Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 13:18:00
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 13:08, Rafał pisze:
Mam nadziejĂŞ, Âże zostanĂŞ jako poczÂątkujÂący potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i czĂŞsciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej

Wygląda na prowokację. LSD z peło ? Peło chce przeca władzy absolutnej.
Donak już wkrótce koronują na Wawelu. Świadkiem będzie Adaś Michnik.

Data: 2010-05-03 13:28:53
Autor: Rafał
Witam wszystkich!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdeb0ec$0$17099$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-03 13:08, Rafał pisze:
Mam nadzieje, ?e zostane jako pocz?tkuj?cy potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i czesciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej

Wygląda na prowokację. LSD z peło ? Peło chce przeca władzy absolutnej.
Donak już wkrótce koronują na Wawelu. Świadkiem będzie Adaś Michnik.

Nie wiem dlaczego mi nie wierzycie. Dotychczas udzielałem się sporadycznie w kole zainteresowań na uczelni.
Kolega powiedział mi, że dopiero udział w forum dyskusyjnym jest prawdziwą szkołą życia dlatego chcę
spróbować i podyskutować o programie dobrym dla nas Polaków, a nie całego świata. Sądzę, że skupienie
sie na problemach naszych własnych i rozwój gospodarczy spowodują, że zaczną nas szanować inne kraje.
Jestem zdecydowanym przeciwnikiem udziału naszych żołnierzy w misjach wojskowych. To nie nasza wojna.
Co do p.Donalda Tuska, uważam, że jest dobrym premierem, takim normalnym facetem, który nie czyta przemówień
z kartki, mówi to co mysli. Nie uważam, że PO chce władzy absolutnej w negatywnym tego słowa znaczeniu.
Nie uważam też że p. Tusk marzy o koronowaniu na Wawelu. To są marzenia p.Jarosława Kaczyńskiego.
Od zawsze były. Natomiast co do SLD uważam, że p.Napieralski robi wiele złego dla polskiej lewicy, a jego
kandydowanie w wyborach prezydenckich uważam za nieporozumienie.

Rafał

Data: 2010-05-03 04:41:35
Autor: zbig
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 13:28, "Rafał" <rafal1...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4bdeb0ec$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

złego dla polskiej lewicy, a jego
kandydowanie w wyborach prezydenckich uważam za nieporozumienie.

Uważam cię za prowokatora, bo jak normalny facet, zwolennik PO, może
cenić tego opasłego czerwonego knura Kalosza. literówka przypadkowa :)

Data: 2010-05-03 13:50:56
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam wszystkich!
Uważam cię za prowokatora, bo jak normalny facet, zwolennik PO, może
cenić tego opasłego czerwonego knura Kalosza. literówka przypadkowa :)

Boto ymtelygentny chop ido gupielokuw nienolezy...!!!

- powimci prowdem, jakbym mioł napsykład pomindzy Kalisem, Kurduplem,
Kwaśniewskim, Wałensom, Pawlokiem i jesce poru inksymi wybirać, tobym tego
BARBAPAPEM łobroł...

Nocheba, zeby niejako Hachulsko Ginia, abo Seneszyn startowała....

Data: 2010-05-03 04:50:56
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 13:28, "Rafał" <rafal1...@gmail.com> wrote:
Nie wiem dlaczego mi nie wierzycie.

Proste. Tu mało kto pisze pod stałym pseudonimem, przynajmniej
okresowo nie przebierając się w inne ciuszki. Chłopaki każdego mierzą
własną miarą. :-)

Kolega powiedział mi, że dopiero udział w forum dyskusyjnym jest prawdziwą szkołą życia

Tak, ale tylko jeśli chodzi o wyrabianie odporności na prowokacje,
nieprzejmowanie się lecącymi z wielu kierunków naraz obelgami itp.
Rozmowa merytoryczna na psp to jednak rzadkość.

dlatego chcę spróbować i podyskutować o programie dobrym dla nas Polaków, a nie całego
świata.

To od razu może wyprowadzę Cię z błędu. Nie ma czegoś takiego jak
"program dobry dla Polaków". Po prostu dlatego, że nie mamy
jednakowych celów w życiu. Ja wiem jaki program może być dobry dla
mnie, ale taki Panslav, czy cyc, albo Grzegorz, czy Piotr mogą się
zupełnie inaczej zapatrywac na rolę Państwa w życiu jednostki. I ich
kraj wymarzony będzie czymś zupełnie innym niż dla mnie.

Jestem zdecydowanym przeciwnikiem udziału naszych żołnierzy w misjach
wojskowych.

Yup. Pełna zgoda.

To nie nasza wojna.

A tam. Tu nie o ideologię wojny idzie, a zwyczajnie o obciążenie
budżetu.

Co do p.Donalda Tuska, uważam, że jest dobrym premierem, takim normalnym
facetem, który nie czyta przemówień z kartki, mówi to co mysli.

Nie do końca. Moim zdaniem Tusk mówi dokładnie to co wcześniej sobie
ułożył. Jest zbyt ostrożnym politykiem, żeby mówić z głowy. Jego słowa
są zbyt wyważone, żeby być efektem emocji a nie kalkulacji.

Nie uważam, że PO chce władzy absolutnej w negatywnym tego słowa znaczeniu.

Nie ma czegoś takiego jak "pozytywny aspekt władzy absolutnej". Władza
absolutna jest z definicji szkodliwa i musi działać degenerująco na
procesy demokratyczne.
Nie to, zebym był takim wielkim fanem demokracji (z powszechnym prawem
wyborczym na czele), ale mimo wszystko coś/ktoś musi władzę ograniczać
tak, żeby był jakiś zawór bezpieczeństwa.

Natomiast co do SLD uważam, że p.Napieralski robi wiele złego dla polskiej lewicy, a jego
kandydowanie w wyborach prezydenckich uważam za nieporozumienie.

Nie. Z punktu widzenia SLD kandydowanie Napieralskiego jest genialnym
ruchem, który go w efekcie zepchnie ze stołka. Jakikolwiek kandydat
SLD nie miałby szans na wygranie wyborów. Nawet Kalisz, który chyba
miałby ich najwięcej.
Dlatego lepiej jest wypchnąć Napieralskiego po to, zeby po uzyskaniu
4% głosów zwyczajnie obwinić go za porażkę lewicy i zastąpić kimś
innym, kto byc może będzie skuteczniejszym liderem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 05:01:23
Autor: Hans Kloss
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 13:28, "Rafał" <rafal1...@gmail.com> wrote:

Co do p.Donalda Tuska, uważam, że jest dobrym premierem, takim normalnym
facetem, który nie czyta przemówień z kartki,

http://www.youtube.com/watch?v=4Q83KdTqxyU
O tu widać od ok. 40 sekundy jak bardzo ich nie czyta. Całe twoje
pojęcie o polityce i ocena naszej żałosnej politscenki jest mniej
więcej takiej samej próby jak owo "nie czytanie".

mówi to co mysli
Czyli według ciebie dupa z niego nie polityk? O nie, aż tak źle z nim
nie jest.

To są marzenia p.Jarosława Kaczyńskiego. Od zawsze były.
O widzisz, karierę na grupie zacząłeś od palikocenia (czytaj:
bezczelnych  kłamstw i bezpodstawnych insynuacji). No chyba że
potrafisz powyższe oszcerstwo udowodnić.
Bo ja bym się np. nie podjął stwierdzić jakie były "od zawsze"
marzenia tuska czy innego kwasiora, a każdego kto by twierdził że umie
wziąłbym za bezczelnego kłamcę i łobuza.
Zaprawdę powiadam ci, zejdź z drogi fanatyzmu i głupoty, pisz raczej o
faktach i konkretach. Nieudolnych propagandystów i bezczelnych
palikociarzy mamy tu pod dostatkiem
J-23

Data: 2010-05-03 13:48:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

"Rafał" <rafal1987@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

złego dla polskiej lewicy, a jego
kandydowanie w wyborach prezydenckich uważam za nieporozumienie.

   Nie przynudzaj o sobie, na to tu trza se zasluzyc dlugoletnim
   uczestnictwem w rozmowkach na tej Szanownej Liscie.

   Krotko: Nie truj soba dupy!

   AR

Data: 2010-05-03 13:51:05
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 13:28, Rafał pisze:
Nie uwaÂżam teÂż Âże p. Tusk marzy o koronowaniu na Wawelu. To sÂą marzenia p.JarosÂława KaczyĂąskiego.

Coś ściemniasz. Ty przypadkiem nie Kuba W. i Michaś F. z Moskwy ? :)

Data: 2010-05-03 13:56:18
Autor: wind
Witam wszystkich!
[...]

I uważasz, że do tych wszystkich rozważań najlepsza jest grupa, gdzie jeden drugiego wyzywa od idiotów, żydów, zdrajców, kretynów, etc, co widać w 9 postach na 10 na pierwszy rzut oka. Zamiast wielu forów w internecie, gdzie można w miarę normalnie pogadać...

a) masz nas za kretynów i ciągniesz te prowokację, bo się nudzisz - wszak większość miejsc dziś pozamykana i jeszcze pogoda pod psem.

b) jesteś naiwnym ślepcem, który nie zważając na atmosferę tej grupy (przypominającej w każdej minucie obrady parlamentu na Ukrainie w zeszły wtorek, powtórzmy: w KAŻDEJ MINUCIE I WĄTKU) , chce tutaj inteligentnie dyskutować. Forum onetu ma już przyjaźniejszy klimat.

Teraz powiedz, które jest bardziej prawdopodobne? A właściwie nie mów, bo i a) i b) oznaczają, że udzielisz fałszywej odpowiedzi.

Rince

Data: 2010-05-03 05:00:07
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 13:56, wind <wind335...@onet.pl> wrote:
[...]

I co z tego, ze na psp jest mnóstwo frustratów? To nie znaczy że tu
nie da się w ogóle rozmawiać.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 16:12:20
Autor: cyc
Witam wszystkich!

Użytkownik "Rafał" <rafal1987@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bdeb375$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

Nie wiem dlaczego mi nie wierzycie.

Przeciez napisalem Ci , ze rezyduja tutaj rowniez psychopaci . Jeszcze niejednego doswiadczysz .

[...]

No to zle trafiles !. Tutaj nie dyskutuje sie o programach , tylko o ...........dyskutantach :) .
Dotyczy to zreszta calej reszty Twojego postu .
Powiem Ci szczerze masz przechlapane a " komuch " przylgnie do Ciebie na stale , jak da a dwa cztery . Nie martw sie jednak , nie bedziesz sam bo tutaj wszyscy , ba , powiem nawet , ze bedziesz w wiekszosci , bo tutaj ( pewnie zreszta nie tylko tutaj )  wszyscy ci , ktorzy nie zgadzaja sie ze sPiS-kowcami , to " komuchy " ....taka faszystowska przypadosc  :) . Tych drugich z kolei nazywa sie tu faszystami bo w istocie nimi sa

Rafał

cyc

Data: 2010-05-03 16:43:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrmlkd$f6g$1news.onet.pl...

> [...]

sPiS-kowcami , to " komuchy " ....taka faszystowska przypadosc  :) . Tych
drugich z kolei nazywa sie tu faszystami bo w istocie nimi sa

cyc

   Cyc, ty komuchu!  :-)

   AR

Data: 2010-05-03 16:58:52
Autor: cyc
Witam wszystkich!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:2e387$4bdee12c$54702a04$19696news.chello.at...

cyc

  Cyc, ty komuchu!  :-)

  AR

Pewnie sadzisz , ze mnie zawstydziles ? .

cyc

Witam wszystkich!