Witam z kraju!

Data: 2015-01-24 20:00:50
Autor: boukun
Witam z kraju!
Witam, wróciłem w nocy z Reichu zarobiony, teraz mogę skupować u Żyda w TESCO ochłapy...
Jak wam się podobał El Comandante?
Syf tu kurwa jak wcześniej...

Data: 2015-01-25 04:07:35
Autor: andal
Witam z kraju!
On Sat, 24 Jan 2015 20:00:50 +0100, boukun wrote:

Witam, wróciłem w nocy z Reichu zarobiony, teraz mogę skupować u Żyda w
TESCO ochłapy...
Jak wam się podobał El Comandante?
Syf tu kurwa jak wcześniej...

witaj!

i zakasaj rekawy do budowy prl i sprzatania tego syfu

El Comandante byl len, marzyl ciagle o jakiejs Magdzie co ma w poprzek
i bez przerwy trzepal konia i glupoty

Data: 2015-01-25 09:00:23
Autor: Patriota
Witam z kraju!
W dniu 2015-01-24 o 20:00, boukun pisze:
Witam, wróciłem w nocy z Reichu zarobiony, teraz mogę skupować u Żyda w TESCO ochłapy...
Jak wam się podobał El Comandante?
Syf tu kurwa jak wcześniej...

Pochwal się lepiej jakie to buty miałeś okazję czyścić szwabom...

Data: 2015-01-25 12:57:04
Autor: rAzor
Witam z kraju!
Dnia Sat, 24 Jan 2015 20:00:50 +0100, boukun napisał(a):

Witam, wróciłem w nocy z Reichu zarobiony, teraz mogę skupować u Żyda w TESCO ochłapy...
Jak wam się podobał El Comandante?
Syf tu kurwa jak wcześniej...

Psy bauera cię nie pogryzły "el comandante"? ;-)))

MW

Witam z kraju!