś mieć relacje
jako Polak z najbliższymi sąsiadami. Czyż nie lepiej w zgodzie jest żyć po
sąsiedzku ??  A może bardziej odpowiadają Ci sojusze z Anglią , Francją (1939) ,
i jesteś utwierdzony w przekonaniu , że nadal winniśmy dawać wiarę we wszelakie
sojusznicze zapewnienia w/wymienionych.. Aha , w/w kraje + Nasi Bracia Jankesi w
Jałcie nas olali.

4) Offset

5)Irak

6) Afganistan

7) Wizy

8,9,10..... N. Śmiało , dopisujcie !!!

MH

Data: 2010-05-03 22:10:58
Autor: raff
Witam ponownie
Rafał pisze:
[...]

Tendencyjne. Jednostronne. Wiadomo jakie poglady piszacego.

A teraz idz kury szczac prowadzac.

R.

Data: 2010-05-04 09:34:37
Autor: `heÂŽsk`
Witam ponownie
On Mon, 3 May 2010 20:23:21 +0200, "Rafał" <rafal1987@gmail.com>
wrote:

Dziękuję tym wszystkim, którzy wypowiedzieli się przychylnie i udzieli mi kilka cennych rad.

 mam nadzieje, ze rady zastosujesz w praktyce. o ile zechcesz  nurzac sie w szambie stworzonym na psp przez elektorat pis.

 [...]

Na pełniejszą ocenę przyjdzie czas podczas pisania pracy semestralnej. Tak panowie i panie. To byla jak słusznie zauważył bodajże "wind" - prowokacja.

 sadze, ze wczesniejszy twoj nick to "jolka" czy jakos tam ;o)))

 [...]

Życząc Państwu poprzegryzania sobie gardeł obiecuję, że tu jeszcze wróce!

 sadzisz, ze taka przestroga cos pomoze? sfora pisowskich najemnikow  od samego rana zacznie swoje ujadanie. wiekszosc z nich mam w kf.   niech ujadaja."rasowego wilka" nie obchodzi ujadanie kundelkow ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 19:27:13
Autor: rAzor
Witam ponownie
Użytkownik... he he - Rafał raczył napisać:
........ Życząc Państwu poprzegryzania sobie
gardeł obiecuję, że tu jeszcze wróce!

Rafał

Wypierdalaj.

Witam ponownie