Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 14:05:51
Autor: Adam
Witam wszystkich!

Użytkownik "Rafał" <rafal1987@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bdeaed1$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
Mam na imię Rafał. Jestem studentem. Mam 24 lata. Studiuję psychologię,
jestem na 2 roku. Przez dłuższy czas jedynie przegląłem grupę dyskusyjną.
Nie odważyłem się napisać. Po prostu bałem się, że zostanę wyśmiany albo
wyzwany. Dziś za namową kolegi chciałbym zaryzykować i zacząć się udzielać
na forum. Mam nadzieję, że zostanę jako początkujący potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i częsciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej, skrzydła reprezentowanego przez p.Kalisza. Uważam, że
gdyby połączyć obie te partie byłoby to z pożytkiem dla Polski. Działaność
PiS, skrzydła reprezentowanego przez Jarosława Kaczyńskiego uważam za bardzo
szkodliwą dla naszego kraju. Czy zgadzacie się ze mną?

Rafał
Nie - nie zgadzam się z tym. Wspomniane przez Ciebie ugrupowania - PO i SLD od lat szkodzą polskiej racji stanu.
AC

Data: 2010-05-03 05:08:43
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 14:05, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Nie - nie zgadzam się z tym. Wspomniane przez Ciebie ugrupowania - PO i SLD
od lat szkodzą polskiej racji stanu.

A czym według Ciebie jest "polska racja stanu"?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 14:56:40
Autor: cirrus
Witam wszystkich!
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:d7bbf474-b3db-4b06-beb1-cc8570296c0bk41g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

O rany, liczysz że uzyskasz odpowiedź na proste pytanie?

--
stevep

Data: 2010-05-03 06:00:36
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 14:56, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:d7bbf474-b3db-4b06-beb1-cc8570296c0bk41g2000yqb.googlegroups.com...

> A czym według Ciebie jest "polska racja stanu"?
> Pozdro
> L'e-szczur

O rany, liczysz że uzyskasz odpowiedź na proste pytanie?

Szczerze mówiąc nie, ale IMO trzeba próbować ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 15:02:08
Autor: u2
Witam wszystkich!
W dniu 2010-05-03 14:08, Leszczur pisze:
On 3 Maj, 14:05, "Adam" <bluesman1...@poczta.fm> wrote:
Nie - nie zgadzam się z tym. Wspomniane przez Ciebie ugrupowania - PO i SLD
od lat szkodzą polskiej racji stanu.

A czym według Ciebie jest "polska racja stanu"?

Nie jest to służalczość wobec kmiotków takich jak Plutin, ale jak ktoś
jest kmiotkiem tak jak Plusk to jest służalcem, ale to nie jest polska
racja stanu.

Polska racja stanu to suwerenność, a nie służalczość.

Witam wszystkich!