Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 05:33:21
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 14:08, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "Rafał" <rafal1...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4bdeaed1$0$17086$65785112news.neostrada.pl...

> Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i częsciowo Sojuszu
> Lewicy Demokratycznej, skrzydła reprezentowanego przez p.Kalisza.

A kiedy oni planuja wprowadzic walute EUR w Polsce?

A kiedy Polska będzie spełniała warunki do wprowadzenia Euro?
W tej chwili lepiej że nie mamy wspólnej waluty - dzięki temu kryzys
nas nie dotknął aż tak powaznie jak innych.

Stali sie bardziej szkodliwi dla Polakow niz bylo SLD pod Milerem

To raczej niemożliwe bez wprowadzenia stanu wojennego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-03 05:44:45
Autor: Leszczur
Witam wszystkich!
On 3 Maj, 14:40, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Nauczyciele zarabiaja po 500 EUR miesiecznie, a za benzyne musza placic tyle
co w Hiszpani , gdzie 500 EUR to zasilek dla bezrobotnych.
I wychodza tacy jak ty mowiom, ze "kryzys nas minal"

A gdzie konkretnie napisałem że kryzys nas minął?
Napisałem, że nie dotknął nas tak mocno jak inych.

Myslec trzeba ....  myslec.

Ano właśnie. To postaraj się następnym razem.

Pozdro

L'e-szczur

Witam wszystkich!