Witam się :)

Data: 2010-10-16 21:48:14
Autor: Piotr May
Witam się :)
W dniu 2010-10-13 22:52, Wojtek Sobociński pisze:

Witam grupowiczów :)
Jako nowy przedstawiam się jak należy zanim zacznę zadawać pytania :).
Co zresztą nie nastąpi od razu a raczej dopiero jak śnieg spadnie.
Jakieś trzy tygodnie temu zostałem wreszcie posiadaczem własnego
pojazdu. Chwalić się nie za bardzo jest czym, jako że to XTZ 750 rocznik
91, czyli pełnoletni :D. No, ale ja się cieszę, a szczególnie dlatego że
przez ten czas zdążyłem już porządnie o niego zadbać - i to własnymi
siłami. (Zrobione: rozrząd (łańcuszek), napęd, płyny, filtry, łożyska w
kołach włącznie z zabierakiem). Motor jest ciężki ale jeździłem sporo na
takim samym kumpla więc wiedziałem co biorę. Był podwyższony więc
dorobiłem dogbonsy o standardowej długości i nie sprawia mi żadnych
problemów. Przy małych prędkościach bardzo pewnie się prowadzi w
zakrętach. Plastiki oczywiście w stanie wskazującym na wiek ale to dla
mnie mało ważne na razie, a w przyszłości zamierzam kompletnie go
przemalować.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich :)

Az zacytowalem calosc... normalnie nie ma juz takich czytaczy niusow...
Milo przywitac na tej skamielinie. Badz i nie uciekaj.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-10-17 15:41:17
Autor: Wojtek Sobociński
Witam się :)

Milo przywitac na tej skamielinie. Badz i nie uciekaj.

:)

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki