Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 16:06:13
Autor: cyc
Witam wszystkich!

Użytkownik "Rafał" <rafal1987@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bdeaed1$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
Mam na imię Rafał. Jestem studentem. Mam 24 lata. Studiuję psychologię,
jestem na 2 roku. Przez dłuższy czas jedynie przegląłem grupę dyskusyjną.
Nie odważyłem się napisać. Po prostu bałem się, że zostanę wyśmiany albo
wyzwany. Dziś za namową kolegi chciałbym zaryzykować i zacząć się udzielać
na forum. Mam nadzieję, że zostanę jako początkujący potraktowany ulgowo.
Jestem zwolennikiem programu Platformy Obywatelskiej i częsciowo Sojuszu
Lewicy Demokratycznej, skrzydła reprezentowanego przez p.Kalisza. Uważam, że
gdyby połączyć obie te partie byłoby to z pożytkiem dla Polski. Działaność
PiS, skrzydła reprezentowanego przez Jarosława Kaczyńskiego uważam za bardzo
szkodliwą dla naszego kraju. Czy zgadzacie się ze mną?

Rafał

Musisz wziasc pod uwage to , ze na grupie rezyduje kilku psychopatow , pospolitych glupcow a takze faszystow , ktorzy nie przebieraja w slowach i z Twoimi preferencjami ideowymi raczej bedziesz mial tutaj ciezkie zycie ....ale sie nie przejmuj nimi . Mozesz ich ignorowac , przyjac ich styl " polemiki " lub zrejterowac co moze dobrze wplyneloby na Twoj stan psychiczny , jesli jestes czlowiekiem slabym .
Jesli jestes silny , to wal na odlew tak jak Tobie beda walic , choc wulgaryzmow nie zalecacm bo znizysz sie do poziomu tych o ktorych mowa wyzej ..
Powodzenia i  silnych nerwow ......zwlaszcza , ze idzie czas wyborow  :) .

cyc

Data: 2010-05-03 16:41:08
Autor: MH
Witam wszystkich!

Jesli jestes silny , to wal na odlew tak jak Tobie beda walic , choc wulgaryzmow nie zalecacm bo znizysz sie do poziomu tych o ktorych mowa wyzej .

========

Tu jest niestety problem. Jeżeli zniży się do ich poziomu , to pokonają go w
przedbiegach doświadczeniem.

MH

--

Witam wszystkich!