Witamy przyjaciela Putina

Data: 2010-06-02 11:31:58
Autor: Pistacjusz
Witamy przyjaciela Putina
taki i podobne napisy czekały na Wiki Wpadkę Bronka w Londynie.
Na TVNie tego nie zobaczysz.

Data: 2010-06-02 12:18:36
Autor: Antenka
Witamy przyjaciela Putina
On 2 Cze, 20:31, Pistacjusz <pistacj...@gmail.com> wrote:
taki i podobne napisy czekały na Wiki Wpadkę Bronka w Londynie.
Na TVNie tego nie zobaczysz.

Widziałam jak Kaśka Koleda-Zaleska miała trzy podejścia w Londynie, by
wygłosić peany na cześć buraczanego hrabiego.
Cały czas machała rączkami, bo gość skutecznie bojkotowal TVN24,
zasłaniając jej facjatę transparentem:

"WITAMY PRZYJACIELA PUTINA"

Brawo! Polacy z Londynu, pokażcie  burakowi, gdzie jego miejsce - w
Moskwie!

Antenka

Data: 2010-06-02 22:06:12
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
Witamy przyjaciela Putina
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:30d4f991-1d83-4a3a-80f8-ee25fdb0b61fy12g2000vbr.googlegroups.com...
Brawo! Polacy z Londynu, pokażcie  burakowi, gdzie jego miejsce - w
Moskwie!

A czyje miejsce w Londynie jest?
Rzydostwa i postkomunistycznego zlodziejstwa?
Tfu!

Data: 2010-06-02 13:41:58
Autor: rotflesss@gmail.com
Witamy przyjaciela Putina
On 2 Cze, 22:06, "Gdzie waluta EUR obiecana do 2009" <e...@eu.pl>
wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:30d4f991-1d83-4a3a-80f8-ee25fdb0b61fy12g2000vbr.googlegroups.com...

> [...]
> Moskwie!

A czyje miejsce w Londynie jest?
Rzydostwa i postkomunistycznego zlodziejstwa?

Są gdzieś filmy z reszty bojkotu Kłamczuchowskiego? a raczej
Komuchowskiego.

Data: 2010-06-03 09:16:32
Autor: cirrus
Witamy przyjaciela Putina
[...]

Pokazuje- twoje miejsce jest u psychiatry.

--
stevep

Data: 2010-06-03 09:27:42
Autor: u2
Witamy przyjaciela Putina
W dniu 2010-06-02 21:18, Antenka pisze:
Brawo! Polacy z Londynu, pokażcie  burakowi, gdzie jego miejsce - w
Moskwie!

Dzisiaj Bronek wybrał się do Budy Ruskiej :)

Data: 2010-06-03 09:32:30
Autor: Rafał Lepudruk
Witamy przyjaciela Putina

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c07596f$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-02 21:18, Antenka pisze:
Brawo! Polacy z Londynu, pokażcie  burakowi, gdzie jego miejsce - w
Moskwie!

Dzisiaj Bronek wybrał się do Budy Ruskiej :)

Ma tam kawałek pola i dom to i się udał. Ty musisz gnić w klitce blokowej bo nawet nie masz roweru.

R.L.

Data: 2010-06-03 09:36:59
Autor: u2
Witamy przyjaciela Putina
W dniu 2010-06-03 09:32, Rafał Lepudruk pisze:
Dzisiaj Bronek wybraÂł siĂŞ do Budy Ruskiej :)
Ma tam kawaÂłek pola i dom to i siĂŞ udaÂł.

Widzę, że jesteś dobrze poinformowany. Bronek pochodzi ze spalonych WSI.

Data: 2010-06-03 09:49:48
Autor: Rafał Lepudruk
Witamy przyjaciela Putina

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c075b9d$0$2584$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-03 09:32, Rafał Lepudruk pisze:
Dzisiaj Bronek wybra3 sie do Budy Ruskiej :)
Ma tam kawa3ek pola i dom to i sie uda3.

Widzę, że jesteś dobrze poinformowany. Bronek pochodzi ze spalonych WSI.

Nie  sądzę, a jeżeli nawet to ripostując: wasz prezes nawet na agenta się nie nadawał mimo, że przybrał ksywkę "hetman" i już jako dorosły straszył ludzi w windach plastikowym pisolecikiem. Robimy króciutki sparing czy wypadasz z ringu?

R.L.

Data: 2010-06-03 10:07:19
Autor: u2
Witamy przyjaciela Putina
W dniu 2010-06-03 09:49, Rafał Lepudruk pisze:
WidzĂŞ, Âże jesteÂś dobrze poinformowany. Bronek pochodzi ze spalonych WSI.
Nie  sÂądzĂŞ, a jeÂżeli nawet to ripostujÂąc: wasz prezes nawet na agenta siĂŞ nie nadawaÂł mimo, Âże przybraÂł ksywkĂŞ "hetman" i juÂż jako dorosÂły straszyÂł ludzi w windach plastikowym pisolecikiem. Robimy krĂłciutki sparing czy wypadasz z ringu?

Pistolecik wymyślił kundelek vel tusk po kaszubsku. Widać, że to twój
atrybut, przedłużenie twojej wątpliwej męskości :)

Data: 2010-06-03 10:32:19
Autor: Rafał Lepudruk
Witamy przyjaciela Putina

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0762b9$0$19178$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-03 09:49, Rafał Lepudruk pisze:
Widze, ?e jeste? dobrze poinformowany. Bronek pochodzi ze spalonych WSI.
Nie  s?dze, a je?eli nawet to ripostuj?c: wasz prezes nawet na agenta sie
nie nadawa3 mimo, ?e przybra3 ksywke "hetman" i ju? jako doros3y straszy3
[...]

Gdyby w czasie pamiętnej dyskusji J.Kaczyński zaprzeczył, że taka sytucja miała miejsce przyznałbym ci rację. Niestety, prezes PiS nie zaprzczył, a więc straszenie pistolecikiem mialo miejsce. Nie wiem jak z kaszubskiego na język polski mozna przetłumaczyc słowo: tusk, ale na pewno nie kundelek. Tego typu insynuacje świadczą jedynie o tym, że brak ci argumentów i jesteś zakompleksiony. Co do atrybutu męskości, sądzę, że jestem w wieku najlepszym do wykazywania się osiągnięciami na tym polu. Jeżeli masz jakąś kobietę możemy wezwać ją by roztrzygnęła który z nas dysponuje lepszymi walorami. To jak, sparing czy wypadasz z ringu mazurski chłopczyku?

R.L

Data: 2010-06-03 11:26:52
Autor: u2
Witamy przyjaciela Putina
W dniu 2010-06-03 10:32, Rafał Lepudruk pisze:
 Niestety, prezes PiS nie zaprzczyÂł, a wiĂŞc straszenie pistolecikiem mialo miejsce.

Chyba w twojej chorej wyobraĹşni kundelku vel tusku po kaszubsku.

Data: 2010-06-03 13:54:02
Autor: Antenka
Witamy przyjaciela Putina
On 3 Cze, 09:32, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4c07596f$0$2584$65785112news.neostrada.pl...

> Dzisiaj Bronek wybrał się do Budy Ruskiej :)

Ma tam kawałek pola i dom to i się udał. Ty musisz gnić w klitce blokowej bo
nawet nie masz roweru.

R.L.

Tę ruderę nazywasz domem?

Antenka

Data: 2010-06-02 22:46:52
Autor: u2
Witamy przyjaciela Putina
W dniu 2010-06-02 20:31, Pistacjusz pisze:
taki i podobne napisy czekały na Wiki Wpadkę Bronka w Londynie.
Na TVNie tego nie zobaczysz.

Nie dali do końca zobaczyć całego napisu, ale rzeczywiście było "Witamy
przyjaciela Putina".

Data: 2010-06-03 11:56:36
Autor: cytryna
Witamy przyjaciela Putina
> [...]
> Na TVNie tego nie zobaczysz.

Nie dali do końca zobaczyć całego napisu, ale rzeczywiście było "Witamy

Mój przyjaciel londynski szepnął po wystapieniu bobra: beautiful bully! Tak jest odbierany poza granicami PO kandydat bóbr.

--

Witamy przyjaciela Putina