Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 13:43:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Witam wszystkich!
Mam na imię Rafał. Jestem studentem. Mam 24 lata. Studiuję psychologię,
jestem na 2 roku. Przez dłuższy czas jedynie przegląłem grupę dyskusyjną.
Nie odważyłem się napisać. Po prostu bałem się, że zostanę wyśmiany albo
wyzwany. Dziś za namową kolegi chciałbym zaryzykować i zacząć się udzielać
na forum. Mam nadzieję, że zostanę jako początkujący potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i częsciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej, skrzydła reprezentowanego przez p.Kalisza. Uważam, że
gdyby połączyć obie te partie byłoby to z pożytkiem dla Polski. Działaność
PiS, skrzydła reprezentowanego przez Jarosława Kaczyńskiego uważam za bardzo
szkodliwą dla naszego kraju. Czy zgadzacie się ze mną?

Psechologiem studiujes, beblos...?
- to ŁOKEJ, mozes znami deskutować - psechologi i psechyjatry do niegupielokuw
nalezom.

Nasa wioskowo psecholog, psechyjater, wrużbita i uzdrowiciel, niejako Hachulsko
Ginia, wturo łokrutnie wiela mondrych ksionżek pseglondała, jak wbibljotece za
psontackem robiła, tes logicnie godo...

Ino musem ci jedno pedzieć - jak jesce Maryny nimiołeś, to pryntko wyprubować
musis, bo inacej niebedzies wiedzieć, łocym beblomy...

Jakbyś jakiesik trudności mioł, a mos porem kolezanek-studemtek, to domie
zgłosić siem mozes - udzielem ci nałuk praktycnych...

Pozatym, to musis wiedzieć, zetu same mondre chopyibaby som, winc kurtularne
godki prowadzom, nałokrongło ło dobropolcki walconc...!

Tobybyło natela - teroski mozes siem pytać...

--

Witam wszystkich!