Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 13:27:33
Autor: karwanjestdebilem
Witam wszystkich!

Użytkownik "Rafał" <rafal1987@gmail.com> napisał

Mam na imię Rafał. Jestem studentem. Mam 24 lata. Studiuję psychologię,
jestem na 2 roku. Przez dłuższy czas jedynie przegląłem grupę dyskusyjną.
Nie odważyłem się napisać. Po prostu bałem się, że zostanę wyśmiany albo
wyzwany. Dziś za namową kolegi chciałbym zaryzykować i zacząć się udzielać
na forum. Mam nadzieję, że zostanę jako początkujący potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i częsciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej, skrzydła reprezentowanego przez p.Kalisza. Uważam, że
gdyby połączyć obie te partie byłoby to z pożytkiem dla Polski. Działaność
PiS, skrzydła reprezentowanego przez Jarosława Kaczyńskiego uważam za bardzo
szkodliwą dla naszego kraju. Czy zgadzacie się ze mną?

Nie musisz się niczego obawiac, szczególnie jeśli dobra RP upatrujesz w PO i SLD. Zostaniesz otoczony moherową - katolicką miłością.....

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Witam wszystkich!