Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 13:45:39
Autor: !he®sk!
Witam wszystkich!
On Mon, 3 May 2010 13:08:49 +0200, "Rafał" <rafal1987@gmail.com>
wrote:

Mam na imię Rafał. Jestem studentem. Mam 24 lata. Studiuję psychologię,
jestem na 2 roku. Przez dłuższy czas jedynie przegl±łem grupę dyskusyjn±.
Nie odważyłem się napisać. Po prostu bałem się, że zostanę wy¶miany albo
wyzwany. Dzi¶ za namow± kolegi chciałbym zaryzykować i zacz±ć się udzielać
na forum. Mam nadzieję, że zostanę jako pocz±tkuj±cy potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i częsciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej, skrzydła reprezentowanego przez p.Kalisza. Uważam, że
gdyby poł±czyć obie te partie byłoby to z pożytkiem dla Polski. Działano¶ć
PiS, skrzydła reprezentowanego przez Jarosława Kaczyńskiego uważam za bardzo
szkodliw± dla naszego kraju. Czy zgadzacie się ze mn±?

Rafał

Powiem wył±cznie za siebie: jezeli na tej grupie przetrwasz tydzien - bedzie dobrze, jezeli chcesz przetrwac miesiac bedziesz musial nauczyc sie podworkowego chamstwa i slownictwa rodem z rynsztoku. Zdeklarowales sie jako zwolennik (?) PO i (o zgrozo!) SLD. Nie licz wiec, ze sfora oszczekiwaczy rodem
z chlewni elektoratu PiS bedzie dla ciebie laskawa. Z tym towarzystwem sie nie dyskutuje, oni jedynie potrafia wyzywac nie przebierajac w slownictwie. Tak wiec mlody (?)
przyjacielu zastanow sie czy polewanie cie pomyjami to cos co
uwielbiasz. Na poczatek wez jakas krotka lekcje bluzgow u lokalnych
zyli. Wtedy byc moze uda cie sie przetrwac, a nawet bedziesz
szanowany. Jak zauwazysz kupa anonimowych tchorzy opadnie cie
i bedzie oszczekiwac przy kazdej okazji. Jak psiaki zza plotu.
Odwazni zza sztachet. Na chodniku podwijaja ogony...

--

 HeSk

Data: 2010-05-03 13:47:59
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 13:45, !he®sk! pisze:
Powiem wyłącznie za siebie: jezeli na tej grupie przetrwasz tydzien - bedzie dobrze, jezeli chcesz przetrwac miesiac bedziesz musial nauczyc sie podworkowego chamstwa i slownictwa rodem z rynsztoku.

To siÄ™ "przydaje" w dyskusjach z trollem herrskiem :]

Data: 2010-05-04 09:34:37
Autor: `he®sk`
Witam wszystkich!
On Mon, 03 May 2010 13:47:59 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

To siÄ™ "przydaje" w dyskusjach z trollem herrskiem :]

 cienias jestes, ale walcz, walcz. moze uda ci sie wepchac na pudlo.

--

 HeSk

Witam wszystkich!