Witam, szukam alu ramy

Data: 2009-06-25 23:14:15
Autor: yahu
Witam, szukam alu ramy
Czesc,

Kiedys jezdzilem na rowerze bardzo duzo, niestety wypadek na tym dwusladzie pozbawil mnie mozliwosci jezdzenia, ale postanowilem zbudowac sobie rower lezacy (na którym moge jezdzic) posiadam umiejetnosci i sprzet potrzebny do zrobienia ramy i wiekszosci elementów, jednak brakuje mi ramy... aluminiowej ramy, z której móglbym uzyc kilku elementów coby nie wywazac otwartych drzwi... Mam pytanie do szanownych grupowiczów, czy ma ktos z Was taka rame, moze byc peknieta, polamana etc. Szukam dawcy :-). A poniewaz nei posiadam duzo pieniedzy szukam czegos za pare piw, albo za szczery usmiech i podziekowanie...

Pozdrawiam
Jasiek

Data: 2009-06-25 21:54:56
Autor: Ryszard Mikke
Witam, szukam alu ramy
yahu <yahu007@poczta.onet.pl> napisał(a):
Czesc,

Kiedys jezdzilem na rowerze bardzo duzo, niestety wypadek na tym dwusladzie pozbawil mnie mozliwosci jezdzenia,

Takie są skutki jeżdżenia na krzywej ramie...

rmikke

Data: 2009-06-26 00:32:09
Autor: Akarm
Witam, szukam alu ramy
Ryszard Mikke napisał:
Kiedys jezdzilem na rowerze bardzo duzo, niestety wypadek na tym
dwusladzie  pozbawil mnie mozliwosci jezdzenia,
Takie są skutki jeżdżenia na krzywej ramie...

Niekoniecznie krzywa rama, może to był czterokołowiec.

Data: 2009-06-26 09:55:40
Autor: yahu
Witam, szukam alu ramy
Kiedys jezdzilem na rowerze bardzo duzo, niestety wypadek na tym dwusladzie
pozbawil mnie mozliwosci jezdzenia,

Takie są skutki jeżdżenia na krzywej ramie...

przepraszam ;-) nie to mialem na myśli... miałem na myśli dwukołowiec, a napisałem dwuślad... wypadek miałem na rowerze... siła nośna moich ramion okazała sie zbyt mała do lotu ;) Żarty żartami, ale pare dni byłem nieprzytomy w szpitalu, co za tym idzie niczego nie pamiętam co i jak i obyło sie beż bólu po urazach.

PS. Rama była prosta, rower w pełni sprawny, podobno zawiniła studzienka ;-).

Pozdrawiam
Jasiek

Data: 2009-06-25 23:15:14
Autor: yahu
Witam, szukam alu ramy
[...]

Nie napisałem, ze jestem z Warszawy, więc po ramę na drugi koniec Polski nie będę zasuwał ;-)

Wielkie dzięki.

Pzodraiwam
Jasiek

Data: 2009-06-26 00:48:10
Autor: Leszek \"Cousie\" Pasoń
Witam, szukam alu ramy
ja zaproponuje inne rozwiazanie, pewnie nie najtansze ale chyba najmniej  pracochlonne z twojego punktu widzenia
skontaktuj sie z ktoras z polskich firm zajmujacych sie spawaniem ram z alu
np Bike Mielec, czy Zumbi z Myslenic.
i zakup u nich gotowe elementy skladowe roweru, rurki i mufy, przygotowane  do spawania ale nie pospawane.
ulatwi ci to zadanie i nie okaze sie ze ci braknie 5mm rurki ktora zle  sobie wyciales ze starej ramy.
z mojego doswiadczenia wiem ze czasem lepiej cos zrobic od nowa niz  przerabiac stare.

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2009-06-26 07:23:36
Autor: kml
Witam, szukam alu ramy

Użytkownik "Leszek \"Cousie\" Pasoń" <cousieNOSpam@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:op.uv3qyk0boyxcx3qsi-lap.domain_not_set.invalid...
[...]

Jak by jeszcze ktoś nie wiedział Zumbi jest spawane w Mielcu więc nie ma sensu do nich dzwonić, wystarczy do bike mielca :>

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-06-26 09:58:06
Autor: yahu
Witam, szukam alu ramy
Jak by jeszcze ktoś nie wiedział Zumbi jest spawane w Mielcu więc nie ma sensu do nich dzwonić, wystarczy do bike mielca :>

Mi chodzi właśnie o wykorzystanie samych muf i widelca, rury ida na śmietnik prawdopodobnie w większości, choć może wykorystam pod jakieś wporniki etc.

dzięki za pomoc, a gdzie jeszcze można się dowiedzieć o same mufy ?

Pozdraiwam
Jasiek

Data: 2009-06-26 10:05:03
Autor: kml
Witam, szukam alu ramy

Użytkownik "yahu" <yahu007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h21v2e$pf4$1news.onet.pl...
[...]

Mufa nie jest nie wiadomo jak skomplikowna. Kupujesz rurę odpowiedniej średnicy i grubości, gwint to 24 TPI. Do zrobienia na tokarce.

Data: 2009-06-26 10:44:58
Autor: yahu
Witam, szukam alu ramy
dzięki za pomoc, a gdzie jeszcze można się dowiedzieć o same mufy ?

Mufa nie jest nie wiadomo jak skomplikowna. Kupujesz rurę odpowiedniej średnicy i grubości, gwint to 24 TPI. Do zrobienia na tokarce.

jasne ;) ale trzeba miec dostę do tokarki, albo zapłacić komuś za tą usługe co kosztuje od 75 do 200 PLN/h... a szybciej pewnie tego nei zrobi ;)
Taniej wyjdzie wykorzystać gotowy element, czy wycięty z ramy, czy kupiony oddzielnie...

Pozdrawiam
Jasiek

Data: 2009-06-26 10:56:37
Autor: kml
Witam, szukam alu ramy

Użytkownik "yahu" <yahu007@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h221q9$2vj$1news.onet.pl...
[...]

Wyciąć element z ramy nie uszkadzając go też trzeba umieć. Poza tym robiąc coś samemu (zlecając) masz pełną kontrolę nad tym jak to będzie wyglądać etc.

Połamanych ram jest multum na allegro więc bez problemu coś sobie dobierzesz.

Data: 2009-06-26 13:46:28
Autor: yahu
Witam, szukam alu ramy
Witam,

Wyciąć element z ramy nie uszkadzając go też trzeba umieć. Poza tym robiąc coś samemu (zlecając) masz pełną kontrolę nad tym jak to będzie wyglądać etc.

Z tym nie mam problemu ;)

Połamanych ram jest multum na allegro więc bez problemu coś sobie dobierzesz.

Właśnie też na to wpadłem, coby na allegro popatrzeć ;)

Jak coś juz ukleję to się pochwalę ;)

Dzieki i pozdrawiam
Jasiek

Witam, szukam alu ramy