Witam stare (i nie tylko stare) mordy :-)

Data: 2011-06-17 20:49:40
Autor: Marek Dyjor
Witam stare (i nie tylko stare) mordy :-)
Piotr Kłeczek wrote:
Hmmm... Nie pisalem nic na grupe kilka ladnych lat... Ale jakos dzis,
jako ze mam wieczor wolny, napisalem i ciekawy jestem czy jeszcze
zyja tutaj ludzie ze starych czasow :-) Widze, ze Czarek (ale to nie
powinno mnie dziwic :P ), Piotr Sz., Zygmunt Dariusz, o i nawet Magda
W. :-), Jakub Jewula... No slicznie moi drodzy...

witaj witaj...  Piotrze...  Kopę lat.  :)

Witam stare (i nie tylko stare) mordy :-)