Witam wszystkich!

Data: 2010-05-03 16:29:08
Autor: cyc
Witam wszystkich!

W uzupelnieniu innego mojego postu .
Ponizej grupowa probka "dyslusji " o polityce , pogladach i ideach w wydaniu
sPiS-kowca !!.
Nie jest przypadkiem wsrod nich odosobnionym . Taka jest ich wiekszosc  .
Dodam nalezy , ze w zdecydowanej wiekszosci sa to rowniez namietni sluchacze
RM i Ojca Dyrektora , Doktora Tadeusza Rydzka , ich ideowego guru i zrodla
wszelkiej madrosci .
Jest dla nich natchnieniem , wzorcem patriotyzmu , uczciwosci , ha, ha , ha
, ha , Boze nie wytrzymam , ha , ha  , tudziez chrzescijanskiego
milosierdzia a liczne przyklady z jego zycia ( np pomowienie prezydenta o to
, ze jest " oszustem "a jego zona " czarownica " ) niezbicie dowodza
slusznosci ich wyboru . :) .

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Jeste¶ ludzkim smieciem, palikociarzem i gnojem niewartym splunięcia.
Jednego Kaczyńskiego już zapluli¶cie, zasrali¶cie i zapalikocili¶cie,
przy naszej niestety zbyt biernej postawie. Ale teraz,  zanim
zaszczujesz drugiego, za każd± chamsk± odzywkę, za każde skurwysyństwo
i próbę kopania po kostkach dostaniesz sztachet± na odlew przez ryj
plugawy. Póki co wirtualnie....
J-23
Ta probka to tak na chybil trafil !, pierwsza z brzegu wypowiedz sPiS-kowca
..

cyc

Data: 2010-05-03 16:38:06
Autor: Klin
Witam wszystkich!
Użytkownik cyc napisał:
[...]

.

cyc

   A tu inna próbka.

   Zebys sie nie jak zadka kupka zes...al , to nie dasz rady wmowic ludziom ,
ktorzy zyli wtedy , ze w PRL-u bylo bezrobocie . Rozni nawiedzeni idioci w
swoim propagandowym szalenstwie i w swoim zacietrzewieniu usiluja
argumentopwac , ze bylo jakoby jakies "ukryte bezrobocie " , " strukturalne
bezrobocie " i inne bzdury ale prawda jest tylko jedna . W PRL-u bezrobocia
nie bylo i kazden kto chcial mial prace , ba , powiem wiecej ! , kazden byl
prawem zobowiazany do pracy ! . Nikt tez nie chodzil glodny , obdarty i nie
mieszkal pod mostem .
Tylko kompletni gotujacy sie z nienawisci szalency moga twierdzic , ze bylo
inaczej i mowic o nich , ze klamia , to wyraz nadzywczajnego potraktowania
tych durniow .

cyc

Data: 2010-05-03 16:45:44
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Witam wszystkich!

"Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik cyc napisał:
> [...]

bylo
inaczej i mowic o nich , ze klamia , to wyraz nadzywczajnego potraktowania

   Czerwoniec, co nie?

   AR

Data: 2010-05-03 16:47:48
Autor: cyc
Witam wszystkich!

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci news:4bdedfd9$0$19165$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik cyc napisał:
[...]

Przeciez do was bez bykowca podchodzic nie mozna !.
Pozatym jak to sie ma do tego co napisal ten zbir hans , czy jak mu tam ? .
Moja prawda , choc nieco w ostrzejszym tonie nijak ma sie do cytowanej przezemnie wypowiedzi , to wprost wzor kultury i solidnej , rzeczowej , opartej na faktach retoryki .

cyc

Data: 2010-05-03 16:59:39
Autor: Klin
Witam wszystkich!

[...]