Witam, szukam alu ramy

Data: 2009-06-25 23:15:14
Autor: yahu
Witam, szukam alu ramy
Kiedys jezdzilem na rowerze bardzo duzo, niestety wypadek na tym dwusladzie pozbawil mnie mozliwosci jezdzenia, ale postanowilem zbudowac sobie rower lezacy (na którym moge jezdzic) posiadam umiejetnosci i sprzet potrzebny do zrobienia ramy i wiekszosci elementów, jednak brakuje mi ramy... aluminiowej ramy, z której móglbym uzyc kilku elementów coby nie wywazac otwartych drzwi... Mam pytanie do szanownych grupowiczów, czy ma ktos z Was taka rame, moze byc peknieta, polamana etc. Szukam dawcy :-). A poniewaz nei posiadam duzo pieniedzy szukam czegos za pare piw, albo za szczery usmiech i podziekowanie...

Nie napisałem, ze jestem z Warszawy, więc po ramę na drugi koniec Polski nie będę zasuwał ;-)

Wielkie dzięki.

Pzodraiwam
Jasiek

Witam, szukam alu ramy