Witam sie , kope lat ;)

Data: 2014-09-08 16:15:44
Autor: jarson78
Witam sie , kope lat ;)
Witać wszystkich ;) Stare precle może mnie pamiętają ;) na pierwszym zbigowisku byłem na MZ ETZ koloru niebieskiego z białą kanapą i dziwną kierownicą . Po zbigowisku MZ straciła geometrię, ja na szczęscie nie ;)  trochę byłem przy grupie poznańskiej ale to juuuz daawno. Może będzie okazja odnowić znajomości ;) LwG !
Jarson
od 14 lat czarna krówka XJ 900F 89

Data: 2014-09-11 02:05:27
Autor: Jacot
Witam sie , kope lat ;)
jarson78 <jarson78@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

Jarson
od 14 lat czarna krówka XJ 900F 89

Jarson, normalnie jak zywy;)
:)))

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2014-09-14 20:23:26
Autor: jarson78
Witam sie , kope lat ;)
Jacot napisal

jarson78 <jarson78@_NOSPAM_wp.pl> wrote:

Jarson
od 14 lat czarna krówka XJ 900F 89

Jarson, normalnie jak zywy;)
:)))

Żywy , nie inaczej ;)  dzieciaki już powoli można odstawiać do dziadków to i może na imprezy preclowe ponownie się zacznie jeździć .  Wspomnienia Zbigowisk , Trykowisk , Różanowisk .... --

Data: 2014-09-14 22:37:27
Autor: Magic
Witam sie , kope lat ;)
W dniu 2014-09-14 22:23, jarson78 pisze:
Jacot napisal

[...]

Eee ... jakie imprezy ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2014-09-15 23:19:24
Autor: Tomek Wozniakowski
Witam sie , kope lat ;)
   Czesc :)

W dniu 2014-09-14 22:37, Magic pisze:
[...]

No nie przesadzaj. Energia nas rozpiera, to trzeba niedlugo zaczac organizowac kluby seniora ;) Nie wiem tylko, czy nam ktos zechce 'plecy' zatwierdzic z taka przeszloscia ;P

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2014-09-16 20:09:12
Autor: Sir |Piernik
Witam sie , kope lat ;)
,Tomek Wozniakowski pisze:
8<...
No nie przesadzaj. Energia nas rozpiera, to trzeba niedlugo zaczac
organizowac kluby seniora ;)
....>8

IMO najpierw jakies przedszkole trzeba by zmontowac!
Do klubu seniora za malo nas (chyba tylko Tango i ja?)
No, przy odrobinie dobrej woli jeszcze Jacot? ;)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2014-09-17 23:56:33
Autor: Tomek Wozniakowski
Witam sie , kope lat ;)
   Czesc :)

W dniu 2014-09-16 20:09, Sir |Piernik pisze:>
> IMO najpierw jakies przedszkole trzeba by zmontowac!

Przez grzecznosc nie zaprzecze ;P

> Do klubu seniora za malo nas (chyba tylko Tango i ja?)
> No, przy odrobinie dobrej woli jeszcze Jacot? ;)

No... Ty to na pewno, ale Ty, to jak sie precle zaczynaly, to juz byles piernik, ales sie od tamtej pory nie zestarzal - co najwyzej dojrzal ;)