Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 13:24:16
Autor: bolek
Witam wszystkich!

Użytkownik "Rafał" <rafal1987@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bdeaed1$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
Mam na imię Rafał. Jestem studentem. Mam 24 lata. Studiuję psychologię,
jestem na 2 roku. Przez dłuższy czas jedynie przegląłem grupę dyskusyjną.
Nie odważyłem się napisać. Po prostu bałem się, że zostanę wyśmiany albo
wyzwany. Dziś za namową kolegi chciałbym zaryzykować i zacząć się udzielać
na forum. Mam nadzieję, że zostanę jako początkujący potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i częsciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej, skrzydła reprezentowanego przez p.Kalisza. Uważam, że
gdyby połączyć obie te partie byłoby to z pożytkiem dla Polski. Działaność
PiS, skrzydła reprezentowanego przez Jarosława Kaczyńskiego uważam za bardzo
szkodliwą dla naszego kraju. Czy zgadzacie się ze mną?

Rafał

Witam nowego kamikadze.
Na Wersal to tu nie licz.
Dołączysz do grupy wzajemnie się zwalczających zwolenników PiS i PO.
Ja uważam obie te opcje za szkodliwe dla Polski.

bolek

Data: 2010-05-03 13:27:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

"bolek" <bolek@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
Dołączysz do grupy wzajemnie się zwalczających zwolenników PiS i PO.
Ja uważam obie te opcje za szkodliwe dla Polski.

   Bolus, zdobadz sie wreszcie na odwage i pokaz wlasne farby!

   AR

Data: 2010-05-03 15:00:02
Autor: bolek
Witam wszystkich!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:79ddd$4bdeb31e$54702a04$16218news.chello.at...

> [...]

Ja uważam obie te opcje za szkodliwe dla Polski.

bolek

  Bolus, zdobadz sie wreszcie na odwage i pokaz wlasne farby!

Kiedy ja nie widze partii, która moglaby zrobic cos pozytecznego
dla Polski. Same golodupcowy chcacy sie na szybko nachapac.

bolek

Data: 2010-05-03 15:01:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

> [...]
Kiedy ja nie widze partii, która moglaby zrobic cos pozytecznego
dla Polski. Same golodupcowy chcacy sie na szybko nachapac.

   Pisowcy rowniez do tych ,chcacych sie szybko nachapac' naleza?

   AR

Data: 2010-05-03 15:46:47
Autor: bolek
Witam wszystkich!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:35f51$4bdec948$54702a04$17903news.chello.at...

> [...]

bolek

  Pisowcy rowniez do tych ,chcacych sie szybko nachapac' naleza?

To wynika z tego co napisalem.
Przeciez wszystkie te partyjki /PiS tez/
maja jeden wspólny program:
  dorwac sie do koryta za wszelka cene.
Polske to one maja w gleboko w du....

bolek

Data: 2010-05-03 15:58:38
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 15:46, bolek pisze:
To wynika z tego co napisalem.
Przeciez wszystkie te partyjki /PiS tez/
maja jeden wspólny program:
  dorwac sie do koryta za wszelka cene.
Polske to one maja w gleboko w du....

To akurat domena internacjonalistycznej peło, ale nie pisiorów.

Data: 2010-05-03 15:57:44
Autor: leszczur
Witam wszystkich!
> [...]
>   dorwac sie do koryta za wszelka cene.
> Polske to one maja w gleboko w du....
> To akurat domena internacjonalistycznej peło, ale nie pisiorów.

ROTFL. Stary - kazdej partii chodzi o władzę. KAŻDEJ. Prawu i Sprawiedliwości również. Ważne jest to co się z ową władzą chce zrobić. Pozdro

L'e-szczur

--

Witam wszystkich!