"Witam was naæpana ho³oto"

Data: 2012-05-05 14:57:51
Autor: mkarwan
"Witam was naæpana ho³oto"
"Witam was naæpana ho³oto" powiedzia³ Andrzej 'Rozenek, zebrani brawami i entuzjazmem przyjêli jego "komplement"
http://www.youtube.com/watch?v=lDWKf63CUGs

Data: 2012-05-05 13:22:09
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):
"Witam was naæpana ho³oto" powiedzia³ Andrzej 'Rozenek, zebrani brawami i entuzjazmem przyjêli jego "komplement"
http://www.youtube.com/watch?v=lDWKf63CUGs
  juz sie tak nie uwiarygadniaj mkarwan....tyle lat robiles tu ludzi w bambuko
i jeszcze nadal chcesz rznac durnia, aby oglupiac mlodych Polakow, sowiecki
propagandysto?

Data: 2012-05-05 15:31:19
Autor: mkarwan
U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jo39i1$nao$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znowu k³amiesz na mój temat.

Data: 2012-05-05 14:03:38
Autor: Obserwator
> [...]
> i jeszcze nadal chcesz rznac durnia, aby oglupiac mlodych Polakow, > sowiecki

Znowu k³amiesz na mój temat.

nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Data: 2012-05-05 16:48:50
Autor: mkarwan
U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jo3bvp$t4a$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> propagandysto?

Znowu k³amiesz na mój temat.

nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Nadal k³amiesz na mój temat.

Data: 2012-05-05 15:02:47
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):
> nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Nadal k³amiesz na mój temat.

udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.

Data: 2012-05-05 17:55:31
Autor: mkarwan

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jo3fen$65g$1inews.gazeta.pl...
> nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))
Nadal k³amiesz na mój temat.
udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.

Po pierwsze nie jestem sowiecki  http://sjp.pwn.pl/szukaj/sowiecki
Po drugie nie jestem propagandyst± http://sjp.pwn.pl/szukaj/propagandysta

Ostrzegam ciê aby¶ powstrzyma³ siê od k³amstw na mój temat.

Data: 2012-05-05 16:15:31
Autor: Obserwator
> [...]

> udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.

  prosowiecki, bedzie precyzyjniej?

Ostrzegam ciê aby¶ powstrzyma³ siê od k³amstw na mój temat.

Ja tez cie ostrzegam od powstrzymania sie od klamstw na moj temat oraz
uprawiania w polskiej sieci dezinformacji w stylu nazistowsko-sowieckim.

Polecam rowniez zorientowac sie co to jest rasizm: http://www.zakiewicz.pl/news,120,Art.%20257%20kodeksu%20karnego%20-%20rasizm

oraz tekst Suworowa o ruskiej agenturze w sieci, swietnie sie w te informacjwe
wpisujesz *mkarwan* :))

http://grzegorz.rossa.salon24.pl/188320,agentura-wplywu-sabotuje-nasze-dyskusje

Ps. widze, ze zmieniles server neostrady na internia, po tym jak podalem
link do dowodu pokazujecego, ze dzialasz w duecie z Tzva Adonai w polskiej
sieci internetowej. :))))

Data: 2012-05-05 18:24:06
Autor: Tymon

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jo3jn3$f8l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

link do dowodu pokazujecego, ze dzialasz w duecie z Tzva Adonai w polskiej

:))))

Data: 2012-05-05 18:26:11
Autor: Tymon
Giena, oni s±  szkoplenie ju¿ w innym sposobie niz my., Oszukuj± IP normalnie, Ty durak chcesz ich udac? Gdzie? Ot ty durnyj agent.

Data: 2012-05-05 16:41:05
Autor: Obserwator
Tymon <brudypolityczne@pralnia.tw> napisa³(a):  Tymon , kolejny nick Leperchauna:

http://groups.google.com/groups/search?scoring=d&filter=0&enc_author=iN7WaBoAAAAERvtYGODeR_V5dUNs1BI_HhbPaElCR1GhIZ010Xn7VQ&as_drrb=b&as_mind=1&as_minm=7&as_miny=2011&as_maxd=31&as_maxm=7&as_maxy=2011

jesli sie nie otworzy, to zamieszczam skrot, tego prosowieckiego gownojeda:

http://tinyurl.com/d2a968m

Suworow o takich prosowieckich trollach m.innymi mowi:

*Internet s³u¿y mi nie do spierania siê z wrogami ale do dyskusji z
przyjació³mi, zwolennikami- pod warunkiem, ¿e ja wiem, i¿ osoba, z któr±
rozmawiam to nie jest pracownik s³u¿b. Wbrew pozorom ³atwo to poznaæ po argumentach. Czytelnik mówi: *Nie masz racji, to wygl±da inaczej* i razem szukamy prawdy.
Sprzedawczyk, wróg mówi: *Jeste¶ alkoholikiem*. http://grzegorz.rossa.salon24.pl/188320,agentura-wplywu-sabotuje-nasze-dyskusje

Data: 2012-05-06 08:22:30
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 16:41:05 +0000 (UTC), Obserwator napisa³(a):

[...]

Giena, ty jak zwasze w robocie. Tymon to nasz cz³owiek. Nie pamietasz
Anatola?

Data: 2012-05-05 21:26:10
Autor: mkarwan

> [...]
> udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.

znowu k³amiesz

[...]

 k³amiesz

Ps. widze, ze zmieniles server neostrady na internia, po tym jak podalem
link do dowodu pokazujecego, ze dzialasz w duecie z Tzva Adonai w polskiej
sieci internetowej.

Zmieni³em serwer poniewa¿ z serwerem neostrady by³ problem o czym zreszt± kto¶ tu pisa³.
Problemy nie s± usuwane w dni wolne.
Poza tym listy na neo ukazuj± siê z opó¼nieniem.
Znowu zrobi³e¶ z siebie idiotê.
nie masz ¿adnych dowodów poniewa¿ twój zarzut jest nieprawdziwy a ty k³amiesz.

Data: 2012-05-05 20:25:15
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):  (ciach) brednie prosowieckiego gownojeda. Nie tlumacz sie, bo mnie gowno
twoje klamstwa interesuja.

Obama tez jest Zydem, prosowiecki psycholu?

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fe8ab9332e926178/2cd8e3b91a2b5b75?lnk=gst&q=mkarwan+obama#2cd8e3b91a2b5b75

Udawales, ze nie zauwazyles tego mojego postu do ciebie, cymbale ?

Data: 2012-05-05 22:33:10
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 22:25,  Obserwator pisze:
[...]

   I to ma byæ ten jego grzech ¶miertelny? Roz¶mieszy³e¶ mnie...

Data: 2012-05-06 10:06:00
Autor: mkarwan

U¿ytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisa³ w wiadomo¶ci news:jo42qb$95m$1news.icm.edu.pl...
  I to ma byæ ten jego grzech ¶miertelny? Roz¶mieszy³e¶ mnie...

On nie potrafi opanowaæ swoich emocji.
Normalna, rzeczowa dyskusja z nim jest niemo¿liwa.
Nie przycumuje ¿adnych racjonalnych argumentów, szczególnie tych które nie pasuj± do za³o¿onej przez niego tezy.
Jego argumentami s± przede wszystkim k³amstwo i chamstwo.
Wygl±da na to, ¿e to cz³owiek chory i powinien zg³osiæ siê do lekarza najlepiej psychiatry.
Chyba tylko lekarz jest w stanie mu pomóc.
Zachowuje siê jak ¯yd albo filosemita.
Albo jak kto¶ wynajêty przez nich.
Widaæ to  po jego reakcjach na listy zawieraj±ce informacje o ¯ydach,.
Wtedy albo zapienia siê albo daje pisze jacy to ¯ydzi s± wspaniali.
Putina zwalcza poniewa¿ Putin jest ko¶ci± w gardle ¯ydów.
¯ydzi chcieliby aby Rosja by³a jak za Jelcyna, s³aba i rozbita niewtr±caj±ca siê do polityki miêdzynarodowej.
Rosja przeszkadza Izraelowi w napa¶ci na Iran.
Przeszkadza w dokoñczeniu ruchawek w Syrii tak jak to zrobiono w Libii i kilu innych krajach arabskich
Przeszkadza w zbombardowaniu Syrii.
Najkrótsza droga samolotów izraelskich do Iranu wiedzie nad Syri±, a Syryjczycy maj± ruskie systemy rakiet przeciwlotniczych.
Ruscy wspieraj± Syrie wiêc jasne jest czemu na Putina pluj± tacy jak obserwator.

Data: 2012-05-06 10:25:14
Autor: Obserwator
> [...]

Ruscy wspieraj± Syrie wiêc jasne jest czemu na Putina pluj± tacy jak obserwator.

voila, kim jest mkarwan : klamliwy skurwysyn sowiecki.

Data: 2012-05-06 12:37:35
Autor: Tymon

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jo5jia$hd9$1inews.gazeta.pl...
voila, kim jest mkarwan : klamliwy skurwysyn sowiecki.

Tomas Schuman to ty? No to od prawie 20 lat ju¿ nie zyjesz! ;))))

BomBel

Data: 2012-05-06 13:57:51
Autor: Klin

   http://via-midgard.info/news/20520-vladimir-putin-evrej.html
   http://blog.kp.ru/users/sergey_vdv/post125528617/

   http://tiny.pl/hpntc

Data: 2012-05-05 18:24:44
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisa³:

> [...]

Po drugie nie jestem propagandyst± http://sjp.pwn.pl/szukaj/propagandysta

Ostrzegam ciê aby¶ powstrzyma³ siê od k³amstw na mój temat.

A jak nie pos³ucha ostrze¿enia to taserem go! Taserem!

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmuj± siê g³ównie produkcj± masowej
g³upoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej g³upocie"

Data: 2012-05-06 08:20:32
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 15:02:47 +0000 (UTC), Obserwator napisa³(a):

mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisa³(a):
nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Nadal k³amiesz na mój temat.

udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.

Giena, chcesz dowodów? Chcesz? No Giena! Uwa¿aj Giena! Ostrzegam jak stary
przyjaciel starego przyjaciela. Nasze drogi rozesz³y siê ale my agenci
musimy sobie pomagaæ.

Data: 2012-05-06 08:19:31
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 16:48:50 +0200, mkarwan napisa³(a):

> [...]
> propagandysto?

Znowu k³amiesz na mój temat.

nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Nie ka¿dy k³amie na twój temat. Obserwator to sowiecki agent w spoczynku.
Za czasów Andropowa by³ szych±, teraz wyjada resztki w kanadyjskich barach.

Data: 2012-05-06 08:18:39
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 14:03:38 +0000 (UTC), Obserwator napisa³(a):

[...]

Giena, ty te¿ robisz za propagande. Wy andropowcy zawsze byliscie w tym
dobrzy. Ale teraz jest Putin i ma was w 4 literach. Po co Giena tu siê
produkujezz? Dorabiasz do emerytury?

Data: 2012-05-05 18:21:32
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisa³:

[...]

To mo¿e w koñcu by¶cie co¶ napisali sami o sobie, poza permanentnym
wypieraniem siê waszych ¿ydowskich korzeni?

Data: 2012-05-05 22:07:52
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 15:22,  Obserwator pisze:
[...]

   Mo¿e by¶ zacytowa³ jak±¶ jego prosowieck± propagandê...

Data: 2012-05-05 20:11:32
Autor: Obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisa³(a):
   Mo¿e by¶ zacytowa³ jak±¶ jego prosowieck± propagandê...

komu? Tobie?...buahaha...

Data: 2012-05-05 22:21:36
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 22:11,  Obserwator pisze:
Klin<klin\@wp.pl,
,>  napisa³(a):

    Mo¿e by¶ zacytowa³ jak±¶ jego prosowieck± propagandê...

komu? Tobie?...buahaha...

   Czyli wolisz siaæ dezinformacje bez ¿adnego uzasadnienia.
   Uwa¿asz wszystkich za g³upców. Od paru lat ¶ledzê co
   tu mkarwan podaje i na ogó³ widzê, ¿e u¿era siê ze syjonistami.
   Czy¿by to Ci tak gra³o na nerwach?

Data: 2012-05-05 21:16:58
Autor: Obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisa³(a):
> [...]

   Uwa¿asz wszystkich za g³upców. Od paru lat ¶ledzê co
   tu mkarwan podaje i na ogó³ widzê, ¿e u¿era siê ze syjonistami.

ja sieje dezinformacje, a ty oczywiscie informujesz. Tak jak mkarwan wszedzie widzisz spisek zydowski. Troche trudno ci to udowodnic, bo jestes na tyle przebiegly, ze twoje posty trudno odnalezc w sieci. Ja sobie poradzilem, ale kilka razy z toba probowalem tu rozmawiac i dalem sobie spokoj, bo z gownojedami nie ma zadnej dyskusji - nie przyjmuja zadnych faktow do wiadomosci, jak to gownojedy.

Twoj wystep w tym watku w obronie kogos takiego jak osobnik o ksywie *mkarwan*
- jest rowniez dowodem kim jestes. A teraz spierdalaj.

Data: 2012-05-06 13:42:43
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 23:16, Obserwator pisze:

[...]

    Zaczynam rozumieæ tych co nazywaj± Ciê Obsrywatorem.

Data: 2012-05-06 11:50:47
Autor: Obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                             Zaczynam rozumieæ tych co nazywaj± Ciê Obsrywatorem.

************************************

nic dziwnego, sowiecki przyglupie. --

Data: 2012-05-06 15:13:26
Autor: Leprechaun aka Jimmy Squarefoot

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jo5oim$slh$1inews.gazeta.pl...
Klin <klin\@wp.pl,

Zaczynam rozumieæ tych co nazywaj± Ciê Obsrywatorem.

************************************

nic dziwnego, sowiecki przyglupie.

Móg³by¶ wymieniæ chocia¿ jedn± osobê na psp, któr± nie nazwa³e¶ sowieckim przyg³upem? ;)))

BomBel

Data: 2012-05-05 22:36:00
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 22:07, Klin > pisze:
  Mo¿e by¶ zacytowa³ jak±¶ jego prosowieck± propagandê...

Jest zwolennikiem jeruzela, a to grzech smiertelny. To zwolennik
mordercy Polakow.

Data: 2012-05-05 22:43:02
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 22:36, u2 pisze:
W dniu 2012-05-05 22:07, Klin>  pisze:
   Mo¿e by¶ zacytowa³ jak±¶ jego prosowieck± propagandê...

Jest zwolennikiem jeruzela, a to grzech smiertelny. To zwolennik
mordercy Polakow.

   Ja te¿ kiedy¶ tu ¿yczy³em powrotu do zdrowia Jaruzelskiemu
   jako cz³owiekowi cierpi±cemu co rozjuszy³o Obserwatora.
   Jego zajad³o¶æ nie pozwala mu trze¼wo my¶leæ.

Data: 2012-05-05 22:48:35
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 22:43, Klin > pisze:
[...]

A niech jeruzel zdycha. Nie mam litosci czy wspolczucia dla sowieckich
pacholkow.

Data: 2012-05-05 22:50:32
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 22:48, u2 pisze:
[...]

   Obserwator Ci powie, ¿e siê uwiarygodniasz. :-)

Data: 2012-05-05 22:53:39
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 22:50, Klin > pisze:
A niech jeruzel zdycha. Nie mam litosci czy wspolczucia dla sowieckich
pacholkow.

  Obserwator Ci powie, ¿e siê uwiarygodniasz.

Bez przesady, nikomu nie mozna ufac, to pierwsza zasada psp. Ty mi na
przyklad wygladasz na zydka. Podobnie jak zreszta obserwator. :)

Data: 2012-05-05 23:31:22
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 22:59, Klin > pisze:
Bez przesady, nikomu nie mozna ufac, to pierwsza zasada psp. Ty mi na
przyklad wygladasz na zydka. Podobnie jak zreszta obserwator. :)

     Bo?

Co bo ?

Data: 2012-05-06 08:26:22
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:53:39 +0200, u2 napisa³(a):

[...]

Obaj wygl±dacie na ¯ydów. Tych z napletkiem.

Data: 2012-05-06 08:25:55
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:50:32 +0200, in napisa³(a):

u2 li¿e dupê Gieni, mo¿e to jego agent?

Data: 2012-05-06 08:25:28
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:48:35 +0200, u2 napisa³(a):

Na twój grób te¿ nasraj± WRONy.

Data: 2012-05-06 08:24:55
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:43:02 +0200, in napisa³(a):

[...]

Ty te¿ by³by¶ sfrustrowany gdyby¶ z dnia na dzieñ zosta³ nikim. On sowiecki
agent dzis wy¿era resztki w barach dla kierowców.

Data: 2012-05-06 09:27:19
Autor: Bogdan Idzikowski

U¿ytkownik "Pamelo" <pamelo@farewell.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1o05ahg0qb39i.1r03d87dvhdt8.dlg40tude.net...
[...]

===============================

Niech przypomni sobie, jak Lepper skoñczy³, gdy z dnia na dzieñ zosta³ nikim.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-05-06 08:24:12
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:36:00 +0200, u2 napisa³(a):

W dniu 2012-05-05 22:07, Klin > pisze:
  Mo¿e by¶ zacytowa³ jak±¶ jego prosowieck± propagandê...

Jest zwolennikiem jeruzela, a to grzech smiertelny. To zwolennik
mordercy Polakow.

Odezwa³ siê zwolennik razwiedki! Rydzykowy ¶mieæ!

Data: 2012-05-06 08:23:27
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:07:52 +0200, in napisa³(a):

[...]

Najlepiej siebie. Giena to by³y sowiecki agent. Andropowiec.

Data: 2012-05-06 08:17:23
Autor: Pamelo
"Witam was naæpana ho³oto"
Dnia Sat, 5 May 2012 14:57:51 +0200, mkarwan napisa³(a):

"Witam was naæpana ho³oto" powiedzia³ Andrzej 'Rozenek, zebrani brawami i entuzjazmem przyjêli jego "komplement"
http://www.youtube.com/watch?v=lDWKf63CUGs

Ty te¿ zesra³e¶ siê z rado¶ci!?

Data: 2012-05-06 10:08:15
Autor: mkarwan
"Witam was naæpana ho³oto"
U¿ytkownik "Pamelo" <pamelo@farewell.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:1w8ejbd4ezqap.v4ynuekankky$.dlg40tude.net...
"Witam was naæpana ho³oto" powiedzia³ Andrzej 'Rozenek, zebrani brawami i
entuzjazmem przyjêli jego "komplement"
http://www.youtube.com/watch?v=lDWKf63CUGs

Ty te¿ zesra³e¶ siê z rado¶ci!?

W przeciwieñstwie do ciebie nie mam takich problemów.

"Witam was naæpana ho³oto"