Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 13:08:49
Autor: Rafał
Witam wszystkich!
Mam na imię Rafał. Jestem studentem. Mam 24 lata. Studiuję psychologię,
jestem na 2 roku. Przez dłuższy czas jedynie przegląłem grupę dyskusyjną.
Nie odważyłem się napisać. Po prostu bałem się, że zostanę wyśmiany albo
wyzwany. Dziś za namową kolegi chciałbym zaryzykować i zacząć się udzielać
na forum. Mam nadzieję, że zostanę jako początkujący potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i częsciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej, skrzydła reprezentowanego przez p.Kalisza. Uważam, że
gdyby połączyć obie te partie byłoby to z pożytkiem dla Polski. Działaność
PiS, skrzydła reprezentowanego przez Jarosława Kaczyńskiego uważam za bardzo
szkodliwą dla naszego kraju. Czy zgadzacie się ze mną?

Rafał

Data: 2010-05-03 04:26:33
Autor: Hans Kloss
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 13:08, "Rafał" <rafal1...@gmail.com> wrote:

 Czy zgadzacie się ze mną?

Nie. A teraz żegnaj ;)
J-23

Data: 2010-05-03 04:37:26
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
[...]

Oczekujesz wspólnego stanowiska psp? ;-)
A tak przy okazji mam pytanie - Platforma Obywatelska ma faktycznie
jakiś program, czy tylko garść frazesów którymi kupuje głosy ludu?
Bo jakoś pamiętam obietnice, a nie widzę chęci ich realizacji. No
dobra - niech będzie, że nie widać realizacji części z nich - jak
powiedzmy likwidacja KRUS, podatek liniowy, itd, itp.
Prywatyzacja tez się slimaczy....

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 20:36:39
Autor: boukun
Witam wszystkich!

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:cbca1049-97dc-4f7e-87bb-4452bfaf433dr11g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

-- -- -
Teraz będzie łatwiej je zrealizować, bo główny destruktant zginął w katastrofie lotniczej...

boukun

Data: 2010-05-03 05:33:21
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 14:08, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "Rafał" <rafal1...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4bdeaed1$0$17086$65785112news.neostrada.pl...

> Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i częsciowo Sojuszu
> Lewicy Demokratycznej, skrzydła reprezentowanego przez p.Kalisza.

A kiedy oni planuja wprowadzic walute EUR w Polsce?

A kiedy Polska będzie spełniała warunki do wprowadzenia Euro?
W tej chwili lepiej że nie mamy wspólnej waluty - dzięki temu kryzys
nas nie dotknął aż tak powaznie jak innych.

Stali sie bardziej szkodliwi dla Polakow niz bylo SLD pod Milerem

To raczej niemożliwe bez wprowadzenia stanu wojennego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 05:44:45
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 14:40, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Nauczyciele zarabiaja po 500 EUR miesiecznie, a za benzyne musza placic tyle
co w Hiszpani , gdzie 500 EUR to zasilek dla bezrobotnych.
I wychodza tacy jak ty mowiom, ze "kryzys nas minal"

A gdzie konkretnie napisałem że kryzys nas minął?
Napisałem, że nie dotknął nas tak mocno jak inych.

Myslec trzeba ....  myslec.

Ano właśnie. To postaraj się następnym razem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 13:13:39
Autor: wind
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 13:08, Rafał pisze:
[...]

Ok, zgadujemy. Kto tu z grupowiczów sobie jaja robi i jest na tyle inteligentny, żeby popełnić powyższe? Bo do treści nie ma się co ustosunkowywać, każdy kto ma choć 2 sprawne szare komórki po godzinnej chociaż lekturze tutaj wie, że z takimi tekstami to na wersal, nie tutaj. Tym niemniej prowokacja niezła.

Rince

Data: 2010-05-03 13:18:00
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 13:08, Rafał pisze:
Mam nadziejĂŞ, Âże zostanĂŞ jako poczÂątkujÂący potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i czĂŞsciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej

Wygląda na prowokację. LSD z peło ? Peło chce przeca władzy absolutnej.
Donak już wkrótce koronują na Wawelu. Świadkiem będzie Adaś Michnik.

Data: 2010-05-03 13:28:53
Autor: Rafał
Witam wszystkich!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdeb0ec$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-03 13:08, Rafał pisze:
Mam nadzieje, ?e zostane jako pocz?tkuj?cy potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i czesciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej

Wygląda na prowokację. LSD z peło ? Peło chce przeca władzy absolutnej.
Donak już wkrótce koronują na Wawelu. Świadkiem będzie Adaś Michnik.

Nie wiem dlaczego mi nie wierzycie. Dotychczas udzielałem się sporadycznie w kole zainteresowań na uczelni.
Kolega powiedział mi, że dopiero udział w forum dyskusyjnym jest prawdziwą szkołą życia dlatego chcę
spróbować i podyskutować o programie dobrym dla nas Polaków, a nie całego świata. Sądzę, że skupienie
sie na problemach naszych własnych i rozwój gospodarczy spowodują, że zaczną nas szanować inne kraje.
Jestem zdecydowanym przeciwnikiem udziału naszych żołnierzy w misjach wojskowych. To nie nasza wojna.
Co do p.Donalda Tuska, uważam, że jest dobrym premierem, takim normalnym facetem, który nie czyta przemówień
z kartki, mówi to co mysli. Nie uważam, że PO chce władzy absolutnej w negatywnym tego słowa znaczeniu.
Nie uważam też że p. Tusk marzy o koronowaniu na Wawelu. To są marzenia p.Jarosława Kaczyńskiego.
Od zawsze były. Natomiast co do SLD uważam, że p.Napieralski robi wiele złego dla polskiej lewicy, a jego
kandydowanie w wyborach prezydenckich uważam za nieporozumienie.

Rafał

Data: 2010-05-03 04:41:35
Autor: zbig
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 13:28, "Rafał" <rafal1...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4bdeb0ec$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

złego dla polskiej lewicy, a jego
kandydowanie w wyborach prezydenckich uważam za nieporozumienie.

Uważam cię za prowokatora, bo jak normalny facet, zwolennik PO, może
cenić tego opasłego czerwonego knura Kalosza. literówka przypadkowa :)

Data: 2010-05-03 13:50:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam wszystkich!
Uważam cię za prowokatora, bo jak normalny facet, zwolennik PO, może
cenić tego opasłego czerwonego knura Kalosza. literówka przypadkowa :)

Boto ymtelygentny chop ido gupielokuw nienolezy...!!!

- powimci prowdem, jakbym mioł napsykład pomindzy Kalisem, Kurduplem,
Kwaśniewskim, Wałensom, Pawlokiem i jesce poru inksymi wybirać, tobym tego
BARBAPAPEM łobroł...

Nocheba, zeby niejako Hachulsko Ginia, abo Seneszyn startowała....

Data: 2010-05-03 04:50:56
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 13:28, "Rafał" <rafal1...@gmail.com> wrote:
Nie wiem dlaczego mi nie wierzycie.

Proste. Tu mało kto pisze pod stałym pseudonimem, przynajmniej
okresowo nie przebierając się w inne ciuszki. Chłopaki każdego mierzą
własną miarą. :-)

Kolega powiedział mi, że dopiero udział w forum dyskusyjnym jest prawdziwą szkołą życia

Tak, ale tylko jeśli chodzi o wyrabianie odporności na prowokacje,
nieprzejmowanie się lecącymi z wielu kierunków naraz obelgami itp.
Rozmowa merytoryczna na psp to jednak rzadkość.

dlatego chcę spróbować i podyskutować o programie dobrym dla nas Polaków, a nie całego
świata.

To od razu może wyprowadzę Cię z błędu. Nie ma czegoś takiego jak
"program dobry dla Polaków". Po prostu dlatego, że nie mamy
jednakowych celów w życiu. Ja wiem jaki program może być dobry dla
mnie, ale taki Panslav, czy cyc, albo Grzegorz, czy Piotr mogą się
zupełnie inaczej zapatrywac na rolę Państwa w życiu jednostki. I ich
kraj wymarzony będzie czymś zupełnie innym niż dla mnie.

Jestem zdecydowanym przeciwnikiem udziału naszych żołnierzy w misjach
wojskowych.

Yup. Pełna zgoda.

To nie nasza wojna.

A tam. Tu nie o ideologię wojny idzie, a zwyczajnie o obciążenie
budżetu.

Co do p.Donalda Tuska, uważam, że jest dobrym premierem, takim normalnym
facetem, który nie czyta przemówień z kartki, mówi to co mysli.

Nie do końca. Moim zdaniem Tusk mówi dokładnie to co wcześniej sobie
ułożył. Jest zbyt ostrożnym politykiem, żeby mówić z głowy. Jego słowa
są zbyt wyważone, żeby być efektem emocji a nie kalkulacji.

Nie uważam, że PO chce władzy absolutnej w negatywnym tego słowa znaczeniu.

Nie ma czegoś takiego jak "pozytywny aspekt władzy absolutnej". Władza
absolutna jest z definicji szkodliwa i musi działać degenerująco na
procesy demokratyczne.
Nie to, zebym był takim wielkim fanem demokracji (z powszechnym prawem
wyborczym na czele), ale mimo wszystko coś/ktoś musi władzę ograniczać
tak, żeby był jakiś zawór bezpieczeństwa.

Natomiast co do SLD uważam, że p.Napieralski robi wiele złego dla polskiej lewicy, a jego
kandydowanie w wyborach prezydenckich uważam za nieporozumienie.

Nie. Z punktu widzenia SLD kandydowanie Napieralskiego jest genialnym
ruchem, który go w efekcie zepchnie ze stołka. Jakikolwiek kandydat
SLD nie miałby szans na wygranie wyborów. Nawet Kalisz, który chyba
miałby ich najwięcej.
Dlatego lepiej jest wypchnąć Napieralskiego po to, zeby po uzyskaniu
4% głosów zwyczajnie obwinić go za porażkę lewicy i zastąpić kimś
innym, kto byc może będzie skuteczniejszym liderem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 05:01:23
Autor: Hans Kloss
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 13:28, "Rafał" <rafal1...@gmail.com> wrote:

Co do p.Donalda Tuska, uważam, że jest dobrym premierem, takim normalnym
facetem, który nie czyta przemówień z kartki,

http://www.youtube.com/watch?v=4Q83KdTqxyU
O tu widać od ok. 40 sekundy jak bardzo ich nie czyta. Całe twoje
pojęcie o polityce i ocena naszej żałosnej politscenki jest mniej
więcej takiej samej próby jak owo "nie czytanie".

mówi to co mysli
Czyli według ciebie dupa z niego nie polityk? O nie, aż tak źle z nim
nie jest.

To są marzenia p.Jarosława Kaczyńskiego. Od zawsze były.
O widzisz, karierę na grupie zacząłeś od palikocenia (czytaj:
bezczelnych  kłamstw i bezpodstawnych insynuacji). No chyba że
potrafisz powyższe oszcerstwo udowodnić.
Bo ja bym się np. nie podjął stwierdzić jakie były "od zawsze"
marzenia tuska czy innego kwasiora, a każdego kto by twierdził że umie
wziąłbym za bezczelnego kłamcę i łobuza.
Zaprawdę powiadam ci, zejdź z drogi fanatyzmu i głupoty, pisz raczej o
faktach i konkretach. Nieudolnych propagandystów i bezczelnych
palikociarzy mamy tu pod dostatkiem
J-23

Data: 2010-05-03 13:48:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

"Rafał" <rafal1987@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

złego dla polskiej lewicy, a jego
kandydowanie w wyborach prezydenckich uważam za nieporozumienie.

   Nie przynudzaj o sobie, na to tu trza se zasluzyc dlugoletnim
   uczestnictwem w rozmowkach na tej Szanownej Liscie.

   Krotko: Nie truj soba dupy!

   AR

Data: 2010-05-03 13:51:05
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 13:28, Rafał pisze:
Nie uwaÂżam teÂż Âże p. Tusk marzy o koronowaniu na Wawelu. To sÂą marzenia p.JarosÂława KaczyĂąskiego.

Coś ściemniasz. Ty przypadkiem nie Kuba W. i Michaś F. z Moskwy ? :)

Data: 2010-05-03 13:56:18
Autor: wind
Witam wszystkich!
[...]

I uważasz, że do tych wszystkich rozważań najlepsza jest grupa, gdzie jeden drugiego wyzywa od idiotów, żydów, zdrajców, kretynów, etc, co widać w 9 postach na 10 na pierwszy rzut oka. Zamiast wielu forów w internecie, gdzie można w miarę normalnie pogadać...

a) masz nas za kretynów i ciągniesz te prowokację, bo się nudzisz - wszak większość miejsc dziś pozamykana i jeszcze pogoda pod psem.

b) jesteś naiwnym ślepcem, który nie zważając na atmosferę tej grupy (przypominającej w każdej minucie obrady parlamentu na Ukrainie w zeszły wtorek, powtórzmy: w KAŻDEJ MINUCIE I WĄTKU) , chce tutaj inteligentnie dyskutować. Forum onetu ma już przyjaźniejszy klimat.

Teraz powiedz, które jest bardziej prawdopodobne? A właściwie nie mów, bo i a) i b) oznaczają, że udzielisz fałszywej odpowiedzi.

Rince

Data: 2010-05-03 05:00:07
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 13:56, wind <wind335...@onet.pl> wrote:
[...]

I co z tego, ze na psp jest mnóstwo frustratów? To nie znaczy że tu
nie da się w ogóle rozmawiać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 16:12:20
Autor: cyc
Witam wszystkich!

Użytkownik "Rafał" <rafal1987@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bdeb375$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

Nie wiem dlaczego mi nie wierzycie.

Przeciez napisalem Ci , ze rezyduja tutaj rowniez psychopaci . Jeszcze niejednego doswiadczysz .

[...]

No to zle trafiles !. Tutaj nie dyskutuje sie o programach , tylko o ...........dyskutantach :) .
Dotyczy to zreszta calej reszty Twojego postu .
Powiem Ci szczerze masz przechlapane a " komuch " przylgnie do Ciebie na stale , jak da a dwa cztery . Nie martw sie jednak , nie bedziesz sam bo tutaj wszyscy , ba , powiem nawet , ze bedziesz w wiekszosci , bo tutaj ( pewnie zreszta nie tylko tutaj )  wszyscy ci , ktorzy nie zgadzaja sie ze sPiS-kowcami , to " komuchy " ....taka faszystowska przypadosc  :) . Tych drugich z kolei nazywa sie tu faszystami bo w istocie nimi sa

Rafał

cyc

Data: 2010-05-03 16:43:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrmlkd$f6g$1news.onet.pl...

> [...]

sPiS-kowcami , to " komuchy " ....taka faszystowska przypadosc  :) . Tych
drugich z kolei nazywa sie tu faszystami bo w istocie nimi sa

cyc

   Cyc, ty komuchu!  :-)

   AR

Data: 2010-05-03 16:58:52
Autor: cyc
Witam wszystkich!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:2e387$4bdee12c$54702a04$19696news.chello.at...

cyc

  Cyc, ty komuchu!  :-)

  AR

Pewnie sadzisz , ze mnie zawstydziles ? .

cyc

Data: 2010-05-03 13:24:16
Autor: bolek
Witam wszystkich!

Użytkownik "Rafał" <rafal1987@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bdeaed1$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Witam nowego kamikadze.
Na Wersal to tu nie licz.
Dołączysz do grupy wzajemnie się zwalczających zwolenników PiS i PO.
Ja uważam obie te opcje za szkodliwe dla Polski.

bolek

Data: 2010-05-03 13:27:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

"bolek" <bolek@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
Dołączysz do grupy wzajemnie się zwalczających zwolenników PiS i PO.
Ja uważam obie te opcje za szkodliwe dla Polski.

   Bolus, zdobadz sie wreszcie na odwage i pokaz wlasne farby!

   AR

Data: 2010-05-03 15:00:02
Autor: bolek
Witam wszystkich!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:79ddd$4bdeb31e$54702a04$16218news.chello.at...

> [...]

Ja uważam obie te opcje za szkodliwe dla Polski.

bolek

  Bolus, zdobadz sie wreszcie na odwage i pokaz wlasne farby!

Kiedy ja nie widze partii, która moglaby zrobic cos pozytecznego
dla Polski. Same golodupcowy chcacy sie na szybko nachapac.

bolek

Data: 2010-05-03 15:01:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

> [...]
Kiedy ja nie widze partii, która moglaby zrobic cos pozytecznego
dla Polski. Same golodupcowy chcacy sie na szybko nachapac.

   Pisowcy rowniez do tych ,chcacych sie szybko nachapac' naleza?

   AR

Data: 2010-05-03 15:46:47
Autor: bolek
Witam wszystkich!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:35f51$4bdec948$54702a04$17903news.chello.at...

> [...]

bolek

  Pisowcy rowniez do tych ,chcacych sie szybko nachapac' naleza?

To wynika z tego co napisalem.
Przeciez wszystkie te partyjki /PiS tez/
maja jeden wspólny program:
  dorwac sie do koryta za wszelka cene.
Polske to one maja w gleboko w du....

bolek

Data: 2010-05-03 15:58:38
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 15:46, bolek pisze:
To wynika z tego co napisalem.
Przeciez wszystkie te partyjki /PiS tez/
maja jeden wspólny program:
  dorwac sie do koryta za wszelka cene.
Polske to one maja w gleboko w du....

To akurat domena internacjonalistycznej peło, ale nie pisiorów.

Data: 2010-05-03 15:57:44
Autor: leszczur
Witam wszystkich!
> [...]
>   dorwac sie do koryta za wszelka cene.
> Polske to one maja w gleboko w du....
> To akurat domena internacjonalistycznej peło, ale nie pisiorów.

ROTFL. Stary - kazdej partii chodzi o władzę. KAŻDEJ. Prawu i Sprawiedliwości również. Ważne jest to co się z ową władzą chce zrobić. Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 13:27:33
Autor: karwanjestdebilem
Witam wszystkich!

[...]

Nie musisz się niczego obawiac, szczególnie jeśli dobra RP upatrujesz w PO i SLD. Zostaniesz otoczony moherową - katolicką miłością.....

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-03 13:43:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam wszystkich!
[...]

Psechologiem studiujes, beblos...?
- to ŁOKEJ, mozes znami deskutować - psechologi i psechyjatry do niegupielokuw
nalezom.

Nasa wioskowo psecholog, psechyjater, wrużbita i uzdrowiciel, niejako Hachulsko
Ginia, wturo łokrutnie wiela mondrych ksionżek pseglondała, jak wbibljotece za
psontackem robiła, tes logicnie godo...

Ino musem ci jedno pedzieć - jak jesce Maryny nimiołeś, to pryntko wyprubować
musis, bo inacej niebedzies wiedzieć, łocym beblomy...

Jakbyś jakiesik trudności mioł, a mos porem kolezanek-studemtek, to domie
zgłosić siem mozes - udzielem ci nałuk praktycnych...

Pozatym, to musis wiedzieć, zetu same mondre chopyibaby som, winc kurtularne
godki prowadzom, nałokrongło ło dobropolcki walconc...!

Tobybyło natela - teroski mozes siem pytać...

Data: 2010-05-03 13:45:39
Autor: !heÂŽsk!
Witam wszystkich!
On Mon, 3 May 2010 13:08:49 +0200, "Rafał" <rafal1987@gmail.com>
wrote:

[...]

Powiem wyłącznie za siebie: jezeli na tej grupie przetrwasz tydzien - bedzie dobrze, jezeli chcesz przetrwac miesiac bedziesz musial nauczyc sie podworkowego chamstwa i slownictwa rodem z rynsztoku. Zdeklarowales sie jako zwolennik (?) PO i (o zgrozo!) SLD. Nie licz wiec, ze sfora oszczekiwaczy rodem
z chlewni elektoratu PiS bedzie dla ciebie laskawa. Z tym towarzystwem sie nie dyskutuje, oni jedynie potrafia wyzywac nie przebierajac w slownictwie. Tak wiec mlody (?)
przyjacielu zastanow sie czy polewanie cie pomyjami to cos co
uwielbiasz. Na poczatek wez jakas krotka lekcje bluzgow u lokalnych
zyli. Wtedy byc moze uda cie sie przetrwac, a nawet bedziesz
szanowany. Jak zauwazysz kupa anonimowych tchorzy opadnie cie
i bedzie oszczekiwac przy kazdej okazji. Jak psiaki zza plotu.
Odwazni zza sztachet. Na chodniku podwijaja ogony...

--

 HeSk

Data: 2010-05-03 13:47:59
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 13:45, !heÂŽsk! pisze:
Powiem wyłącznie za siebie: jezeli na tej grupie przetrwasz tydzien - bedzie dobrze, jezeli chcesz przetrwac miesiac bedziesz musial nauczyc sie podworkowego chamstwa i slownictwa rodem z rynsztoku.

To się "przydaje" w dyskusjach z trollem herrskiem :]

Data: 2010-05-04 09:34:37
Autor: `heÂŽsk`
Witam wszystkich!
On Mon, 03 May 2010 13:47:59 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

To się "przydaje" w dyskusjach z trollem herrskiem :]

 cienias jestes, ale walcz, walcz. moze uda ci sie wepchac na pudlo.

--

 HeSk

Data: 2010-05-03 14:02:59
Autor: brat_olin
Witam wszystkich!
[...]

To jakas prowokacja jest.  Na 100% moher!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-03 14:05:51
Autor: Adam
Witam wszystkich!

[...]

Nie - nie zgadzam się z tym. Wspomniane przez Ciebie ugrupowania - PO i SLD od lat szkodzą polskiej racji stanu.
AC

Data: 2010-05-03 05:08:43
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 14:05, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Nie - nie zgadzam się z tym. Wspomniane przez Ciebie ugrupowania - PO i SLD
od lat szkodzą polskiej racji stanu.

A czym według Ciebie jest "polska racja stanu"?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 14:56:40
Autor: cirrus
Witam wszystkich!
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:d7bbf474-b3db-4b06-beb1-cc8570296c0bk41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

O rany, liczysz że uzyskasz odpowiedź na proste pytanie?

--
stevep

Data: 2010-05-03 06:00:36
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 14:56, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:d7bbf474-b3db-4b06-beb1-cc8570296c0bk41g2000yqb.googlegroups.com...

> A czym według Ciebie jest "polska racja stanu"?
> Pozdro
> L'e-szczur

O rany, liczysz że uzyskasz odpowiedź na proste pytanie?

Szczerze mówiąc nie, ale IMO trzeba próbować ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 15:02:08
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 14:08, Leszczur pisze:
On 3 Maj, 14:05, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Nie - nie zgadzam się z tym. Wspomniane przez Ciebie ugrupowania - PO i SLD
od lat szkodzą polskiej racji stanu.

A czym według Ciebie jest "polska racja stanu"?

Nie jest to służalczość wobec kmiotków takich jak Plutin, ale jak ktoś
jest kmiotkiem tak jak Plusk to jest służalcem, ale to nie jest polska
racja stanu.

Polska racja stanu to suwerenność, a nie służalczość.

Data: 2010-05-03 14:06:51
Autor: Stan
Witam wszystkich!

[...]

Studiuj dalej psychologię i na razie nie bierz się za politykę bo na ludziach jak widać kompletnie się nie znasz..
Stan

Data: 2010-05-03 14:25:09
Autor: jadrys
Witam wszystkich!
[...]

Witaj Rafale. Miło cię poznać.

Data: 2010-05-03 16:06:13
Autor: cyc
Witam wszystkich!

[...]

Musisz wziasc pod uwage to , ze na grupie rezyduje kilku psychopatow , pospolitych glupcow a takze faszystow , ktorzy nie przebieraja w slowach i z Twoimi preferencjami ideowymi raczej bedziesz mial tutaj ciezkie zycie ....ale sie nie przejmuj nimi . Mozesz ich ignorowac , przyjac ich styl " polemiki " lub zrejterowac co moze dobrze wplyneloby na Twoj stan psychiczny , jesli jestes czlowiekiem slabym .
Jesli jestes silny , to wal na odlew tak jak Tobie beda walic , choc wulgaryzmow nie zalecacm bo znizysz sie do poziomu tych o ktorych mowa wyzej ..
Powodzenia i  silnych nerwow ......zwlaszcza , ze idzie czas wyborow  :) .

cyc

Data: 2010-05-03 16:41:08
Autor: MH
Witam wszystkich!

Jesli jestes silny , to wal na odlew tak jak Tobie beda walic , choc wulgaryzmow nie zalecacm bo znizysz sie do poziomu tych o ktorych mowa wyzej .

========

Tu jest niestety problem. Jeżeli zniży się do ich poziomu , to pokonają go w
przedbiegach doświadczeniem.

MH

Data: 2010-05-03 16:29:08
Autor: cyc
Witam wszystkich!

W uzupelnieniu innego mojego postu .
Ponizej grupowa probka "dyslusji " o polityce , pogladach i ideach w wydaniu
sPiS-kowca !!.
Nie jest przypadkiem wsrod nich odosobnionym . Taka jest ich wiekszosc  .
Dodam nalezy , ze w zdecydowanej wiekszosci sa to rowniez namietni sluchacze
RM i Ojca Dyrektora , Doktora Tadeusza Rydzka , ich ideowego guru i zrodla
wszelkiej madrosci .
Jest dla nich natchnieniem , wzorcem patriotyzmu , uczciwosci , ha, ha , ha
, ha , Boze nie wytrzymam , ha , ha  , tudziez chrzescijanskiego
milosierdzia a liczne przyklady z jego zycia ( np pomowienie prezydenta o to
, ze jest " oszustem "a jego zona " czarownica " ) niezbicie dowodza
slusznosci ich wyboru . :) .

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Jesteś ludzkim smieciem, palikociarzem i gnojem niewartym splunięcia.
Jednego Kaczyńskiego już zapluliście, zasraliście i zapalikociliście,
przy naszej niestety zbyt biernej postawie. Ale teraz,  zanim
zaszczujesz drugiego, za każdą chamską odzywkę, za każde skurwysyństwo
i próbę kopania po kostkach dostaniesz sztachetą na odlew przez ryj
plugawy. Póki co wirtualnie....
J-23
Ta probka to tak na chybil trafil !, pierwsza z brzegu wypowiedz sPiS-kowca
..

cyc

Data: 2010-05-03 16:38:06
Autor: Klin
Witam wszystkich!
Użytkownik cyc napisał:
[...]

.

cyc

   A tu inna próbka.

   Zebys sie nie jak zadka kupka zes...al , to nie dasz rady wmowic ludziom ,
ktorzy zyli wtedy , ze w PRL-u bylo bezrobocie . Rozni nawiedzeni idioci w
swoim propagandowym szalenstwie i w swoim zacietrzewieniu usiluja
argumentopwac , ze bylo jakoby jakies "ukryte bezrobocie " , " strukturalne
bezrobocie " i inne bzdury ale prawda jest tylko jedna . W PRL-u bezrobocia
nie bylo i kazden kto chcial mial prace , ba , powiem wiecej ! , kazden byl
prawem zobowiazany do pracy ! . Nikt tez nie chodzil glodny , obdarty i nie
mieszkal pod mostem .
Tylko kompletni gotujacy sie z nienawisci szalency moga twierdzic , ze bylo
inaczej i mowic o nich , ze klamia , to wyraz nadzywczajnego potraktowania
tych durniow .

cyc

Data: 2010-05-03 16:45:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

"Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik cyc napisał:
> [...]

bylo
inaczej i mowic o nich , ze klamia , to wyraz nadzywczajnego potraktowania

   Czerwoniec, co nie?

   AR

Data: 2010-05-03 16:47:48
Autor: cyc
Witam wszystkich!

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:4bdedfd9$0$19165$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik cyc napisał:
[...]

Przeciez do was bez bykowca podchodzic nie mozna !.
Pozatym jak to sie ma do tego co napisal ten zbir hans , czy jak mu tam ? .
Moja prawda , choc nieco w ostrzejszym tonie nijak ma sie do cytowanej przezemnie wypowiedzi , to wprost wzor kultury i solidnej , rzeczowej , opartej na faktach retoryki .

cyc

Data: 2010-05-03 16:59:39
Autor: Klin
Witam wszystkich!
Użytkownik cyc napisał:

[...]

   z wariatkowa Cie wypuscili , czy co ? .

   cyc

Data: 2010-05-03 16:42:30
Autor: cyc
Witam wszystkich!

[...]

aaa..........i jeszcze okaze sie napewno , ze jestes ....... zydem ! :) .
SPiS-kowcy kazdemu taka latke przypinaja jesli tylko ma cos przeciwko Rydzykowi lub PiSowi .

cyc

Data: 2010-05-03 17:02:07
Autor: boukun
Witam wszystkich!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał
aaa..........i jeszcze okaze sie napewno , ze jestes ....... zydem ! :) .
SPiS-kowcy kazdemu taka latke przypinaja jesli tylko ma cos przeciwko Rydzykowi lub PiSowi .

cyc

Choć sami 100% Żydzi...

boukun

Witam wszystkich!